Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki oharit, itkusta ei tule loppua.

Vierailija
16.01.2015 |

Tuntuu niin hirveältä.
Olin käyttänyt koko päivän laittautumiseen.
Ensin miehestä ei kuulunut mitään pariin tuntiin, kuudelta piti tavata. Ei vastannut puhelimeen kun soitin.
Sitten mies lähetti viestin yhdeksän aikoihin "sori en jaksa nähä".
Tämän parin kuukauden aikana minkä olemme tapailleet mies ei ole kertaakaan tehnyt mitään tällaista.
Pesin meikit pois ja nyt itken yksin kun on niin kelvoton olo.
Oikeasti kerkesin ihastua mieheen ja tässä näkee hänen tunteidensa tason.
Kertokaa onko teillekin käynyt näin, ja mitä teitte.
Itse en aio enää vastata yhteenkään miehen viestiin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:29"]Minä en jaksa ymmärtää näitä aikuisia naisia jotka parin kk tapailun jälkeen on ihan riekaleina jos ukko tekee oharit. Siis pettynyt ja surullinen voi olla mutta pitääkö sitä nyt itkua vääntää koko ilta ja masentua loppuelämäksi! Jos nyt ihan järjelläkin miettisi että onko se mies edes sen arvoinen vai haavekuvako siinä särkyy?

Jos on jo meikit naamassa ja "juhla"vaatteet päällä niin mikä estää soittamasta ystävälle ja lähtemästä viihteelle. Ja jos ei ole kaveria niin voi sitä yksinkin lähteä shoppailemaan, syömään ja parille!
[/quote]

Kaikki eivät tykkää mennä suruissaan syömään yksin. Elämästä pitää nauttia ja sen voi tehdä hyvillä mielin seuraavana päivänä . Miksi laittaa rahaa ruokaam joka maistuu kuitenkin vihaisena ihan puulta. Eikä ilta yhdeksän aikaan shoppailla suomessa paljon missään, edes ruokaa tai juomaa, valitettavasti, takapajula mikä takapajula : D

Vierailija
62/67 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisiä, näin ne treffit tai mikä lie kannattaa, ite en oo koskaan menny tai ollu treffeillä, ei oo koskaan kysytty vaan naiset on yrittäny ottaa suoraan siis ruvennee flirttaileen mut mua on ruvennu jännittään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa heti.

Vierailija
64/67 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha

Vierailija
65/67 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei se mitään kun et eilen jaksanut nähdä kun itselläkin oli muuta menoa. Näyttele välinpitämätöntä. Jos ei ole nolona ja selitä eilistä niin jätä se. En olisi kyllä päästänyt kotiini vielä.

Vierailija
66/67 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että ei se mitään kun et eilen jaksanut nähdä kun itselläkin oli muuta menoa. Näyttele välinpitämätöntä. Jos ei ole nolona ja selitä eilistä niin jätä se. En olisi kyllä päästänyt kotiini vielä.

No, ap päästi sen kotiinsa kuitenkin jo yli neljä vuotta sitten, että eiköhän siellä olla loppuelämä onnellisesti yhdessä ja sen pituinen se.

Vierailija
67/67 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi