Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin temput

Vierailija
17.01.2015 |

Olin tehnyt lumihevosen lapsen kanssa. Eilen kun en ollut kotona, mies haki äitinsä kylään. Itse olin asioilla. Mies kertoi että olin tehnyt tytön kanssa lumihepan. Anoppi kun pääsi autosta ulos alkoi saman tien tekemään lumiukkoa lapsen kanssa, mieskin ihmetteli että sillä oli niin kiire heti tehdä se. Anoppi ei oikein koskaan ole hyväksynyt minua. Mitä hänen käytös tarkoitti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ap tekemässä anoppisi pihalle lumiukko ja akka asennossa. Liioitellut muodot of korsetti.

Vierailija
2/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti sitä, että sinulla on mielenterveysongelma, jossa projisoit omaa pahaa oloasi anoppiin. Asiointi tarkoitti, että olit terapiakäynnillä. Ota lääkkeesi ja ymmärrä, että pääsi sisällä tapahtuvat asiat eivät ole universumin tasolla totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se sai idean tuosta lumihangesta, muisti että hei, sehän onkin kivaa, m

kin teen lapsen kanssa lumiukon...

Vierailija
4/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli että onpas kivan näköinen lumihevonen, olisipa tosiaan itsekin kiva tehdä pitkästa aikaa joku lumiveistos.

Vierailija
5/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli juossut oikein autosta tekemään sitä. Kyseessä sama anoppi joka laittoi entisen miniän hääkuvaan naamankohdalle puunaaman ja käänsi vessassa pyyheliinakyltin aina seinään missa nimeni. Kuokki kysymättä kukkapenkissä ja teki muutoksia

Vierailija
6/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 11:35"]

Oli juossut oikein autosta tekemään sitä. Kyseessä sama anoppi joka laittoi entisen miniän hääkuvaan naamankohdalle puunaaman ja käänsi vessassa pyyheliinakyltin aina seinään missa nimeni. Kuokki kysymättä kukkapenkissä ja teki muutoksia

[/quote]

?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi