Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään alkoi Nutrilett-kuuri.

Vierailija
17.01.2015 |

Olen niin pettynyt itseeni. Aina ennen olen onnistunut laihduttamaan ilman laihdutusvalmisteita (joiden käyttämistä olen jopa halveksinut) järkevöittämällä syömisen. Tällä kerralla ei millään onnistunut ja viime vuoden aikana paino on noussut hurjaa vauhtia. Tänään sitten aloitin nutraamisen... Katsotaan miten käy.

Kohtalotovereita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Itse laihdutan normaalipainon rajoissa. Olen nutrannut nyt tasan viikon. Ekat 2 pvä oli pää kipeä ja nälkä, mutta meni sen jälkeen ohi. Energinen olo ja näen kropassani tuloksia jo nyt. Tarkoitus olisi jatkaa vielä ainakin toinen viikko. Muista juoda paljon vettä! Itse pyrin juomaan n. 4-6 litraa päivässä. Harrastan myös joka päivä liikuntaa.

Vierailija
2/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 170 cm pitkä ja painoin ennen nutrausta n. 80 kg.. Nutrasin kolme viikkoa ja pudotusta tuli noin 8 kg. Tällä hetkellä paino on noin 68-69. Vielä olisi varmaan se kymmenisen kiloa sinne tyytyväisyyteen MUTTA; nutraus oli elämäni paras päätös.. Paino oli alkanut nousta huolestuttavaa vauhtia alle vuodessa, olo oli hirveä ja terveellisesti syöminen ei vaan ottanut onnistuakseen. Ensimmäiset päivät olivat vaikeita ja no koko ensimmäinen viikko. Mutta kun kroppa oli ketoosissa ja mieliteot katosivat ei vaikeuksia ollut. Aina kun oli selvinnyt yhdestä päivästä "voitontahto" kasvoi ja halusi selvitä toisesta. Mässäilyä ei heti kuurin jälkeen todellakaan kannata aloittaa, kevyesti ja pieniä annoksia, voin taata että sekin maistuu sen kuurin jälkeen taivaalliselta. Painon kanssa on edelleen ongelmia, mutta nyt voin olla itseeni edes joten kuten tyytyväinen! Mitä sattuu ei voi syödä ja jos on tullut herkutelua, sen jälkeen sitten vaan kevyempää vaihdetta päälle ;) Tsemppiä paljon, muista että "kova työ" palkitaan :) Mulle nutrauksen aloittaminen oli edelleen yksi elämäni parhaita päätöksiä ja sain itseluottamukseni takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinana nutrannut 10 viikkoa lääkärin valvonnassa ja silloin tippui 12 kiloa. Olin aiemmin laihduttanut kaloreita laskemalla 15 kiloa, eli pudotusta tuli 27 kiloa. Hyvä menetelmä.

Vierailija
4/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:53"]

Tsemppiä! Itse laihdutan normaalipainon rajoissa. Olen nutrannut nyt tasan viikon. Ekat 2 pvä oli pää kipeä ja nälkä, mutta meni sen jälkeen ohi. Energinen olo ja näen kropassani tuloksia jo nyt. Tarkoitus olisi jatkaa vielä ainakin toinen viikko. Muista juoda paljon vettä! Itse pyrin juomaan n. 4-6 litraa päivässä. Harrastan myös joka päivä liikuntaa.

[/quote]

Hyvältä kuulostaa. :) Tsemppiä myös sinulle!

Tänään on vähän viluttanut, nälkä ei ole toistaiseksi ollut. Toivottavasti jatkuisi näin kivuttomasti. ap

Vierailija
5/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 14:05"]

Olen n. 170 cm pitkä ja painoin ennen nutrausta n. 80 kg.. Nutrasin kolme viikkoa ja pudotusta tuli noin 8 kg. Tällä hetkellä paino on noin 68-69. Vielä olisi varmaan se kymmenisen kiloa sinne tyytyväisyyteen MUTTA; nutraus oli elämäni paras päätös.. Paino oli alkanut nousta huolestuttavaa vauhtia alle vuodessa, olo oli hirveä ja terveellisesti syöminen ei vaan ottanut onnistuakseen. Ensimmäiset päivät olivat vaikeita ja no koko ensimmäinen viikko. Mutta kun kroppa oli ketoosissa ja mieliteot katosivat ei vaikeuksia ollut. Aina kun oli selvinnyt yhdestä päivästä "voitontahto" kasvoi ja halusi selvitä toisesta. Mässäilyä ei heti kuurin jälkeen todellakaan kannata aloittaa, kevyesti ja pieniä annoksia, voin taata että sekin maistuu sen kuurin jälkeen taivaalliselta. Painon kanssa on edelleen ongelmia, mutta nyt voin olla itseeni edes joten kuten tyytyväinen! Mitä sattuu ei voi syödä ja jos on tullut herkutelua, sen jälkeen sitten vaan kevyempää vaihdetta päälle ;) Tsemppiä paljon, muista että "kova työ" palkitaan :) Mulle nutrauksen aloittaminen oli edelleen yksi elämäni parhaita päätöksiä ja sain itseluottamukseni takaisin!

[/quote]

Onnittelut mahtavasta painonpudotuksesta. :) Hyvä kuulla, että nutraus oli hyvä päätös.  ap

Vierailija
6/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne patukat ja juomat on ihanan makuisia! Syön, vaikka en laihduta. Niin ja juon, niitä ateriankorvikejuomia.

Vierailija
7/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voitte syödä ja juoda noita sotkuja. Kokeilin kerran pari päivää enkä saanut niitä sössöjä alas. Nyt jo pelkkä ajatus oksettaa.

Vierailija
8/10 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä 2. Ei repsahduksia toistaiseksi. Mutta kyllä tämä näköjään aika paljon henkistä kanttia vaatii. Menojen vuoksi pussien "nauttiminen" ei ollut tasaista ja veden juonti liian vähäistä - siitä kiitoksena jäätävä heikotus alkuillasta. ap

Vierailija
9/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palaat normaaliruokavalioosi dieetin jälkeen, ne kaikki kilot tulee takaisin.

Vierailija
10/10 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:11"]

Kun palaat normaaliruokavalioosi dieetin jälkeen, ne kaikki kilot tulee takaisin.

[/quote]

Voi olla. Silti on mielestäni järkevämpää edes yrittää. Kiitos tsempeistä... ap