Vainajan testamentissa luki, että hän säästi tarkoituksella vanhat viinit ja viinat omaisilleen. Miten me jaetaan tää yli 1000 litran satsi?
Meitä on kaksi perillisistä, viinaa ja viiniä järjetön määrä!!
Kommentit (21)
Pullot riviin ja mulle-sulle-mulle-sulle.
Jakakaa eteenpäin, myydä ei saa!
Olipa paska perintö
Tiukka viina säilyy hyvin, viinit saattaa mennä etikaksi aika pian. Nyt kannattaa kutsua väkeä lasilliselle. Siitä se helposti vähenee.
Otatte puoli vuotta virkavapaata töistä ja juotte poijes.
Kyllä se siitä.
Helppo jakaa 500 litraa molemmille. Voi perinnön kunniaksi tarjota juhlat kavereille kun juomat jo on.
joudute maksamaan siitä alkoholi veron...
Viinit ovat jo aikaa sitten vanhentuneet juoma kelvottomiksi.
Viinit on säiliytettävä tietyllä tavalla, että säilyvät juontikelpoisina. Sama likööreissä.
Sen sijaan, konjakit, viskit, ginit ja vodka, säilyvät avaamattomina vuosikymmeniä.
Laadukkaimmat viinat jaetaan arpomalla, ellei sopujakoa synny.
Yleensä on kuiteski niin, ettö joku pitää enemmän viskistä, ja toinen ginistä. Jne.
Silloin jako on helppo.
Trolli on lapsellinen vouhotus.
Apinaa koijataan -menetelmällä. Mulle, sulle, mulle. Mulle, sulle, mulle. Mulle, sulle, mulle. Jne.
En usko tätä.
Jos olisi totta, niin teette yhtä monta kasaa, kuin on perijöitä. Sitten arvosteli, kuka saa minkäkin.
Jos on halukkuutta arvonnan jälkren vaihtaa, se tietysti käy.
Riippuu varmaan kuka tykkää mistäkin. Onko toinen enemmän viini-ihminen ja toinen haluaa rommitotia. Joku tarjoaa vierailleen shampanjaa. Joku ei juo lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin kiva perintö.
No kai siinä perinnössä on muutakin ollut.
Vanhan testamentin aikana ei varmasti ollut viinoja eli tislattuja alkoholijuomia.
jos ois iso suku niin nehän menis juomalla, samalla kunnon joukkotappelut missä selvitetään kaikki kaunat lapsuudesta asti.
Kärrätkää kaikki lähimpään puistoon ja pitkää puistobileet, sillähän niistä pääsette.
Vierailija kirjoitti:
Jakakaa eteenpäin, myydä ei saa!
Olipa paska perintö
Puolisoni peri veljensä tämän tapaturmaisen kuoleman jälkeen... 375 täyttä pulloa erilaisia kalliimpia ulkomailta ostettuja konjakki, viski, rommi, likööri, votkapulloja. Niistä sai kivan sisustuselementin, siinä ne on vieläkin , muutamia pulloja on maisteltu ja annettu lahjaksi. Tuosta on aikaa jo, tapahtui ennen 2000 lukua.
No jaatte ihan niin kuin haluatte, jos testamentissa ei ole tarkempia määräyksiä.