Sain työtarjouksen. Pohdintaa.
Ensinnäkin palkkatasosta en tiedä onko hyvä vai huono. Siinä en ole ajan hermoilla. Mulle tarjottiin 34h viikko, josta 50% toimistotyöntekijä ja 50% asiakasneuvoja. SIsältää molemmissa erinäisiä tehtäviä yms. Palkkana tarjottiin tuolle tuntimäärälle 1972€.
En karsasta töitä. Johan tässä on kotona tullut notkuttua. Kokemusta ei ole hirmusti tuosta, eikä ihan tuoretta kokemusta. Hallitse kuitenkin ne mitä vaativat. Olen saanut työtarjouksen muilla perustein lähinnä. Luotettavuus, joustavuus, sitoutuneisuus, sosiaalisuus ja kyky tulla erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Ja lisänä hallita homma tilanteessa, kuin tilanteessa.
En tiedä todellakaan mikä on tämän hetken palkkataso. Maanantaina pitää antaa vastaus.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:27"]
Palkkaus on ainoa lähinnä pohdinnan alla. Tuo palkka on parempi, kuin tällä hetkellä saamani työttömyyspäiväraha noin 522€ per 4 viikkoa. Reippaasti tulee sellainen 1000€ korotus kuukausituloihin,
Palkkaus pohdituttaa siksi, ettei ihan halvalla oteta mua ns alihinnalla. Kaipaan töitä ja töihin. Ja kyllä mä otan tuon työn. Tyhjää parempi ja saa uutta ja toisenlaista sisältöä elämään. Tarvitsen ja kaipaan sitä.
Asiakasneuvoja työ pitää sisällään mm ongelmatilanteiden ratkaisua.
t ap
[/quote]
Kai tiesit, että tuo on te-toimistossa korkeakoulututkinnon suorittaneen virkailija lähtöpalkkaa parempi palkka. Aikuisten oikeasti - älä ihmeessä myy itseäsi halvalla, koska jos hyvin käy, saat olla loppuikäsi 500 euron tuloilla. Tuohon paikkaan on hakijoita muutama sata, jos se on yleisessä haussa ja väkeä tulossa ikkunoista ja ovista.