Iso nenä naisella
Onko se oikeasti niin kamala asia miehet? Jos on muuten nätti ja hyvä kroppa/kiltti luonne niin voiko iso nenä pilata koko setin?
Kommentit (161)
Kyllä voi!
Seurustelin kerran isonenäisen naisen kanssa ja se oli yhtä helvettiä.
Jotain tämmöstä arvelinkin vastausten olevan
Mitä kamalaa mulla on iso nenä, en tienny että se on noin iso turn off
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:30"]Kyllä voi!
Seurustelin kerran isonenäisen naisen kanssa ja se oli yhtä helvettiä.
[/quote]
Miksi?
Ei se iso nenä välttämättä mutta jos nenä on ruman mallinen. Sellanen siankärsä.
minkälainen on iso nenä; enemmän sellainen pottunokka-iso vaiko suora/ulkoneva. sanokaa esimerkkejä julkkiksista vaikka
Millanen on iso siankärsä :D eiks ne oo yleensä pieniä ne siankärsä nenät? In sellai töpsöli vaan naamassa.
Ei iso nenä ole niin paha, jos kyseessä on siis pitkä nenä. Jos iso tarkoittaa leveää niin se on aika paha. Kaikista pahin nenä on sellainen olematon nykerö, saa näyttämään ihan joltain mopsilta.
Eilisessä Matt Damonin elokuvassa oli kaunis nainen jolla oli iso nenä, oli todella kaunis tuosta järkyttävästä piirteestä huolimatta.
Mun mielestä mun iso nenä ON hieno. Ihan hirveesti ei kiinnosta mitä joku amisviiksi on siitä mieltä.
Naiset taas vastailleet naisen aloittamaan ketjuun...
Naisystävän iso nenä ei tee kenenkään miehen elämästä helvettiä, ellei kyseessä ole helvetin tyhmä mies.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:36"]
minkälainen on iso nenä; enemmän sellainen pottunokka-iso vaiko suora/ulkoneva. sanokaa esimerkkejä julkkiksista vaikka
[/quote]
Rossy de Palma
Cécile De France
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:39"]
Eilisessä Matt Damonin elokuvassa oli kaunis nainen jolla oli iso nenä, oli todella kaunis tuosta järkyttävästä piirteestä huolimatta.
[/quote]
Jåå