Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet tien vieressä jonkun jolla on autosta puhjennut rengas...

Vierailija
29.06.2023 |

... Niin rehellisesti, pysähdytkö auttamaan? Onko iällä tai sukupuolella merkitystä tässä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on neito hädässä niin voin vaihtaa renkaan pillupalkalla.

Vierailija
2/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on neito hädässä niin voin vaihtaa renkaan pillupalkalla.

Aika kallis hinta sun renkaan vaihdolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn että tarviiko apuja.

-m

Vierailija
4/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi 2v sitten näin ja avuntarjoajia oli paljon. Sekä keski-ikäisiä, että nuoria miehiä. Kysyisin itsekin, jos näkisin jonkun tien laidassa

n46

Vierailija
5/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen että on suomirekkari ja tavallisen näköinen suomalainen niin saatan pysähtyäkin.

Jos siinä on näyttävästi käsiä levittelemässä joku värivikaantunut romanian rekkareissa niin laitan lapun lattiaan. Sillä mitään rengasongelmaa ole kunhan koettaa varastaa tai ryöstää.

Vierailija
6/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajan tööttäillen ja nauraen ohi ja heittelen ikkunasta roskia tielle,köyhä skoda tai tojota kuski saa siellä kärsiä

Miten sä tööttäilen pyörän selästä? Onko sulla sellaine söpö pikku lastenpyörien lelutorvi?

Vierailija
7/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin, jos osaisin mutta epäilen ettei musta kauheesti olis apua...

Vierailija
8/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa autoissa ei enää ole edes vararenkaita, joten avun tarjoaminen ei oikein silloin auta, ellei ole hinausautolla liikkeellä tai itsellä vararengas annettavaksi.

Vierailija
9/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen ajokortin omistaja osaa vararenkaan vaihtaa tai käyttää sitä autonsa hätävarapieruliemikompurapakkausta?

Ei minun autossani ole kenenkään muun autoon sopivaa varapyörää.

Vierailija
10/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysähdy. Käytän bussia.

Vierailija
11/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokainen ajokortin omistaja osaa vararenkaan vaihtaa tai käyttää sitä autonsa hätävarapieruliemikompurapakkausta?

Ei minun autossani ole kenenkään muun autoon sopivaa varapyörää.

Kyllä osaan periaatteen, mutta käytännössä voi olla ettei voimat riitä vääntämään. N31.

Vierailija
12/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajan tööttäillen ja nauraen ohi ja heittelen ikkunasta roskia tielle,köyhä skoda tai tojota kuski saa siellä kärsiä

Me mennään Skodalla ohi. Voi miten monta Audia, Lexusta tai Mersua ollaan ohitettu, kun joku mummeli/pappa siellä hidastelee. Vanhuksien automerkejä nämä ilmeisesti ; D

Vierailija
13/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pysähdyn. Rengasrikko ei ole sellainen hätä, että minua siihen tarvittaisiin. Jokaisella kuskilla on kuitenkin kännykkä ja hän saa tarvittaessa soitettua apua ihan itse.

N49

Vierailija
14/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin näen.Liikun naisena metrolla.En omista ajokorttia,en autoa.Eiköhän henkilö jolla auto,osaa helposti itse vaihtaa renkaan? Jos ei osaa on puhelin soitaa hinaajan paikalle ja korjaamo laitaa uuden renkaan.Ylensä kun on auto,on  vakutuksetkin ja menen vakutuksen piikiin homma.

Vierailija
15/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kukaan koskaan pysähtynyt, vaikka olen ihan (hyvännäköiseksikin luokiteltavana) naisena tuota vanhaa ajokkiani välillä joutunut tien päällä rassaamaan milloin minkäkin vian tai rengasrikon vuoksi.

Ajan paljon ja pariin otteeseen olen pysähtynyt, jos näen jonkun tien varressa selkeästi sen oloisena, ettei tiedä mitä pitäisi tehdä. Kerran soitin vaan vanhemmalle pariskunnalle tiepalvelun paikalle, joskus olen tarjonnut kyydin bensikselle jos menovesi ollut lopussa. Toki katson vähän miltä tyyppi näyttää ja minkälainen paikka/ajankohta, tiettyä varovaisuutta kuitenkin pitää noudattaa näissäkin.

Vierailija
16/16 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin paikasta ja miltä tilanne ulkoisesti tuntuu/näyttää sillä hetkellä. Maalla pikkutiellä todennäköisesti pysähtyy ja kyselee, että mikä homma ja auttaa jos tarvitsee.

Nykyään on aika helppo lohduttautua sillä, että todennäköisesti tyyppi osaa soittaa kännykällään apua jos sitä apua tarvitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä