Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitini piruilee minulle töistä

Vierailija
17.01.2015 |

Äidilläni on pakkomielle siihen, että olen varmasti töissä. Jos kysyn vaikka kesken päivän jotain asiaa, hän kysyy, enkö olekaan töissä! Jos olen lomalla, hän kysyy miksi en ole töissä. Elämän tarkoitus on olla töissä. Ei ymmärrä esim. jos teen ruokaa etäpäivänä keskellä päivää, koska pitää olla töissä.On hienoa kun saa sanoa olevansa töissä. Vituttaa ihan saatanasti.

Keskustelut muutenkin menevät siihen, että millaista oli töissä. Oliko siellä kivaa. Jos vastaan, että ei se nyt niin ihmeen kivaa ole, niin kommetti on, että niin mutta pakko se on olla töissä. En muista lapsuudestani ollenkaan, että olisi ollut tällaista puhetta. Aiemmin oli myös tavattoman pettynyt, koska en tehnyt juuri niitä töitä, jota hän toivoi. Olen oppinut vihaamaan aiemmin pitämästääni työtä, koska minua pilkataa siitä .

Jos joskus olisin raskaana, kommentti olisi varmaan taas, että en voi olla pois töistä . Mitään tekemistä en ole tehnyt vuosikausiin yhdessä, koskaa hänen mukaan syy on etten työltäni ehdi. Kerran jopa suuttui, kun en viikolla päässyt auttamaan jossa . koska olin töissä. Ahdistaa jo valmiiksi, miten käy, kun ehkä pitäisi huolehtia vanhoista vanhemmistaan, jos kommentit ovat marttyyriasennetta, että ethän sinä voi koska ole töissä .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! :D Sano sille äitilles et onko pakko jankuttaa ja kysellä että ootko töissä jne. Ja sano sille että kyllä hoidat työsi ja kerrot sitten jos tulee muutoksia työrintamalla, muutoin voi olla kyselemättä työasioistasi koska se on mielestäsi raskasta. Ja kerro vielä olevasi aikuinen ihminen ja teet juurikin niin paljon töitä kun sulle sopii ja sun asiasi se on. Ja vielä vois kysyy mikä ongelma äitilläs on, sullahan on työpaikka! :D

Mut joo vanhemmat ihmiset osaa jankuttaa ja vaikka niille sanois et älä jaksa niin kyllä ne jaksaa...Varmaan vaan huolissaan että pärjäät sitten taloudellisesti ym.

Vierailija
2/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin äiti vittuilee töistä..tai no vähän kaikesta. Jäin sairaslomalle, koska paloin totaalisen loppuun. Lopulta päätin etten palaa enää kyseiseen työhön tai ylipäätänsä tähän ammattiin enää ikinä. Tiesin, että äitini ei tule tätä ymmärtämään, joten sanoin että olen työtön..seuraavan kerran kun nähtiin, niin kauhee vittuilu - mieheni oli laihtunut huomattavasti, alkanut siis kuntoilemaan, syömään paremmin jne. Äitini sitten siihen vaan tokaisi, että "kyllähän sitä laihtuu, kun pitää tehä kahen eestä töitä. Toinen vaan loikoilee täällä kotona" Joopa joo, pikkusen jäi monttu auki..eipä tienny äiti että oon edelleen saikulla. Vaan eipä tule tietämään enää mitään muutakaan mun elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on vajaa, idiootti tai molempia.

Vierailija
4/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolissaan ne äidit vain ovat. Ihmiselämä ei ole helppoa ilman työtä.

Sinä, jonka mies laihduttaa ja kuntoilee! Etkö Pelkää, että hön löytää toisen? Sitä äitisi varmaan ajattelee. 

Vierailija
5/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:21"]

Huolissaan ne äidit vain ovat. Ihmiselämä ei ole helppoa ilman työtä.

Sinä, jonka mies laihduttaa ja kuntoilee! Etkö Pelkää, että hön löytää toisen? Sitä äitisi varmaan ajattelee. 

[/quote]

Ei todellakaan aattele :D Kyllä mä äitini tunnen. Kerran erehdyin sivulausessa mainitsemaan, että vaihdan tulevaisuudessa alaa ja opiskelen nyt avoimessa yliopistossa. Ja äidin ensimmäinen kommentti: "Vieläkö pitää opiskella?! Eikö sitä vois yhessä ammatissa pysyä?". Joo, ei kiitos tätä alaa enää..

t:3

Vierailija
6/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on ihan samanlainen, jauhaa aina töistä. Ignooraan ne kysymykset, koska en välitä työasioista puhumisesta vapaa-ajallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi