”Rakas majavani on sen verran runsas”
https://www.iltalehti.fi/keho/a/78eb48a7-3c19-4ab5-b66d-b209eb08b787
Eniten olen huolissani mitä te naiset syötte, kun valkovuoto muodostuu noin isoksi ongelmaksi, että pitää siirtyä käyttämään miesten alushousuja.
Kommentit (3)
Minä olen niin hullu sen majavan perään etten lue mitään jotka voi olla ällöttäviä juttuja. Ihan livenä yksi kävi gynellä ja kertoi vaivastaan. Nostin käteni korville ja oikeasti huusin älä kerro mulle tuollaisia asioita. Mä en oikeasti halua tietää mistään äklövuodoista ja mistä lie hiivoista.
Riemurasia saa vaikka tunnin kestävän kielipusun kunhan on sellainen ettei haise pahalle. En paljoa vaadi majavalta mutta sen puhtaus on ihan pakko jos haluaa saada täyden huomioni
M
Vierailija kirjoitti:
Täältä sivusta mummo ihmettelee, miksi pitää ostaa miesten housuja, kun ihanan pehmoiset puuvillaiset maxi-sloggitkin on keksitty ja s-kaupoissa on niistä melkeimpä vielä parempi halpisversio. Ja ainahan voi viipeltää hame päällä ilman alushuosuja. Iloitsee sekä majava että mieli
Sepä se kun sitä alapäätä haudottaan 24/7.
Täältä sivusta mummo ihmettelee, miksi pitää ostaa miesten housuja, kun ihanan pehmoiset puuvillaiset maxi-sloggitkin on keksitty ja s-kaupoissa on niistä melkeimpä vielä parempi halpisversio. Ja ainahan voi viipeltää hame päällä ilman alushuosuja. Iloitsee sekä majava että mieli