Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jättänyt vanhan suhteesi kolmannen takia ja katunut sitä?

Vierailija
05.11.2021 |

Otsikossa kysymys. Eli oletko jättänyt vanhan suhteesi kolmannen takia ja katunut sitä?

Kauan vanha suhde oli kestänyt?
Kauan uusi suhde kesti ennen kuin tajusit asian?
Teitkö asialle jotain?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en.

Lähdin pitkästä suhteesta, kun rakastuin toiseen. Ei ollut reilua jäädä yhteen ihmisen kanssa, jota en enää pystynyt haluamaan.

Toinen osoittautui henkisesti väkivaltaiseksi. Kiduin puoli vuotta, vaikka meille ei koskaan edes tullut suhdetta, eikä seksiä ollut kertaakaan.

Oli silti oikein lähteä vanhasta suhteesta. En pysty katumaan edes tuota kauheaa aikaa suhteen jälkeen: hakeuduin psykoterapiaan ja rakensin itselleni turvalliset puitteet käsitellä tunteitani ja asettaa rajani.

Vierailija
42/52 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rikoin perheeni ja silloin tuntui että tein sen lapseni takia. Perheessä oli sellaisia jännitteitä, että koin että minua ajettiin ulos ja päättelin, että sellaisen näkeminen ei tee pojalle hyvää, miten äiti kuolee pystyyn. Sitten osoittautui, että uusi mies on pahemmin ongelmainen kuin ex. Paljon pahemmin. Tuli itkettyä katkerasti aika monta kertaa.

Silti nykyinen jotenkin sopii minulle paremmin. Oli vaikeaa, raskasta ja olen toivonut kuolevani kun ei piru vie jaksa. Mutta jostain syystä pystymme puhaltamaan yhteenkin hiileen. Nykyisin minulla on hyvä suhde lapseeni, itsetunto uudelleen nousemassa ojan pohjalta, mieskin on jotenkin kesympi. Eksällä on edelleen samat ongelmat joista kuvittelin olleeni osittain vastuussa. Hän haahuilee omassa elämässään jotenkin omituisesti enkä ikinä tiennyt mitä hän halusi. Ainoa mistä olin selvillä oli se, että minä en jotenkin miellytä eikä mikään tuntunut muuttavan asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, rikoin perheeni ja silloin tuntui että tein sen lapseni takia. Perheessä oli sellaisia jännitteitä, että koin että minua ajettiin ulos ja päättelin, että sellaisen näkeminen ei tee pojalle hyvää, miten äiti kuolee pystyyn. Sitten osoittautui, että uusi mies on pahemmin ongelmainen kuin ex. Paljon pahemmin. Tuli itkettyä katkerasti aika monta kertaa.

Silti nykyinen jotenkin sopii minulle paremmin. Oli vaikeaa, raskasta ja olen toivonut kuolevani kun ei piru vie jaksa. Mutta jostain syystä pystymme puhaltamaan yhteenkin hiileen. Nykyisin minulla on hyvä suhde lapseeni, itsetunto uudelleen nousemassa ojan pohjalta, mieskin on jotenkin kesympi. Eksällä on edelleen samat ongelmat joista kuvittelin olleeni osittain vastuussa. Hän haahuilee omassa elämässään jotenkin omituisesti enkä ikinä tiennyt mitä hän halusi. Ainoa mistä olin selvillä oli se, että minä en jotenkin miellytä eikä mikään tuntunut muuttavan asiaa.

Hienoa että lopulta kaikki kääntyi kuitenkin parhain päin :)

Vierailija
44/52 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa suomalaisessa sananlaskussa on perää: kun lähtee sutta pakoon, tulee karhu vastaan.

Vierailija
45/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kadun.

Vierailija
46/52 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Vierailija
47/52 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
48/52 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katunut, menin ihastuspäissäni jättämään hyvän miehen. Totuus on, että aika harvoin sitä kohtaa kuitenkaan kaltaistaan.

Vierailija
49/52 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen lähtenyt suhteesta uuden ihastuksen takia mutta en ole sitä päivääkään katunut. Nyt olen tuon ihastuksen kanssa naimisissa, kohta tulee 13v täyteen ja meillä on neljä kaunista lasta.

Miksi lasten ulkonäkö on aina mainittava, nostaako se heidän arvoaan?

Ilmeisesti olisi ihan hirveää, jos olisi kaksi kaunista lasta, yksi pallopää ja yksi huonoihoinen nököhammas. 

Vierailija
50/52 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katunut, menin ihastuspäissäni jättämään hyvän miehen. Totuus on, että aika harvoin sitä kohtaa kuitenkaan kaltaistaan.

Tuliko tuo minun näppikseltäni?

Vierailija
51/52 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt, ero olisi kuitenkin  tullut ennemmin tai myöhemmin. . En haikaile exien perään, kadun vain sitä , että lapsestani tuli avioerolapsi ja koen syyllisyyttä ongelmista, joita hänelle tuli myöhemmin. Olisi ollut järkevämpää jäädä, mutta tunteet ohittivat järjen äänen. Ja uusi liitto ei sitten lopulta niin onnellinen ollutkaan. Kadun sitä, että toimin päättömästi ja väärin lasta kohtaan

Vierailija
52/52 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa vain jos olisi yksin onnellisempi kuin nykyisessä suhteessa (eli ero olisi silti paras vaihtoehto). Se toinen ei nimittäin useinkaan ole niin upea kuin antaa olettaa.

Erittäin hyvä ohje tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme