Mies ei puhu mistään.. mistä tämä voisi johtua?
aikaisemmin ei ollut tuollainen, on muuttunut viime vuosina. Olemme olleet yhdessä 10v.
Hän sanoo huomenta, ja puhuu sellaiset käytännön asiat, mutta ei mitään muuta koskaan.
Ystäviä hänellä on j0oiden kanssa jutut tuntuu sujuvan paremmin kuin minun kanssani.
Kysyin eilenkin mistä tämä kiikastaa, kun en tiedä mikä on vikana enkä tiedä enää kuka hän on.
vastasi vaan että "ei mitään"..
Arveluja?
Kommentit (8)
Jotenkin hankala sitäkin uskoa koska ei ole sitä tyyppiä. Voisi halutakkin olla uskoton mutta ei uskaltaisi.
Hän ei ole koskaan ollut seksuaalinen ihminen muutenkaan. Olen nähnyt hänen sähköpostit ja facebook viestit ja ei niistä ainakaan voi päätellä mitään uskottomuuteen viittaavaa. Olen tietty miettinyt sitä mahdollisuutta.
ap
ap
Täällä ehdotetaan aina, olipa ongelma mikä tahansa, syyksi " toinen nainen".
Vaikka oikeasti kyse voi olla masennuksesta, muista esim työhuolista tms.
Jotkut miehet uuttuvat iän myötä tuollaiseksi. Millainen miehen isä on?
Miehen isä on jo kuollut, mutta miehen sisko ( asuvat toisella paikkakunnalla, näemme harvoin) sanoi kerran että mieheni osaa olla tosi hankala ja puhumaton pitkiä aikoja, ihettelin koska minusta hän ei SILLOIN ollut sellainen. oli kai niin rakastunut..
Tämä oli 10 v sitten kun tutustuimme.
ap
Oletko itse pysynyt samana kaikki vuodet? Onko sinulla oma ystävät ja harrastukset, joiden kanssa vietät laatuaikaasi ja miehen kanssa teet vain pakolliset kuviot.
Minä muutuin aikoinani ihan näkymättömäksi, tuntui ettei exää kiinnostanut millään tavalla minun elämäni.
8. Erositteko sen takia? ei minunkaan miestä kiinnosta mitä minulle kuuluu. Minulla on samat harrastukset kuten ennenkin, suhteemme alussa, mutta ne vie kyllä aikaa nyt enemmän kuin ennen.
Mutta vain 1-2 tuntia per ilta.
ap
Toinen nainen. Pettää voi myös ns. Kotisohvalta