HUS: Kolmasosa koronapotilaista on KAHDESTI ROKOTETTUJA. "Infektiopaine kohdistuu nyt rokottamattomien lisäksi myös rokotettuihin, koska virusta kiertää selvästi enemmän kuin pitäisi." Milläs korona sitten saadaan loppumaan????????????????
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/fbf1e58f-cdea-4dc7-adba-8ef18a00…
Vaikka korona yritetään saada näyttämään rokotamattomien taudilta estämällä kahdesti rokotettujen testaaminen (itse en päässyt testiin rokotusten vuoksi), osa joutuu sairaalaan ja siellä sitten testataan.
Koronaa on pakko olla rokotetuillakin tosi paljon, koska se leviää nyt rajummin kuin koskaan ennen.
Kommentit (1686)
Vierailija kirjoitti:
Koronassa on se hyvä puoli, että se paljasti nopeasti salaliittohörhöt ja muut idiootit. Ja nyt korona on enimmäkseen niiden tauti.
Aivan, nyt tiedetään ne ihmiset, jotka uskovat helpoiten kaikki valheet ja ovat vielä niin outoja, että levittävätkin valheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukihaerikko kirjoitti:
Jos rokotetta ei olisi, olisi 100% potilaista rokottamattomia. Tässä ei ole mitään ihmeellistä mielestäni. Mikään rokotesuoja ei voi olla 100% täydellinen. Tämä ei tarkoita, että kolmannes rokotetuista sairastuisi, vaan heitä nyt on vain enemmän tässä kohtaa.
Eikä viruksen pidä missään nimessä "levitä vapaasti" kuten jotkut täällä ehdottaa. Covid-19 on erittäin vaarallinen tauti, joka on kaikista inhottavin niille, jotka eivät kuole siihen vaan saavat elinikäiset vammat.
Meni kirves kyllä kiveen, kun taudin annettiin tuhota taloutemme. Muusikot nyt itkee aina tienestejään (onnea valitsemallanne tiellä) ja muut persaukiset taiteilijat. Mutta se, että naapurin remontti-reiskalta menee leipä viruksen vuoksi, on väärin.
Jos oltaisiin fiksuja, niin ravintosuosituksethan menisivät uusiksi. Nykyinen meno on sitä, että joka toinen kärsii liikalihavuudesta ja normaalipainoisillakin tulee aikuisena diabetes. Ei herran jestas. Ja A-oluet kauppoihin keskarin rinnalle. Kyllä niitä tauteja tulee vielä lisää. Korona on vasta alkusoittoa, ja ihmisten terveys sekä henkisesti että fyysisesti on onnistuttu tuhoamaan.
"Korona-aika on osoittanut, miten kaksi hyvin erilaista pandemiaa voivat kytkeytyä kohtalokkaalla tavalla toisiinsa. Lihavuuspandemia käynnistyi 1970-luvulla Yhdysvalloissa, josta se levisi asteittain kaikkiin maihin. COVID-19 pandemia alkoi Kiinassa ja levittäytyi nopeasti ympäri maapallon.
Koronapandemian aiheuttamat haitat ovat olleet paljon suuremmat sen vuoksi, että se sattui leviämään aikana, jolloin suuri osa ihmiskunnasta on ylipainoisia. Suomessakin osa koronakuolemista on lihavuuden aiheuttamia. Monet potilaista olisivat selvinneet hengissä, jos heillä ei olisi ollut ylipainoa."
Mites tuo ylipaino vaikutti Espanjantaudin aikana, tuolloinhan kuoli 20 000 suomalaista, tuskinpa oli ylipainoisia kuinkaan paljoa.
On erilainen sairaus. Covid vaikuttaa keuhkojen lisäksi mm. suolistoon. Covidissa ongelmana on myös se piikkiproteiini.
Tässä linkissä https://tervepaino.fi/covid-19-on-uusi-lihavuussairaus/
Pertti Mustajoki selittää, miksi korona on niin vaarallinen ylipainoisillle ihmisille:
"Keuhkolääkärit kertovat, miten lihavat COVID-potilaat pärjäävät ensimmäisen viikon aikana melko hyvin, mutta toisella viikolla tulee ongelmia. Virus on keuhkoissa edennyt pieniin keuhkoputkiin, joiden rakkuloissa kaasujen vaihto tapahtuu. Jos vatsaontelossa on 10 – 15 kiloa ylimääräistä rasvaa, se työntää palleaa ylöspäin ja estää sen liikettä. Keuhkojen puolella pienet ilmatiehyet ja hiussuonet eivät pysy auki. Hapetus ja hiilidioksidin poisto toimivat vajaalla teholla. Edes hengityskone ei aina pysty tuulettamaan keuhkoja riittävästi.
Vyötärölihavuuden haittoihin kuuluvat vielä häiriöt elimistön puolustuskyvyssä. Immuunipuolustus ei toimi parhaalla tavalla, mikä heikentää toipumista. Siitä seuraa haittoja myös teho-osaston ulkopuolella. Lihavilla henkilöillä rokotuksen aikaansaamat vasta-ainetasot jäävät matalammiksi, mikä vähentää niiden tehoa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronassa on se hyvä puoli, että se paljasti nopeasti salaliittohörhöt ja muut idiootit. Ja nyt korona on enimmäkseen niiden tauti.
Aivan, nyt tiedetään ne ihmiset, jotka uskovat helpoiten kaikki valheet ja ovat vielä niin outoja, että levittävätkin valheita.
Ei tiedetä. Tälläkään palstalla ei yksikään antivaxxeri tai muu follari -trolli levitä tuota sontaansa omalla nimellaan ja naamallaan, vaan piiloutuvat nimimerkkien taakse. Sen sijaan Suomenkin koronaepidemian hoidosta nimet ja naamat tiedetään, ja se miltä pohjalta he tietoa levittävät.
Vierailija kirjoitti:
Tervejärkisten normaalien ihmisten ei kannata väitellä salaliittoteorioita uskovien helposti höynäytettävien ihmisten kanssa, eikä ole mitään järjellistä syytä lukea heidän palstalle kopsaamia hölynpöly "asiantuntijoiden" kirjoituksia.
Jos joku ihminen kaipaa ja tarvitsee tietoa koronaviruksesta ja rokotteista, etsikööt sitä luotettavista lähteistä, eikä hölynpöly sivustoilta ja eikä hölynpölyn levittäjiltä.
Itse päädyin ottamaan rokotteet sen seurauksena, kun ensin tutkin rokotteiden vastustajien ryhmiä ja totesin että useimmat heistä ovat kaiken luotettavan ja asiallisen tiedon ulkopuolella olevia ihmisiä, joiden kirjoitukset ja mielipiteet olivat kehnosti ja kevyesti perusteltuja, lähinnä muutamilta hölynpöly sivustoilta kopsattuja.
En pidä reiki-parantajia, energiahoitajia, kiinalaisenlääketieteen edustajia, joogan opettajia, Ano Turtiaisen ja Ossi Tiihosen kannattajia, TV7-kanavan puhujia, mitenkään vakuuttavina tiedon lähteinä.
Toisin sanoen keskityit tutkimaan rokotteiden vastustajia ryhmiä, sen sijaan että olisit tutkinut itse rokotteita. Ja sen sijaan että olisit keskittynyt siihen, mitä itse SARS-Covid 2:sta tiedetään. Kuka siihen sairastuu, missä olosuhteissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Anna heidän siis tehdä omat valintansa.
Se loppuu sitten kun loppuu. Niin kuin taudit yleensäkin.
https://patents.justia.com/patent/11107588#description
Methods and systems of prioritizing treatments, vaccination, testing and/or activities while protecting the privacy of individuals
Siinä tulevaisuuden koronavilkku/koronapassi/rokotustodistus
Ohjelmisto jota hallitsee järjestelmä mutta johon voi myös käsin lisätä käskyjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedetä. Tälläkään palstalla ei yksikään antivaxxeri tai muu follari -trolli levitä tuota sontaansa omalla nimellaan ja naamallaan, vaan piiloutuvat nimimerkkien taakse. Sen sijaan Suomenkin koronaepidemian hoidosta nimet ja naamat tiedetään, ja se miltä pohjalta he tietoa levittävät.
Aivan, niin. Olisi pitänyt kirjoittaa "Tiedetään" lainausmerkkien kanssa. He häpeävät valheitaan ja ovat siksi anonyymeja, eivät halua joutua vastaamaan sanoistaan.
Tunnen joitakin salaliittolaisia henkilökohtaisesti, nyt sitten tietää millaisia ihmisiä hekin ovat pohjimmiltaan.
Palstalla lymyilevät salaliittolaiset ovat piiloutuneita, mutta toki heti huomaa heidät salaliittolaisiksi, siitä miten he kirjoittavat palstalle.
Luotan enemmän niihin, jotka vastaavat Suomen koronaepidemian hoidosta, vaikka toivoisin heidän toimivan monissa asioissa toisin. Tarvisimme yleisen maskinkäytön suosituksen ja kunnollisen jäljityksen ja oikeat karanteenit. Ja valvontaa rajoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervejärkisten normaalien ihmisten ei kannata väitellä salaliittoteorioita uskovien helposti höynäytettävien ihmisten kanssa, eikä ole mitään järjellistä syytä lukea heidän palstalle kopsaamia hölynpöly "asiantuntijoiden" kirjoituksia.
Jos joku ihminen kaipaa ja tarvitsee tietoa koronaviruksesta ja rokotteista, etsikööt sitä luotettavista lähteistä, eikä hölynpöly sivustoilta ja eikä hölynpölyn levittäjiltä.
Itse päädyin ottamaan rokotteet sen seurauksena, kun ensin tutkin rokotteiden vastustajien ryhmiä ja totesin että useimmat heistä ovat kaiken luotettavan ja asiallisen tiedon ulkopuolella olevia ihmisiä, joiden kirjoitukset ja mielipiteet olivat kehnosti ja kevyesti perusteltuja, lähinnä muutamilta hölynpöly sivustoilta kopsattuja.
En pidä reiki-parantajia, energiahoitajia, kiinalaisenlääketieteen edustajia, joogan opettajia, Ano Turtiaisen ja Ossi Tiihosen kannattajia, TV7-kanavan puhujia, mitenkään vakuuttavina tiedon lähteinä.
Toisin sanoen keskityit tutkimaan rokotteiden vastustajia ryhmiä, sen sijaan että olisit tutkinut itse rokotteita. Ja sen sijaan että olisit keskittynyt siihen, mitä itse SARS-Covid 2:sta tiedetään. Kuka siihen sairastuu, missä olosuhteissa jne.
Niin, ei tässä auta henkilöiminen ja ryhmiin jakaminen. Kannattaa tutkia että mikä on koronan kokonaisvaikutus ja pohtia, ovatko koronatoimet ihan oikeissa mittasuhteissa niihin nähden. Miten rokote on kehitetty, koska ja millä tavalla. Mitä mrna-teknologiasta tiedetään ja mitkä ovat lähetti-rna:n käytön haittoja. Onko sitä tutkittu näin laajasti. Pohdi myös että miksi isoja muutoksia rynnitään läpi vauhdilla ja perinpohjin uutisoimatta. Miksei rokote rstä tartuntaa ja samalla toitotetaan että tartuntojen kuriin saamiseksi täytyy rokottaa lisää. Onhan se aidosti omituista että rokotteen valmistaja tiedottaa ettei se estä tartuntoja, ja samalla meille perustellaan rokotekattavuuden kasvattamista sillä että tartunnat alkaisivat siten laskea. Älä ajattele ihmisiä ryhminä vaan ihmettele asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ugh, YLEn ja Sanoma Oyn virallisiksi julistamiin auktoriteetteihin ja "asiantuntijoihin" sokeasti uskova kansalainen on puhunut. Eipä silti, minäkin Pfizer-tököttiä ottaneena haluaisin uskoa vain ja ainoastaan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Osa rokottamattomista on kertonut, että odottaa koronalääkkeen keksimistä ja ottaa sitten mieluummin sitä kuin rokotteen. Mitenkäs nyt sitten suu pannaan, kun samoilta firmoilta on tuloss nuo lääkkeet kuin jotka rokotteitakin tuottavat?
Olen jo sairastanut covidin. Jos sairastun uudestaan, minulla on entuudestaan vasta-aineita. Immuniteetti perustuu myös solumuistiin.
Perusterveenä, hoikkana ja nuorehkona henkilönä en todennäköisesti saa vakavaa tautimuotoa. Minullahan on tästä jo kokemusta. Sairaalapotilaat tulevat edelleen niistä riskiryhmistä, joista he tulivat viimekin vuonna. Tarkoitan myös riskikäyttäytyjiä, jotka altistuvat suurelle viruskuormalle.
En kuulu noihin ryhmiin. Minullehan noita lääkkeitä ei ilmeisesti annettaisikaan, vaan ne on tarkoitettu riskiryhmille.
Vierailija kirjoitti:
https://patents.justia.com/patent/11107588#description
Methods and systems of prioritizing treatments, vaccination, testing and/or activities while protecting the privacy of individuals
Siinä tulevaisuuden koronavilkku/koronapassi/rokotustodistus
Ohjelmisto jota hallitsee järjestelmä mutta johon voi myös käsin lisätä käskyjä...
Huvittavaa että tämä patentti linkki koko ajan poistetaan. Nyt en vahingossakaan lainaa mitään kyseisestä tekstistä niin katsotaanko saako jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei nämä koronafollarit ja muut rokotevastaiset sivuvaikutuskauhussaan ja seurantalaitevainoharhaisuudessaan syö esim buranaa päänsärkyynsä: Sen sivuvaikutuksiahan on mm. päänsärky, ja pahempia esim. mahahaava. Tuostahan saadaan jo salaliittoteoria, että lääkefirma voittonsa maksimoidakseen laitta buranaan päänsärkyäaiheuttavan aineosan, jotta follari syö buranaa aina vaan lisää ja lisää.
Eikö sua jo kyllästytä jauhaa tuota samaa jatkuvasti? Miten sun mielenterveys jaksaa? Kykenetkö vielä keskustelemaan ihmisten kanssa normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulitko ihan oikeasti, että kirjoitin yhteen viestiin aivan kaiken mitä olen tehnyt ? Yhdessä viestissä on vain yhteen viestiin valittu asia. Kaikkea tuota mitä mainitset, olen myös seurannut ja hyvin paljon muutakin. En tiedä kaikkea koronaviruksesta, mutta hyvin monia asioita kuitenkin ja tietoa kertyy lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei tässä auta henkilöiminen ja ryhmiin jakaminen. Kannattaa tutkia että mikä on koronan kokonaisvaikutus ja pohtia, ovatko koronatoimet ihan oikeissa mittasuhteissa niihin nähden. Miten rokote on kehitetty, koska ja millä tavalla. Mitä mrna-teknologiasta tiedetään ja mitkä ovat lähetti-rna:n käytön haittoja. Onko sitä tutkittu näin laajasti. Pohdi myös että miksi isoja muutoksia rynnitään läpi vauhdilla ja perinpohjin uutisoimatta. Miksei rokote rstä tartuntaa ja samalla toitotetaan että tartuntojen kuriin saamiseksi täytyy rokottaa lisää. Onhan se aidosti omituista että rokotteen valmistaja tiedottaa ettei se estä tartuntoja, ja samalla meille perustellaan rokotekattavuuden kasvattamista sillä että tartunnat alkaisivat siten laskea. Älä ajattele ihmisiä ryhminä vaan ihmettele asioita.
Ihmisiin tai statukseen keskittyminen keskusteluissa pohjimmiltaan ad hominem argumentum.
Itse pyrin vastamaan parhaani mukaan toisen argumentteihin, sen sijaan että spekuloisin hänen henkilöllään. Sehän on epäkohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugh, YLEn ja Sanoma Oyn virallisiksi julistamiin auktoriteetteihin ja "asiantuntijoihin" sokeasti uskova kansalainen on puhunut. Eipä silti, minäkin Pfizer-tököttiä ottaneena haluaisin uskoa vain ja ainoastaan heitä.
Jos yhdelle ihmisille riittää Yle ja Sanoma Oy ja jotkut muut, niin hyvä niin.
Ei se kuitenkaan tarkoita sitä, etteivätkö jotkut muut ihmiset voisi seurata myös muiden maiden uutisia ja tutkimuksia, vaikka he eivät sitä sulle kertoisikaan viestissään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulitko ihan oikeasti, että kirjoitin yhteen viestiin aivan kaiken mitä olen tehnyt ? Yhdessä viestissä on vain yhteen viestiin valittu asia. Kaikkea tuota mitä mainitset, olen myös seurannut ja hyvin paljon muutakin. En tiedä kaikkea koronaviruksesta, mutta hyvin monia asioita kuitenkin ja tietoa kertyy lisää.
No hyvä että olet seurannut. Et kuitenkaan tunne jokaista rokottamatonta, tai heidän syitään olla ottamatta koronarokotteita. Moni heistä on myös ottanut muita rokotteita, kyse ei ole vaan jostain "antivaxxereista."
Alien kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä hortaan kokeellisesta rokotteesta. Miten tuollaisen kanssa voi keskustella asiasta. Rokote ei ole kokeellinen ja kaikille uusille annetaan ehdollinen lupa. Se tarkoittaa että kaikista lääkkeistä yms pitää kerätä pitkän ajan dataa vaikka se tulisi lääkefirmalle kalliiksi eikä heidän mielestä, tai usein jälkikäteen nähtynä sille olisi tarvetta.
Pfizerin Comirnaty rokotteen kehitystyö alkoi 2020 ja se sai FDA:lta HÄTÄKÄYTTÖLUVAN jo seuraavana vuonna (EUA= Emergency Use Authorization) turvin. Normaalisti uuden rokotteen kehittäminen kestää USAssa kaikkine tutkimusvaiheineen n. 5 vuotta, eli Comirnatyn teho ja turvallisuus jäi testaamatta. Pfizer panostaa kovasti Comirnatyn haittavaikutusten tutkimiseen, että ehtivät saada ne julkaistua ennen niiden ilmenemistä, jotta vapautuvat korvausvastuusta. Eli toistaiseksi Comirnatyn osalta kyse on kokeellisestä rokotteesta. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
Mitä niissä 1-3 faasin tutkimuksissa sitten testattiin jos ei turvallisuutta ja tehoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliin pääsee kun antaa viruksen levitä vapaasti.
Kai ymmärrät, että ne virukset muuntuu sitä ärhäkämmin, mitä vapaammin niiden antaa levitä. Kohta on edessä uusi muoto, mihin se sairastumalla hankittu immuuniteetti ei taas tepsi.
Rokote ohjaa viruksen mutatoitumista rokotteen kiertäväksi. Sairastaminen antaa niin laajan immuniteetin ja valmiuden elimistölle puolustautua virusta vastaan, että uudet muunnokset aiheuttavat sairastaneelle vain pieniä nuhakuumeita ja kehittävät immuniteetti muunnosten mukaan.
Jep. Sairastaminen antaa immuniteetin kaikkia viruksen osia vastaan, ei vain yhtä kuten rokote.
Maailmalta löytyy kuitenkin maita, joissa rajun väestön läpikäyneen koronaepidemian jälkeen on tullut jälleen uusi raju koronaepidemia. Kerran sairastaneiden immuniteetti ei ole riittänyt suojaamaan uudelta virusmuunnokselta.
Mitä nämä maat ovat?
Iran on hyvä esimerkki. Monet ovat sairastuneet kolmekin kertaa.
-+
Jos jäisit vaikka sinne Viroos, ei liene kukaan jäisi kaipaamaan? Olisi Suomessakin sitten yksi potentiaalinen muista kuin itsestään piittaava tartunnanlevittäjä vähemmän.