Rakkaan siskoni, joka on myös paras kaverini.... VOI EI!
Tää ei ollut eka kerta kun siskon mies tuuppautuu mun viereen nukkumaan humalassa. Ollaan se ihan silleen vitsillä otettukin, että jos on bileet, niin nukutaan vierekkäin, ku toinen kuorsaa ja toisella on levottomat jalat, saa muut nukutuksi. Eilen sitten kävi niin, että heräsin, ku siskon mies oli muna kovana mun selässä lusikassa ja kouri tissejäni. Ensin sanoin sille, että herää, se olen minä tässä eikä siskoni (siis nimillä). Mies vaan jatkoi ja kertoi kuinka kauan aikaa on halunnut minua :(. Pomppasin pystyyn ja tilasin taksin joka maksoikin kivat 80 euroa.
Nyt siskoni haluaa tietää miksi olen lähtenyt. Varsin hyvin tietää ettei mulla ole varaa ajella takseilla, mutta nyt oli pakko! Heillä on oikeasti hyvä liitto tai niin olen ainakin luullut siskoni kertoman perusteella. Ovat olleet naimisissa jo 14v. Mitä mä vastaan siskolle? Kerron touuden ja romutan kaiken vain miehen humalatilan vuoksi? Mies ei ole ikinä ennen tehnyt vastaavaa ja olen aivan varma ettei muistakaan edes mitä on yrittänyt ja sanonut! Auttakaa!
Kommentit (28)
Kertoisin totuuden. Siskosi tehtävä on analysoida tilanteen merkitys.
Ukkohan kaipaa näpäytystä. Palleille.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:32"]Sinuna varmaan kyllä kertoisin, koska jos valehtelet ja hän saa myöhemmin tietää niin silloin sinusta voi tulla se epärehellinen ja valehtelija siskosi silmissä.
[/quote]
Komppaan :) Kyllä tässä tapauksessa rakkaiden sisarusten välit on tärkeämmät kuin epärehellinen liitto.
Olisit antanut herrasmiehen täräyttää kannikkaan. Ihme pihtareita.
Pieni hiplailu ei välttämättä tarkoita sitä, että mies olisi tekoihin ryhtynyt.
Sanot että tuli kauhea olo ja oli pakko päästä kotiin. En puhuis asiasta ja ottaisin etäisyyttä mieheen.
Ääh, oikeasti ajatelkaa nyt mun puolesta. Heillä kuitenkin 2 lastakin. Ja siskoni tuntien, ei antaisi anteeksi. Ja miehensä humalatilan tietäen, ei se varmasti tarkoittanut mitä sanoi? Me nähdään viikoittain vähintään kerran. Kai olisin huomannut, jos mies mua oikeasti haluaisi. Kauheata tämä kuitenkin. Mitä vastaan??? Jokin valkoinen valhe kiitos!
ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:37"]Pieni hiplailu ei välttämättä tarkoita sitä, että mies olisi tekoihin ryhtynyt.
[/quote]
Öö tollanen "pieni hiplailu" kyllä on TEKO ainakin mun kirjoissa.
Siis kuka nukkuu siskon miehen kanssa samassa sängyssä? Ja usein? Ei voi olla totta. Miksei vaimon viereinen paikka kelpaa, vai nukutteko te jossain telttamajoituksessa? Mä en vaan käsitä...
Sanot vain, että hänen ukko alkoi kourimaan. Ja hiukan värittäen kerrot, että uskot olleen niin humalassa että sekoitti teidät keskenään. Mutta sinua alkoi tilanne niin ahdistamaan, että lähdit kotiin. Melkein totuus. Älä valehtele siskollesi. Miehiä tulee ja menee, sisko on sisko!
Puolitotuus? Kerrot että mies unissaan kävi tisseihin, ihan varmaan luuli että on vaimon vieressä, ja sinä vielä kännissä ylireagoit ja lähdit kotiin sen sijaan että olisit herättänyt miestä?
Käske sen miehen keksiä joku selitys tai muuten kerrot totuuden. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut joten ymmärrän ettet halua koko liittoa tuhota. Monilla on heikkoja hetkiä. Toki kun ajattelee niin hyi hitto mikä mies. Mieti mitä itse haluaisit jos sun mies ois noin tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:48"]
Siis kuka nukkuu siskon miehen kanssa samassa sängyssä? Ja usein? Ei voi olla totta. Miksei vaimon viereinen paikka kelpaa, vai nukutteko te jossain telttamajoituksessa? Mä en vaan käsitä...
[/quote]
Mies on kova kuorsaamaan, joten nukkuvat erillään. Siskoni ei halua myöskään minua viereeni levottomien jalkojen takia. Mies nukkuu parisängyssä, sisko sohvalla ja lapsensa omissa huoneissaan. J, niinkuin nyt olikin, nukkuivat olkkarin lattialla patjoilla. Voisinko vielä vääntää enemmän rautalangasta, että voisit tajuta? Ja monta vuotta ollaan siskon mkiehen kanssa nukuttu "me ongelmatapaukset" yhdessä. Ei koskaan ole ollut mitään seksuaalista välillämme, eikä tule.
ap
ap
Todella outo asetelma. Vaikea uskoa, että tuollaiset nukkumajärjestelyt tuollaisista syistä.
Eivät varmaan koskaan lähde hotellilomille tai on eri huoneet. Ihmettelen.
Kiitti kaikille. Laitoin vain, että alkoi ahdistamaan ja oli pakko päästä kotiin, pms kaiketi. Mut kyllä joutais siskon mies maksaan mun taksin!!!
ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:03"]
Todella outo asetelma. Vaikea uskoa, että tuollaiset nukkumajärjestelyt tuollaisista syistä. Eivät varmaan koskaan lähde hotellilomille tai on eri huoneet. Ihmettelen.
[/quote]
Siskoni on niitä, jotka ahdistuvat perhelomilla :)
ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:48"]
[/quote]
Mies on kova kuorsaamaan, joten nukkuvat erillään. Siskoni ei halua myöskään minua viereeni levottomien jalkojen takia. Mies nukkuu parisängyssä, sisko sohvalla ja lapsensa omissa huoneissaan. J, niinkuin nyt olikin, nukkuivat olkkarin lattialla patjoilla. Voisinko vielä vääntää enemmän rautalangasta, että voisit tajuta? Ja monta vuotta ollaan siskon mkiehen kanssa nukuttu "me ongelmatapaukset" yhdessä. Ei koskaan ole ollut mitään seksuaalista välillämme, eikä tule.
ap
ap
[/quote]
No, teillä vaan on hyvin erikoiset kuviot näin taviksena ajateltuna!! Mitä se kouriminen oli jos ei seksuaalista?? Jos se ei ollut mitään, niin miksei sitten samalla siskollekin kerrota kaikki?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:48"] Siis kuka nukkuu siskon miehen kanssa samassa sängyssä? Ja usein? Ei voi olla totta. Miksei vaimon viereinen paikka kelpaa, vai nukutteko te jossain telttamajoituksessa? Mä en vaan käsitä... [/quote] Mies on kova kuorsaamaan, joten nukkuvat erillään. Siskoni ei halua myöskään minua viereeni levottomien jalkojen takia. Mies nukkuu parisängyssä, sisko sohvalla ja lapsensa omissa huoneissaan. J, niinkuin nyt olikin, nukkuivat olkkarin lattialla patjoilla. Voisinko vielä vääntää enemmän rautalangasta, että voisit tajuta? Ja monta vuotta ollaan siskon mkiehen kanssa nukuttu "me ongelmatapaukset" yhdessä. Ei koskaan ole ollut mitään seksuaalista välillämme, eikä tule. ap ap [/quote] No, teillä vaan on hyvin erikoiset kuviot näin taviksena ajateltuna!! Mitä se kouriminen oli jos ei seksuaalista?? Jos se ei ollut mitään, niin miksei sitten samalla siskollekin kerrota kaikki?
[/quote]
Kun ei sitä ole tapahtunut koskaan aiemmin. Ollaan me "hylkiöt" nukuttu samassa tilassa. Eikä koskaan aiemmin mitään seksuaalista. Nyt ekaa kertaa. Kai se ny saamari vieköön olisi tullut jo vuosia aiemmin jos olisi ollut tullakseen?
ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 16:03"]Kiitti kaikille. Laitoin vain, että alkoi ahdistamaan ja oli pakko päästä kotiin, pms kaiketi. Mut kyllä joutais siskon mies maksaan mun taksin!!!
ap
[/quote]
Tietenkin. Laita ihmeessä se maksamaan!
Sinuna varmaan kyllä kertoisin, koska jos valehtelet ja hän saa myöhemmin tietää niin silloin sinusta voi tulla se epärehellinen ja valehtelija siskosi silmissä.