Mies teki oharit, itkusta ei tule loppua.
Tuntuu niin hirveältä.
Olin käyttänyt koko päivän laittautumiseen.
Ensin miehestä ei kuulunut mitään pariin tuntiin, kuudelta piti tavata. Ei vastannut puhelimeen kun soitin.
Sitten mies lähetti viestin yhdeksän aikoihin "sori en jaksa nähä".
Tämän parin kuukauden aikana minkä olemme tapailleet mies ei ole kertaakaan tehnyt mitään tällaista.
Pesin meikit pois ja nyt itken yksin kun on niin kelvoton olo.
Oikeasti kerkesin ihastua mieheen ja tässä näkee hänen tunteidensa tason.
Kertokaa onko teillekin käynyt näin, ja mitä teitte.
Itse en aio enää vastata yhteenkään miehen viestiin.
Kommentit (67)
Jos mies kirjoittaa sinulle, ettei jaksa nähä...niin ei todellakaan ole ihastunut sinuun. Sellaiset miehet käyttäytyy ihan toisella tavalla.
ja jos laittaa vinkin saunaseurasta, niin seksiä kaipaa.
siis mieti mitä sinä haluat... Enempää et sieltä saa...seksi kyllä. Jos se on se kaipaamasi juttu, niin ota. Jos haluat muuta, niin jätä. Mutta muista, että et enempää voi vaatia kuin mitä toinen on valmis antamaan.
mä tiedän itseni, että tossa olisi hyvä kohta sanoa kiitos ei...eikä ruveta roikkumaan. Pääsisit tavallaan jaloillesi nopeasti... Kun kieltäytyisit....jos kerran haluat syvemmin suhteen. Tämä mies ei halua muuta kuin pintA ja seksiä. Mutta sinä teet omat valintasi . Voihan sellaisenkin kokea, mutt irti pääseminen aina pitkittyy...ja sen oikean löytyminen...toisaalta tuollaisten jälkeen tietää mitä ite etsii...
onhan se imartelevaa
Olipa törkeä mies.hyvä että teki oharit ansaitset parempaa
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:50"]Teki mieli kyllä lähteä baariin mutta aloin kokoajan itkeä enemmän ja siksi annoin periksi.
Jostain syystä tällainen loukkaa minua tosi paljon.
Minun on todella vaikea luottaa keneenkään heti ja olin kerennyt juuri vapautua tämän miehen seurassa, tuntui että pystyin luottaa hänen sanaansa.
Mies koitti soittaa ja painoin pois.
Hävettää näyttää kuinka paljon tämä minuun vaikutti kun mies ei näytä olevan moksiskaan.
Ap
[/quote]
Itke vaan, se helpottaa oloa. Älä vastaa sille mitään, tai sitten laitat viestin että sori nyt pitää kiirettä. Ei mitään muuta ja sen jälkeen et laita enää mitään. Voihan tuossa olla jotain taustalla tosiaan, esim väsymys tai töissä mennyt huonosti tai muu vitutus joka ei liity suhun. Niin ehkä voisit laittaa just jonkun viestin että nyt et kerkee puhuun/txtaan.
Laita itkun jälkeen jotain viileetä silmille ja mene sitten nukkumaan. Tsemppiä!
No pettymys tietysti, ja mieheltä/pojalta aika kökkö lyhyt viesti, olisi voinut selittää syytä hiukan paremmin. Mutta, toisaalta ei ehkä voinut tietää, että olet odottanut niin kovasti ja valmistautunut ja kaunistautunut huolella. Että oli sinusta ehkä merkityksellisempää kuin hänestä tämäkin tapaaminen. Saattoi olla oikeasti vain väsynyt. Vähän siihen viittaisi tuo saunaviestikin. Älä vielä heitä pyyhettä kehään siis.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:38"]
No pettymys tietysti, ja mieheltä/pojalta aika kökkö lyhyt viesti, olisi voinut selittää syytä hiukan paremmin. Mutta, toisaalta ei ehkä voinut tietää, että olet odottanut niin kovasti ja valmistautunut ja kaunistautunut huolella. Että oli sinusta ehkä merkityksellisempää kuin hänestä tämäkin tapaaminen. Saattoi olla oikeasti vain väsynyt. Vähän siihen viittaisi tuo saunaviestikin. Älä vielä heitä pyyhettä kehään siis.
[/quote]
Eniten tuossa kyllä tökkii se ilmoitusajankohta ja sen huomioonottaen viestin laatu. 3 tuntia myöhässä ilmoittaa että ei jaksa tavata? mitä ihmettä? Jos olisi vaikka nukahtanut, niin ensimmäisenä soittaisin ja pyytäisin tuhannesti anteeksi, että minusta ei ole kuulunut, nukahdin ja olen tulossa.
Muussa tapauksessa olisin soittanut VIIMEISTÄÄN varttia ennen sovittua aikaa, miksi ei nyt sovi nähdä (ja syyn olisi oltava tärkeä).
Mies
Txt sori, liikenteessä, palataan myöh. eikä muuta, et vastaa etkä kerro että jäit kotiin itsesääliin itkeskelemään. Kieriköön hän yönsä likomärissä lakanoissa ja epätietoisuudessa.
Hui kun ärsyttävää. :( kysypä siltä että mikä tuli kun ei huvittanut nähdä!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:38"]No pettymys tietysti, ja mieheltä/pojalta aika kökkö lyhyt viesti, olisi voinut selittää syytä hiukan paremmin. Mutta, toisaalta ei ehkä voinut tietää, että olet odottanut niin kovasti ja valmistautunut ja kaunistautunut huolella. Että oli sinusta ehkä merkityksellisempää kuin hänestä tämäkin tapaaminen. Saattoi olla oikeasti vain väsynyt. Vähän siihen viittaisi tuo saunaviestikin. Älä vielä heitä pyyhettä kehään siis.
[/quote]
Muuten vaan kun perjantaille sovittu tapaaminen niin ei varmaan nainen laittaudu , ei, ei odota iltaa ollenkaan....
Tulee ekana mieleen että onkohan nyt tapahtunut jotain vakavampaa miksi ei jaksanut tavata..? Ehkä saanut tosi huonoja uutisia, vaikka omainen kuollut tms..
jos siis teillä mennyt kivasti eikä ole miehen tapaista toimia noin. On mahdollista että asialle löytyy selitys. :)
Älä vastaa mitään mihinkään miehen yhteydenottoon muutamaan päivään ja sitten jos vielä tulee jotain sano että ei jaksa enää kiinnostaa. :D
Joko hän on oikeasti väsynyt tai sit vaan kandee unohtaa..itsellä metodia on niin et miehet soittaa perään en minä. Kakslahkeisia on maailma täysi jos on noin idiootti, että ei jaksa nähdä niin kuivaa kyyneleet .laittaudu parhainpiisi ja iske uusi!
Ois nyt vaikka ilmonnut että on poikki, käykö et tulet hänen kämpilleen ja syötte ja saunotte siellä ja sitten löffäättee iisisti loppuillan. Ei kyllä osannut hoitaa tilannetta hyvin, ihastunut mies ei ois malttanut odottaa sun näkemistä. Mahtoiko ketuttaa oharit "hellyyden" toivossa, ja siksi saunaseura kelpaiskin yhtäkkiä.. Ei jatkooon
Jos on väsynyt, peruutuksen ymmärtää kunhan se tulee AJOISSA. Ei voi olla niin idiootti että 3 tuntia sovitusta laittaa vaan tylyn viestin. Jos jotain ikävää tapahtunut, niin sen osaa järkevä mieskin kertos et " Tuli huonoja uutisia, en jaksa nähdä nyt. Palataan myöhemmin" ...jos siis olisi nisesta kiinnostunut. Tuo tyyppi ei tahdo seksiä enempää kun ei tajua alkeellisimpiakaan käytöstapoja.
Et vastaa etkä kysele miksi. Sure rauhassa aikasi ja jatka elämääsi!
Mulle kävi kesällä noin! Kyllä vitutti. Ja tollai samanlailla äijä laitto kans viestii; "mitä teet?". Huhhuh. Hyvä ettet tutustunu enempää siihen kusipäähän :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:48"]
Mulle kävi kesällä noin! Kyllä vitutti. Ja tollai samanlailla äijä laitto kans viestii; "mitä teet?". Huhhuh. Hyvä ettet tutustunu enempää siihen kusipäähän :)
[/quote]
Olisit vastannut, että "Nussin mun uutta miestä, joka tuli ajallaan ja on huomaavainen".
Siis miksi ihmeessä laittauduit _koko päivän_? Käytit siis koko päivän (tai ainakin suuren osan aikaa?) siihen, että peität luonnollista itseäsi? Wtf?
Eiköhän olisi nyt parasta keskittyä itseesi ja oman itsensä vahvistamiseen. Kuulostaa vahvasti siltä, että rakennat itsetuntoasi ulkoisen varaan (laittaudut ensin tuntikausia vain tavataksesi jonkun miehen ja romahdat, kun et "kelpaa").
Vähän itsevarmuutta nyt kehiin, nainen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:50"]Teki mieli kyllä lähteä baariin mutta aloin kokoajan itkeä enemmän ja siksi annoin periksi.
Jostain syystä tällainen loukkaa minua tosi paljon.
Minun on todella vaikea luottaa keneenkään heti ja olin kerennyt juuri vapautua tämän miehen seurassa, tuntui että pystyin luottaa hänen sanaansa.
Mies koitti soittaa ja painoin pois.
Hävettää näyttää kuinka paljon tämä minuun vaikutti kun mies ei näytä olevan moksiskaan.
Ap
[/quote]
Mitä sä sitä häpeilet. Perseestähän tollanen "sori emmä jaksakaan nähdä enkä edes viitti ilmoittaa sulle mitään" on. Minä en ainakaan sulattais ihan heti. Anna sen ny miettiä siellä mitä tuli tehtyä.