HUS: Kolmasosa koronapotilaista on KAHDESTI ROKOTETTUJA. "Infektiopaine kohdistuu nyt rokottamattomien lisäksi myös rokotettuihin, koska virusta kiertää selvästi enemmän kuin pitäisi." Milläs korona sitten saadaan loppumaan????????????????
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/fbf1e58f-cdea-4dc7-adba-8ef18a00…
Vaikka korona yritetään saada näyttämään rokotamattomien taudilta estämällä kahdesti rokotettujen testaaminen (itse en päässyt testiin rokotusten vuoksi), osa joutuu sairaalaan ja siellä sitten testataan.
Koronaa on pakko olla rokotetuillakin tosi paljon, koska se leviää nyt rajummin kuin koskaan ennen.
Kommentit (1686)
Vain Ihmisen luoma virus käyttäytyy näin epäilyttävästi ja vain ihmisen luomaan virukseen tarvitaan uutta teknologiaa.
Miksi tätä rokotetta ei tehty niinkuin muutkin rokotteet aikanaan? Heikennettyä virusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ydinhän on terveydenhuollon kantokyky. Terveydenhuollon, jota on tietoisesti ajettu alas jo vuosikymmeniä. Terveydenhuollon kantokyvyn suurin ongelma taas ovat lääkärit, jotka eivät haluaisi priorisoida. Priorisointi kuitenkin kuuluu lääkäreiden työnkuvaan. Esim suuronnettomuuksissa tehdään jo jakoa, ketkä kiireellistä hoitoa tarvitsevista potilaista todennäköisimmin selviävät. Ja jos mietitään sotia, ei suomalaiset lääkärit sotien aikanakaan voineet rintamalla huutaa viholliselle, että: "Lopettakaa ampuminen, emme ehdi hoitaa kaikkia haavoittuneita!!". Priorisointia on ollut myös se, että ei-kiireellisiä leikkauksia on siirretty hamaan tulevaisuuteen Covid-19 -potilaiden vuoksi. Väestö vanhenee eikä meidän reurssimme tule muutenkaan riittämään kaikkien sairauksien hoitamiseen. Lääkärit ovat joutuneet aiemminkin miettimään, kannattaako jollekin potilaalle enää tehdä toimenpiteitä, jotka ehkä pidentäisivät vielä elämää, mutta potilas ei välttämättä kestä koko toimenpidettä tai jos selviääkin siitä hengissä, hänen loppuelämänsä on kipua ja kärsimystä.
Sairaanhoidon priorisoinnista pitäisi keskustella enemmän. Ei pelkästään koronapandemian vuoksi vaan yleisesti. Kun resurssit ovat rajalliset, pitäisi harkita, mihin niitä käytetään. Keskustelu aiheesta on kuitenkin kiusallista, koska siinä väkisinkin jouduttaisin laskemaan ihmisen elämälle jokin arvo. Ja miettimään, kenen elämä on arvokkaampi kuin jonkun toisen. Millaisia mittareita arvon laskemiseen pitäisi käyttää...yksilön tuottavuutta tai muuta hyötyä yhteiskunnalle? Jotain muuta?
Etelässä täytyy olla kaoottinen tilanne sillä täällä meillä Keski-Suomessa sairaalassa on ollut koko ajan homma hallinnassa ja kuulemma tulee ennusteiden mukaan jatkossa olemaankin. Yksittäiset koronapotilaat ei meidän sairaalaa ole hetkauttaneet
Riippuu ihan siitä, miten asia käsitetään. Jos tilanne on kaaottinen silloin,kun ei-kiireellistä hoitoa joudutaan siirtämään, silloin täällä (HUS-alueella) on kaaottinen tilanne. Mutta jos asia käsitetään niin, ettei tehohoitoon voida ottaa enää potilaita, tilanne täälläkään ei ole kaaottinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tiede ei tiedä kuinka kauan rokote vaikuttaa? Vai eikö sitä vain kerrrota meille suoraan.
Kyllä me muut tiedetään, sitä ei vaan ole juuri sinulla kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Miten tiede ei tiedä kuinka kauan rokote vaikuttaa? Vai eikö sitä vain kerrrota meille suoraan.
Koska tiede ei ole ennustaja. Ensin katsotaan miten käy, kerätään dataa ja tehdään tilastoja. Vasta kerätyn näytön jälkeen voidaan sanoa yhtään mitään "tieteen tulosta".
Nyt mennään toiveet edellä. Ajetaan kaikille piikki siinä luulossa että uusi tekniikka toimii kuten vahnatkin. Ja jälkeen päin sitten tutkitaan miten kävi. Jos tutkitaan.
Jahas, täältä näköjään poistettiin viestini, jossa oli linkki erääseen tieteelliseen artikkeliin... Siinä taisi olla liikaa totuutta rokoteuskovaisille. No pysytään sitten virallisessa totuudessa: piikki on täysin turvallinen, luotettava, huolellisesti tutkittu ja testattu. Ottakaa ihmeessä kolmas, neljäs ja viideskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että vastakkainasettelu on suurimmaksi osaksi median luomaa kuvaa. Ei rokotetut oikeasti niin toivo ja osa vain trollaa. Tietysti mukaan mahtuu sairaita yksilöitä niinkuin aina jotka toivovat naapurille saman vahingon mitä itse sokeudellaan itselleen aiheutti.
Voin kertoa, että rokotetut on aika turhautuneita ja v i t t u u n t u n e i t a rokottamattomiin. Aluksi vähän naureskeltiin ja kuviteltiin, että ei niitä hörhöjä omassa tuttavapiirissä ole, mutta sitten kuitenkin aina on joku tutun tuttu, jota on luullut ihan fiksuksi ja sieltä alkaa se rokotevastainen soopa virrata. Ja sitten kävi ilmi, että näitä on Suomessa ihan riesaksi asti. Rokotetut on tämän kahtiajaon luoneet uhriutumisellaan. Mediaa ei voi syyttää. Media on vain hoitanut tehtäväänsä ja kertonut tästä ällistyttävästä ilmiöstä. Voin hyvin kuvitella, että monetkin rokotetut toivovat, että rokottamattomat pitäisivät nyt vähintään t u r p a n s a kiinni, mutta mielellään häipyisivät johonkin autiolle saarelle, että saataisiin olla rauhassa ja voitaisiin oikeasti alkaa hoitaa tätä koronakatastrofia ilman jotain paksupäitä heittelemässä kapuloita rattaisiin.
Tämä! Oli hyvä lukea, että yhä useampi astuu esiin ja sanoo, että nyt riittää tämä rokote ja tyrannia uhka. Senkin uhalla, että saa paska myrskyn niskaansa.
Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa? Tässä kritisoitiin rokottamattomia, ei rokotettuja.
Ei, ei ole. Mutta sulla on. Tässä mainostettiin negaation kautta. Eli suomeksi, mä v i t t u i lin sulle. Toivottavasti kaverisi tekevät saman ja rupeavat ajattelemaan asioita, vaikka sun maailmankuvaan se ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä rokotetta ei tehty niinkuin muutkin rokotteet aikanaan? Heikennettyä virusta?
Ymmärrä jo viimein, ettei ole kyse mistään taudinpoispanijaisista vaan transhumanistisista kokeista ja uudesta teollisesta vallankumouksesta nanoteknologioineen ja siruineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä asiat hyvin. Ei tarvitse kuin mennä ottamaan rokotus ja aika huoletta voi jatkaa elämää tässäkin omituisessa tilanteessa. Nyt kuitenkin (pieni) osa porukasta on päättänyt, ettei rokotusta halua, koska ei halua myötäillä valtaväestöä / valtamediaa / vallanpitäjiä / valtajotainmuuta. Tuo varmaan on ihan normaalia ja perustuu evoluutioon, kuten seksuaalikiihko, joten käytännössä on ihan mahdotonta tuota vastaan tapella.
Yksi pyyntö hörhöille kuitenkin olisi: tehkää parhaanne, ettette tartuta muita, niin voidaan jatkaa yhteiseloa jokseenkin normaalisti.
Kysyjät vaiennetaan haukkumalla hörhöksi. Niin on aina tehty ja tullaan tekemään. Ja silti kysyjät jatkaa kysymistä, vaikka paskamyrsky tulee niskaan. Yleensä kysyjät ovat myös oikeilla jäljillä. Jos joku vaikuttaa epäilyttävältä, se yleensä on epäilyttävää. Kun otitte rokotusta, kertoiko rokottaja, että se on kokeellinen rokote? Se on ihmisoikeus tietää. Tukholman ja Upsalan yliopiston tutkimukset, jotain siinä koronarokotteessa tuhoaa dna:n kyvyn korjata itsensä. Koe tehty soluilla koeputkessa. Ihmiset etsivät tietoa, koska viralliset tahot eivät sitä tarjoa, käskevät vain uskomaan. Sen jälkeen on vaikea enää uskoa, kun he käskevät, että älä usko muuta tietoa. Tähän on tultu ja mä en lopeta enää kysymästä, vaikka mua haukutaan, uhkaillaan ja pilkataan sen takia.
Siinähän kyselet, täältä et vastausta tule saamaan, luulisi olevan turhauttavaa.[/quote Niin paljon helpompaa on työntää se pää puskaan ja olla ajattelematta. Mä ymmärrän sua. Mutta joskus vaan tulee raja siihenkin hommaan. Koronarokotetta selitetään ihan liikaa, perusihmisoikeuksien yli kävelyä selitetään liikaa, kysyjiä haukutaan liikaa, kaikkea tapahtuu liikaa. Oma itsesuojeluvaisto täytyy olla jo todella huono, jos ei ala miettiin, että onko tässä jotain outoa ja pitäiskö vähän ensin katsoa, mitä tapahtuu. Mitä Australiassa tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Ruotsalaiset olivat taas meitä viisaampia tässäkin asiassa.
Itse en ota rokotetta ilman pakotetta.
Jotkut vauhkot lähipiirissä ravaavat jatkuvasti testeissä pienenkin nuhan yllättäessä.
Olen terve, normaalipainoinen, nuorehko henkilö, niin uskoni on vahva, että en vakavasti tule Koronaan sairastumaan.
Nyt pitäs ottaa se pikku pää posi sieltä omasta py llyn reiästä ja katsella asiaaa hieman laajemmin.
Sulle piikki hihaan ja peitätäsisätiloissa pikku suusi maskilla niin et sairastuta muita. Tämähän se ongelma on minäminäminä ja minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Hong Kongissa, Taiwanissa, Kiinassa, Australiassa, Uudessa-Seelannissa ja Etelä-Koreassa on rajoilla karanteenihotellit, joihin majoitetaan maahantulijat (oman maan kansalaiset) valvottuun, pakolliseen karanteeniin. Näissä maissa on hyvä koronatilanne: Hong Kongissa ja Taiwanissa ei ole jopa lainkaan maansisäisiä tartuntoja. Nyt tiedetään, etteivät rokotteet valitettavasti lopeta pandemiaa. Eikö näitä hotelleja ja tiukkaa rajakontrollia kannattaisi harkita Suomeenkin?
Mitä vielä, nyt alkaa virolaisten koronasairaiden roudaus tänne kuormittamaan sairaaloita! Nytkö ei yhtäkkiä olekaan sairaalat kusessa ja pulaa hoitajista??? Taitaa olla hysteerikko Kiurun älynväläys tämäkin! Suomalaisia rokottamattomia haukutaan joka taholta, mutta eipä ole virolaisetkaan ottaneet rokotteita, vaan kelpaa hyysätä niitä nyt meillä! Voi ...kele tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on kyllä asiat hyvin. Ei tarvitse kuin mennä ottamaan rokotus ja aika huoletta voi jatkaa elämää tässäkin omituisessa tilanteessa. Nyt kuitenkin (pieni) osa porukasta on päättänyt, ettei rokotusta halua, koska ei halua myötäillä valtaväestöä / valtamediaa / vallanpitäjiä / valtajotainmuuta. Tuo varmaan on ihan normaalia ja perustuu evoluutioon, kuten seksuaalikiihko, joten käytännössä on ihan mahdotonta tuota vastaan tapella.
Yksi pyyntö hörhöille kuitenkin olisi: tehkää parhaanne, ettette tartuta muita, niin voidaan jatkaa yhteiseloa jokseenkin normaalisti.
Kysyjät vaiennetaan haukkumalla hörhöksi. Niin on aina tehty ja tullaan tekemään. Ja silti kysyjät jatkaa kysymistä, vaikka paskamyrsky tulee niskaan. Yleensä kysyjät ovat myös oikeilla jäljillä. Jos joku vaikuttaa epäilyttävältä, se yleensä on epäilyttävää. Kun otitte rokotusta, kertoiko rokottaja, että se on kokeellinen rokote? Se on ihmisoikeus tietää. Tukholman ja Upsalan yliopiston tutkimukset, jotain siinä koronarokotteessa tuhoaa dna:n kyvyn korjata itsensä. Koe tehty soluilla koeputkessa. Ihmiset etsivät tietoa, koska viralliset tahot eivät sitä tarjoa, käskevät vain uskomaan. Sen jälkeen on vaikea enää uskoa, kun he käskevät, että älä usko muuta tietoa. Tähän on tultu ja mä en lopeta enää kysymästä, vaikka mua haukutaan, uhkaillaan ja pilkataan sen takia.
Siinähän kyselet, täältä et vastausta tule saamaan, luulisi olevan turhauttavaa.[/quote Niin paljon helpompaa on työntää se pää puskaan ja olla ajattelematta. Mä ymmärrän sua. Mutta joskus vaan tulee raja siihenkin hommaan. Koronarokotetta selitetään ihan liikaa, perusihmisoikeuksien yli kävelyä selitetään liikaa, kysyjiä haukutaan liikaa, kaikkea tapahtuu liikaa. Oma itsesuojeluvaisto täytyy olla jo todella huono, jos ei ala miettiin, että onko tässä jotain outoa ja pitäiskö vähän ensin katsoa, mitä tapahtuu. Mitä Australiassa tapahtuu?
Ihmisellä on perusoikeus että kukaan päävikanen lukutaidoton ei tartuta häneen mahdollisesti vakavaa tautia. Se se on perusoikeis, ei se että sä et pääse karaokeen ilman passia. valoja päälle apukoululaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siellä Australiassa tapahtuu, että pitäisi huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Ruotsalaiset olivat taas meitä viisaampia tässäkin asiassa.
Itse en ota rokotetta ilman pakotetta.
Jotkut vauhkot lähipiirissä ravaavat jatkuvasti testeissä pienenkin nuhan yllättäessä.
Olen terve, normaalipainoinen, nuorehko henkilö, niin uskoni on vahva, että en vakavasti tule Koronaan sairastumaan.
Long covidia jopa joka kolmannella.
Mutta kannattaahan se aina kokeilla onneansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on perusoikeus että kukaan päävikanen lukutaidoton ei tartuta häneen mahdollisesti vakavaa tautia. Se se on perusoikeis, ei se että sä et pääse karaokeen ilman passia. valoja päälle apukoululaiset.
En ole koskaan käynyt karaokessa eikä sinne pääsy ilman rokotetta, ole mun elämäni ykköstavoite. Sä vertaat jotain niin matalaotsaista siihen, mistä olen huolissani, että voin sanoa, että me emme puhu edes samasta asiasta.
Oikeesti, THL haastatteli humalaisia nuoria rokotevastaisia mainokseensa? Humalaisia? Oliko hieman tarkoituksen hakuista saada näiltä epämääräistä puhetta ulos. Huoh mitä hyväksikäyttöä
ioöuio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä jo viimein, ettei ole kyse mistään taudinpoispanijaisista vaan transhumanistisista kokeista ja uudesta teollisesta vallankumouksesta nanoteknologioineen ja siruineen
Oiskohan aika uusia lääkitys?Nyt on nimittäin harhat jo sitä luokkaa että oli syytä kilauttaa lääkärille. Tämmösiä liikkuu vapaana...🤕
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni meidän olisi suljettava jälleen yhteiskunta. Ihmiset etätöihin, lapset etäkouluun, Uudenmaan rajojen sulkeminen, valtakunnan rajojen sulkeminen, yleisötilaisuudet seis ainakin ensi kevääseen saakka, kauppoihin vain koronapassilla.
Jotain tällaista. Passi laajasti käyttöön. Ja kapakat kiinni, sillä ne tartunnat on joka kerta lähteneet laskuun, vaikka ensin on yritetty vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
>Lue vaikka Lancetista.
Mistä tuntee follarin;
-Ei pysty auttamaan lastaan lukion matematiikassa eikä biologiassa mutta on itse tutkinut ja tulkinnut tutkimuksia koronaviruksesta ja rokotteista.Todennut asin suureksi huijaukseksi.
- Vapaustaistellija menee eliitin eli kansanedustajien tilaisuuteen. Pyörtyy ja nwo-biofarmanlahjoma- lääkäri-kansanedustaja tulee antamaan follarille ensiapua. Sitten tulee diktatuurivaltion ambulanssi vie kaiken pahan keskukseen eli Husin Haartmanniin jossa pedolääkärit laittaa tippaan ja hiljaiseksi lahjotut hoitajat tuo voikkoleipää. Follari virottuaan on hieman harmissaan että syö pellavalakanoissa meetwurstilweipää eikä hallitus olekaan kuiskannut ambulanssikuskien korvaan keskitysleirinnosoitetta,
Samaan aikaan aivoverenkiertohäiriöstä kärsinyt Liisa 78 v odottaa edelleen vuoroaan koska nälkälakolla itsensä tainnuttanut follari viedään suoraan elvytyshuoneeseen ottaamaan suolaa suoneen.
Luultavasti follari on kohta taas nälkälakossa ja vintti pimenee. Nyt on varmaa että pedolääkärit laittoivat häneen abortoiduista sikiöistä tehdyn injektion joka aiheuttaa tajuttomuutta.