Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkaan siskoni, joka on myös paras kaverini.... VOI EI!

Vierailija
17.01.2015 |

Tää ei ollut eka kerta kun siskon mies tuuppautuu mun viereen nukkumaan humalassa. Ollaan se ihan silleen vitsillä otettukin, että jos on bileet, niin nukutaan vierekkäin, ku toinen kuorsaa ja toisella on levottomat jalat, saa muut nukutuksi. Eilen sitten kävi niin, että heräsin, ku siskon mies oli muna kovana mun selässä lusikassa ja kouri tissejäni. Ensin sanoin sille, että herää, se olen minä tässä eikä siskoni (siis nimillä). Mies vaan jatkoi ja kertoi kuinka kauan aikaa on halunnut minua :(. Pomppasin pystyyn ja tilasin taksin joka maksoikin kivat 80 euroa.

Nyt siskoni haluaa tietää miksi olen lähtenyt. Varsin hyvin tietää ettei mulla ole varaa ajella takseilla, mutta nyt oli pakko! Heillä on oikeasti hyvä liitto tai niin olen ainakin luullut siskoni kertoman perusteella. Ovat olleet naimisissa jo 14v. Mitä mä vastaan siskolle? Kerron touuden ja romutan kaiken vain miehen humalatilan vuoksi? Mies ei ole ikinä ennen tehnyt vastaavaa ja olen aivan varma ettei muistakaan edes mitä on yrittänyt ja sanonut! Auttakaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin tietää vastaavassa tapauksessa. Sun sisko ansaitsee sen.

Vierailija
22/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sen verran näpäyttää

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Joskus humalatilan ollessa tarpeeksi kova ei aina tule harkittua tekojaan tai sanojaan. Isoin miinus miehelle tulee liian kovasta kännistä. Minun on myönnettävä että itsellänikin on vaimoni siskoa koskevia fantasioita. En kuitenkaan niitä toteuttaisi. Fantasiat on ihan normaaleja juttuja ja varmasti siskollasikin on niitä vieraista miehistä.

Fantasiat piristävät seksielämää oman puolison kanssa. Voihan olla, että siskosi mies ajattelee joskus sinua ja saa siitä kipinän heidän lemmenleikkeihinsä. Ei sen vakavampaa. Toinen mahdollisuus ehkä se, että näki unta tai ei ymmärtänyt sanojasi humalatilan vuoksi. Ehkäpä ansaitsisi lähinnä saarnan viinan käytöstä. Se on ainoa huolestuttavan kuuloinen asia tarinassasi.

Vierailija
24/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:27"]

Hei ap. Joskus humalatilan ollessa tarpeeksi kova ei aina tule harkittua tekojaan tai sanojaan. Isoin miinus miehelle tulee liian kovasta kännistä. Minun on myönnettävä että itsellänikin on vaimoni siskoa koskevia fantasioita. En kuitenkaan niitä toteuttaisi. Fantasiat on ihan normaaleja juttuja ja varmasti siskollasikin on niitä vieraista miehistä. Fantasiat piristävät seksielämää oman puolison kanssa. Voihan olla, että siskosi mies ajattelee joskus sinua ja saa siitä kipinän heidän lemmenleikkeihinsä. Ei sen vakavampaa. Toinen mahdollisuus ehkä se, että näki unta tai ei ymmärtänyt sanojasi humalatilan vuoksi. Ehkäpä ansaitsisi lähinnä saarnan viinan käytöstä. Se on ainoa huolestuttavan kuuloinen asia tarinassasi.

[/quote]

Kiitos tästä!

ap

Vierailija
25/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot siskolle ettet antanut panna, otit ainoastaan suihin, etkä niellyt.

Vierailija
26/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo asetelma nyt vähintäänkin outo ja vielä että humalapäissänne nukutte yhdessä? Eiköhän tuollanen tilanne vähän lietsokin tapahtumaan jotain ennemmin tai myöhemmin? :O

Vierailija
27/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/28 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko "vei" mun miehen kun meillä oli aika kuiva ja muutenkin vaikea vaihe suhteessa pikkulapsiaikana. Tuli raskaaksi sille ja nyt ovat yhdessä "onnellisesti" vauvaperheenä. Paska mies ja paska sisko. Älä sinä ole yhtä paska vaan kerro siskollesi!! Hän ansaitsee tietää.