Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS: Kolmasosa koronapotilaista on KAHDESTI ROKOTETTUJA. "Infektiopaine kohdistuu nyt rokottamattomien lisäksi myös rokotettuihin, koska virusta kiertää selvästi enemmän kuin pitäisi." Milläs korona sitten saadaan loppumaan????????????????

Vierailija
05.11.2021 |

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/fbf1e58f-cdea-4dc7-adba-8ef18a00…

Vaikka korona yritetään saada näyttämään rokotamattomien taudilta estämällä kahdesti rokotettujen testaaminen (itse en päässyt testiin rokotusten vuoksi), osa joutuu sairaalaan ja siellä sitten testataan.

Koronaa on pakko olla rokotetuillakin tosi paljon, koska se leviää nyt rajummin kuin koskaan ennen.

Kommentit (1686)

Vierailija
1641/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronapassia kannattavien kannattaa ajatella asioita pidemmälle kuin vain tän hetkistä tilannetta. Jos koronapassin annetaan mennä pidemmälle ja rokotuspakkoa ajetaan läpi, pakkotoimia tullaan ulottamaan myös lapsiin. Haluatteko todella että ne 5-11 - vuotiaatkin ja mahdollisesti nuoremmatkin pakotetaan ottamaan k-rokotuksia jatkuvasti? Nyt on jo varma että kaksi rokotusta ei riitä ikuisesti.

Ja mitä kaikkea muuta siihen koronapassin "vihreään valoon" tulevaisuudessa vaaditaan? En usko että jää vain näihin rokotuksiin.

Bill Gates sanoi että koronarokote tulee lasten rokoteohjelmaan.

Rämetkin jo puhuu pikkulasten rokottamisesta ja siitä että ne ehkä annetaan jo varhaislapsuudessa.

Vierailija
1642/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selväkuuloinen erityisherkkä, kymmenen vuoden ajan olen kirjoittanut viestejä intuition kautta ja julkaisin ne kirjaksikin. Niissä kerrotaan juurikin näistä meidän ajoista, tulevaisuudesta ja miten selviytyä. En ole ollut oikein mitään mieltä koronarokotuksista, odottanut vain lisää tutkimustuloksia ja kertaakaan ei intuition kautta arkipäivissä eikä viesteissä ole tullut kehotusta ottaa rokote. Ei minkäänlaista pientäkään merkkiä siihen suuntaan että varaa aika, tarvitset sen. 

Tiedän että joidenkin pimeä puoli nyt hirmuisesti nauraa tälle viestilleni. Pysähtykää miettimään mikä teissä nauraa, onko teidät ohjelmoitu jo lapsesta jättämään oman vaistonne sivuun ja suorastaan sen vuoksi pilkkaamaan herkkiä intuition varassa eläviä kanssaihmisiänne jotka päinvastoin kasvattivat taitoaan ja onnistuivat? Minkäänlainen ilkkuminen ja ruma huutelu ei siirrä näitä ihmisiä pois omasta voimastaan ja sehän kiukuttaa kun joku uskaltaa olla vahva.

Miksi suomalainen luontouskoisen kansan jälkeläinen nauraa ihmisen omalle älykkäälle intuitiolle. Kehoälykkyys suojaa teitä tälläkin hetkellä monin tavoin, ettekä tarvitse siihen keinotekoisen nykylääketieteen apua. Tämä rokote oli teillekin valintakohta, pysyttekö omassa voimassanne vai luotatteko ulkopuolelta tulevaan "apuun". Joka valitettavasti näyttää tulevina vuosina, miten vaikuttikin negatiivisesti kun kehonne vastustuskyky laskee nollaan. En pelottele enkä suurentele asiaa, tämä oli valintanne ja oma pelinappulanne siirto suurella shakkilaudalla. Jokaisella on omansa, ei minun siirtoni ole mitenkään lopputuloksen kannalta sen parempi kuin teidänkään, minulla on vain oma aikani lähteä. Tiedän vuodenkin tarkalleen etukäteen, eikä se ole vielä näinä koronan pahimpina aikoina.

Ja kuolema ei ole mikään sattumanvarainen tapahtuma. He jotka kuolevat koronaan, ovat kyllä sen lähtöhetkensä suunnitelleet jo ennen tänne tuloaan. Kuolema on normaali tapahtuma, ei mitään mitä voisi pakkokeinoin siirtää.

VMP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut työnantajat kehtaavat vielä vaatia sataprosenttista lähtityötä, vaikka työt voidaan tehdä etänä. Miten voi olla, että näitä ei saada kuriin?

Vierailija
1644/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa yli 15 000 koronaan kuollutta, ja joka päivä lisää sielläkin.

Vierailija
1645/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selväkuuloinen erityisherkkä, kymmenen vuoden ajan olen kirjoittanut viestejä intuition kautta ja julkaisin ne kirjaksikin. Niissä kerrotaan juurikin näistä meidän ajoista, tulevaisuudesta ja miten selviytyä. En ole ollut oikein mitään mieltä koronarokotuksista, odottanut vain lisää tutkimustuloksia ja kertaakaan ei intuition kautta arkipäivissä eikä viesteissä ole tullut kehotusta ottaa rokote. Ei minkäänlaista pientäkään merkkiä siihen suuntaan että varaa aika, tarvitset sen. 

Tiedän että joidenkin pimeä puoli nyt hirmuisesti nauraa tälle viestilleni. Pysähtykää miettimään mikä teissä nauraa, onko teidät ohjelmoitu jo lapsesta jättämään oman vaistonne sivuun ja suorastaan sen vuoksi pilkkaamaan herkkiä intuition varassa eläviä kanssaihmisiänne jotka päinvastoin kasvattivat taitoaan ja onnistuivat? Minkäänlainen ilkkuminen ja ruma huutelu ei siirrä näitä ihmisiä pois omasta voimastaan ja sehän kiukuttaa kun joku uskaltaa olla vahva.

Miksi suomalainen luontouskoisen kansan jälkeläinen nauraa ihmisen omalle älykkäälle intuitiolle. Kehoälykkyys suojaa teitä tälläkin hetkellä monin tavoin, ettekä tarvitse siihen keinotekoisen nykylääketieteen apua. Tämä rokote oli teillekin valintakohta, pysyttekö omassa voimassanne vai luotatteko ulkopuolelta tulevaan "apuun". Joka valitettavasti näyttää tulevina vuosina, miten vaikuttikin negatiivisesti kun kehonne vastustuskyky laskee nollaan. En pelottele enkä suurentele asiaa, tämä oli valintanne ja oma pelinappulanne siirto suurella shakkilaudalla. Jokaisella on omansa, ei minun siirtoni ole mitenkään lopputuloksen kannalta sen parempi kuin teidänkään, minulla on vain oma aikani lähteä. Tiedän vuodenkin tarkalleen etukäteen, eikä se ole vielä näinä koronan pahimpina aikoina.

Ja kuolema ei ole mikään sattumanvarainen tapahtuma. He jotka kuolevat koronaan, ovat kyllä sen lähtöhetkensä suunnitelleet jo ennen tänne tuloaan. Kuolema on normaali tapahtuma, ei mitään mitä voisi pakkokeinoin siirtää.

Sama minulla. En ole ollut aluksi oikein mitään mieltä näistä koronarokotteista. Jokin asetti esteitä kun oli tarkoitus ottaa rokote. Mietin oliko se tarkoitettukin niin.

Vierailija
1646/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Suomessakin varmaan monilla covid, mutta eihän ketään enää kiinnosta testata, käskevät vaan pysymään kotona ja ottamaan Buranaa! Minä yskin kuin hullu ja kamala vilu päällä mutta ketään ei kiinnosta.

Ajattelin silti pysyä kotona noin viikon. Kaiken varalta.

Vierailija
1647/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut työnantajat kehtaavat vielä vaatia sataprosenttista lähtityötä, vaikka työt voidaan tehdä etänä. Miten voi olla, että näitä ei saada kuriin?

Itse en voi tehdä työtäni etänä, fyysinen lähityö. Silti olen samaa mieltä, että ne jotka haluavat ja voivat, tulisi vapauttaa kotona tehtävään päätetyöhön. Siten myös julkinen liikenne olisi väljempi meille, joiden työ vaatii työmaalle saapumisen. En kadehdi (paitsi pimeinä, sateisina, kylminä aamuina.... Eli aina :-) Ei vaiskaan.)

Etätyö niille, jotka tahtovat/voivat!

Vierailija
1648/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesään mennessähän nuo itse arvioi tulevan 5-6000 raatoa lisää, eilen vai toissapäivänä lehdessä oli.On kai vieläkin kun joku löytää

Vierailija
1649/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Vaikuttakaa!

Käykää katsomassa ja puumerkkaamassa

K@nsalaisaloite ja että koronapassia ei työpaikoille!

Kuvitteletko, että tuolla aloitteella on jotain käytännön merkitystä? 😂

On sillä, rokottamattomat follarit itse ilmiantavat itsenä.Sieltä on helppo katsoa keitä ovat.

Vierailija
1650/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokoketut pyörii ulkomailla ja ravintoloissa, koska ainoasteen he pääsee. rokotetut siis varomattomuudella tartuttaa. isot yleisötilaisuudet pois, niin luulis olevan iso riski pois. tavallinen elämä sallia kaikille. isot yleisöryysikset pois. ja järjestäjille rahallinen korvaus esim.konsertti ,näytelmä ym. järkevin tapa.

Vierailija
1651/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa rokottamattomista (ja rokotetuista) sairastaa koronan lievänä.

Ja ne joille tartunta todennäköisesti on vaarallinen eli ikääntyneet ja/tai riskiryhmiin kuuluvat on rokotettuinakin ne, joille tartunta on todennäköisesti vaarallinen. Rokote kun ei valitettavasti anna heille samanlaista suojaa kuin esim perusterveelle työikäiselle vakavaa tautimuotoa vastaan.

Perusterve työikäinen taasen ei todennäköisimmin sairasta vakavaa tautimuotoa rokottamattomanakaan.

Mikä siis muuttui? Siis kuin se, että monet rokotetut painaa pää märkänä passinsa turvin bilettämässä ja reissaamassa sekä änkevät köhäisinä esim työpaikoille, harrastuksiin ja kauppoihin eikä käytä enää edes maskia, koska ei mun tarvii kun mulla on rokotukset jo..

Vierailija
1652/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näemmä Hollantiin on tulossa osittainen koronasulku jo alkaen tänä viikonloppuna ainakin seuraavaksi kolmeksi viikoksi. Siellä ei koronapassin autuaaksi tekemiseen enää luoteta vaan baarit, ravintolat ja ei-välttämättömät kaupat joutuu sulkemaan ovensa klo 19 eikä urheilukisoihin oteta lainkaan yleisöä.

Nämä siis vapautui koronapassilaisille syyskuun loppupuolella ja vain 2 kk myöhemmin tulee sulku koska tartuntamäärät huitelee uusissa ennätysluvuissa.

Vierailija
1653/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloitteessa Ei rokotepassia työpaikoille jo yli 30 000 ääntä!! Nyt ihmiset nimiä sinne niin vältytään koronapassilta työpaikoilla!

Vierailija
1654/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesään mennessähän nuo itse arvioi tulevan 5-6000 raatoa lisää, eilen vai toissapäivänä lehdessä oli.On kai vieläkin kun joku löytää

Eilen oli ainakin aftonbladetissa tuo uutinen.

Vierailija
1655/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei vaikuta mitään ja entistä harvemmat ottavat sen kun teho on niin heikko

Vierailija
1656/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näemmä Hollantiin on tulossa osittainen koronasulku jo alkaen tänä viikonloppuna ainakin seuraavaksi kolmeksi viikoksi. Siellä ei koronapassin autuaaksi tekemiseen enää luoteta vaan baarit, ravintolat ja ei-välttämättömät kaupat joutuu sulkemaan ovensa klo 19 eikä urheilukisoihin oteta lainkaan yleisöä.

Nämä siis vapautui koronapassilaisille syyskuun loppupuolella ja vain 2 kk myöhemmin tulee sulku koska tartuntamäärät huitelee uusissa ennätysluvuissa.

Ihan älytön tämä kuvitelma, että tämän viruksen kanssa voitaisiin elää tai antaa sen kulkea väestön läpi.

Ei se vaan onnistu vaikka kuinka kivaa olisikin.

Vierailija
1657/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronapassia kannattavien kannattaa ajatella asioita pidemmälle kuin vain tän hetkistä tilannetta. Jos koronapassin annetaan mennä pidemmälle ja rokotuspakkoa ajetaan läpi, pakkotoimia tullaan ulottamaan myös lapsiin. Haluatteko todella että ne 5-11 - vuotiaatkin ja mahdollisesti nuoremmatkin pakotetaan ottamaan k-rokotuksia jatkuvasti? Nyt on jo varma että kaksi rokotusta ei riitä ikuisesti.

Ja mitä kaikkea muuta siihen koronapassin "vihreään valoon" tulevaisuudessa vaaditaan? En usko että jää vain näihin rokotuksiin.

Bill Gates sanoi että koronarokote tulee lasten rokoteohjelmaan.

Rämetkin jo puhuu pikkulasten rokottamisesta ja siitä että ne ehkä annetaan jo varhaislapsuudessa.

Kukaan järkevä ihminen ei tulevaisuudessa tee omia lapsia

Vierailija
1658/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Salminen THL Suomen turhin julkkis

Vierailija
1659/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote ei vaikuta mitään ja entistä harvemmat ottavat sen kun teho on niin heikko

No se teho on mielestäni ihan hyvä: rokottamattomalla on noin 20-kertainen todennäköisyys joutua koronan vuoksi sairaalaan kuin rokotetulla. Kuolemaa vastaan todennäköisyydet ovat vielä enemmän rokotettujen eduksi. Ja kannattaa huomioida, että rokotettujen joukossa on paljon mm. vanhoja, immuunipuuteisia ja sairaita (riskiryhmät) ja rokottamattomien joukossa nuoria ja itseään terveeksi arvioivia – ja _silti_ rokotetut ovat paljon paremmin suojassa vakavalta koronalta.

Vierailija
1660/1686 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on nyt laskeskeltu, että ensi kesään mennessä korona vie jopa 6000 ihmistä hautaan.

Lisäksi sielläkin on ilmeisesti vähennetty/ollaan vähentämässä testaamista ja tätä pidetään täysin edesvastuuttomana ajatuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi