Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki oharit, itkusta ei tule loppua.

Vierailija
16.01.2015 |

Tuntuu niin hirveältä.
Olin käyttänyt koko päivän laittautumiseen.
Ensin miehestä ei kuulunut mitään pariin tuntiin, kuudelta piti tavata. Ei vastannut puhelimeen kun soitin.
Sitten mies lähetti viestin yhdeksän aikoihin "sori en jaksa nähä".
Tämän parin kuukauden aikana minkä olemme tapailleet mies ei ole kertaakaan tehnyt mitään tällaista.
Pesin meikit pois ja nyt itken yksin kun on niin kelvoton olo.
Oikeasti kerkesin ihastua mieheen ja tässä näkee hänen tunteidensa tason.
Kertokaa onko teillekin käynyt näin, ja mitä teitte.
Itse en aio enää vastata yhteenkään miehen viestiin.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisiin urpoihin olen itsekin törmännyt mutta booty message sen jälkeen kun on tehnyt oharit ilmoittamatta, really? (Kolmen tunnin jälkeen ei lasketa.) o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:08"]

Tulee ekana mieleen että onkohan nyt tapahtunut jotain vakavampaa miksi ei jaksanut tavata..? Ehkä saanut tosi huonoja uutisia, vaikka omainen kuollut tms..

jos siis teillä mennyt kivasti eikä ole miehen tapaista toimia noin. On mahdollista että asialle löytyy selitys. :)

[/quote]

Jos on jotain vakavaa, niin silloin laitetaan perustelu: odottamaton tilanne perheessä, auto varastettu, ystävä tarvitsee viemään sairaalaan, äidillä sydäri tms. Ja lisätään pahoittelu.

Vierailija
44/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu2

Vierailija
45/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:58"]

Siis miksi ihmeessä laittauduit _koko päivän_? Käytit siis koko päivän (tai ainakin suuren osan aikaa?) siihen, että peität luonnollista itseäsi? Wtf?

Eiköhän olisi nyt parasta keskittyä itseesi ja oman itsensä vahvistamiseen. Kuulostaa vahvasti siltä, että rakennat itsetuntoasi ulkoisen varaan (laittaudut ensin tuntikausia vain tavataksesi jonkun miehen ja romahdat, kun et "kelpaa").

Vähän itsevarmuutta nyt kehiin, nainen.

[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu? Pelkkää asiaahan tämä on.

Vierailija
46/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos lopettaisit provoilun, se voisi helpottaa oloasia kummasti?

Vierailija
48/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:58"]

Siis miksi ihmeessä laittauduit _koko päivän_? Käytit siis koko päivän (tai ainakin suuren osan aikaa?) siihen, että peität luonnollista itseäsi? Wtf?

Eiköhän olisi nyt parasta keskittyä itseesi ja oman itsensä vahvistamiseen. Kuulostaa vahvasti siltä, että rakennat itsetuntoasi ulkoisen varaan (laittaudut ensin tuntikausia vain tavataksesi jonkun miehen ja romahdat, kun et "kelpaa").

Vähän itsevarmuutta nyt kehiin, nainen.

[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu? Pelkkää asiaahan tämä on.

[/quote]

Valmistautuminen voi olla myös omien hyvien puolien korostamista. Ja onhan se toisellekin osapuolelle mukavaa, kun deitti saapuu laittautuneena. Mies ei tiedä, mitä menetti. Saattaa tietysti olla masentunut, nörtti tms.

Vierailija
49/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa..?

Mä olisin mennyt lähibaariin, tilannut oluen ja shotin ja pistänyt jammailut kehiin ja itkenyt vasta krapuloissani. Tuollainen mies saa jäädä unholaan, minua ei ainakaan kohdeltaisi noin!

Vierailija
50/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Tulee, mies laittoi pari minuuttia sitten viestin "mitäs teet" ja kun en vastannut niin vielä perään "ite meen saunaa täs kohta. Voi kun ois seuraa".
Ap
[/quote]

:_D ja tässä näemme jälleen hienon esimerkin: ÄLÄ kutsu teini-iän pari vuotta sitten ohittanutta jätkää mieheksi :D se on vain ja ainoastaan NOLOA.

Vierailija
51/67 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää tarina loppui ap? Mies tuli kylään ja kaikki ihanasti?

Vierailija
52/67 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä aikaakaan, kun ap on palstalla taas itkemässä uusia ohareita ja kyselemässä että mitä tämä mies tahtoo, kun meni antamaan periksi. Olisi vaatinut hieman itsekuria että ei olisi ryhtynyt miehen kynnysmatoksi. Tällä tyylillä mies oppii vastaisuudessakin käyttämään ap:n helppoa leppymistä hyväksi. 

Vierailija
53/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Tulee, mies laittoi pari minuuttia sitten viestin "mitäs teet" ja kun en vastannut niin vielä perään "ite meen saunaa täs kohta. Voi kun ois seuraa".
Ap
[/quote]

:_D ja tässä näemme jälleen hienon esimerkin: ÄLÄ kutsu teini-iän pari vuotta sitten ohittanutta jätkää mieheksi :D se on vain ja ainoastaan NOLOA.
[/quote]

Noh, mies on jo yli kolmekymmentä.. vaikka vaikea itsekin uskoa käytöksestä.

Laitoin miehelle viestin että en kerkeä puhumaan niin kysyi saako tulla tänään käymään. Sanoin että mikäs siinä. Tällä kertaa en aio laittautua mitenkään enkä edes odota häntä.
Saa nähdä mitä selittää..
Ap

Vierailija
54/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Laitoin miehelle viestin että en kerkeä puhumaan niin kysyi saako tulla tänään käymään. Sanoin että mikäs siinä. Tällä kertaa en aio laittautua mitenkään enkä edes odota häntä.
Ap
[/quote]

Ei hitto. Aina naiset antaa kaiken anteeksi. Ettisit nyt itelles miehen joka on susta oikeesti kiinnostunut. Sä varmasti löydät paremman.

Vierailija
55/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

En ole eläissäni tavannut kolmekymppistä, joka kirjoittaa: "mitäs teet"

Vierailija
56/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Ei hitto. Aina naiset antaa kaiken anteeksi. Ettisit nyt itelles miehen joka on susta oikeesti kiinnostunut. Sä varmasti löydät paremman.
[/quote]

En ole antanut anteeksi todellakaan. Kuuntelen miehen selityksen ja jos ei ole hyvä niin saa jatkaa kulkuaan. Ap

Vierailija
57/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 06:24"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:13"]Tuskin viestejä enää edes tulee jos et itse tee aloitetta.
[/quote]

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

En ole eläissäni tavannut kolmekymppistä, joka kirjoittaa: "mitäs teet"
[/quote]
Minä olen. Yleensä ne on niitä seksin vonkaajia joita ei muuten kiinnosta, mutta kun haluttaa niin tulee toi viesti. Yleensä vastaan, että teen töitä vaikken tekisikään.

Vierailija
58/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ymmärtää näitä aikuisia naisia jotka parin kk tapailun jälkeen on ihan riekaleina jos ukko tekee oharit. Siis pettynyt ja surullinen voi olla mutta pitääkö sitä nyt itkua vääntää koko ilta ja masentua loppuelämäksi! Jos nyt ihan järjelläkin miettisi että onko se mies edes sen arvoinen vai haavekuvako siinä särkyy?

Jos on jo meikit naamassa ja "juhla"vaatteet päällä niin mikä estää soittamasta ystävälle ja lähtemästä viihteelle. Ja jos ei ole kaveria niin voi sitä yksinkin lähteä shoppailemaan, syömään ja parille!

Vierailija
59/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIRHE päästää mies kotiisi! Äkkiäkös se alkaa ottaa hartiasta kiinni ja halaamaan ja sit taas mennään! Ei ! Pyydä se kahvilaan!

Vierailija
60/67 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:29"]Minä en jaksa ymmärtää näitä aikuisia naisia jotka parin kk tapailun jälkeen on ihan riekaleina jos ukko tekee oharit. Siis pettynyt ja surullinen voi olla mutta pitääkö sitä nyt itkua vääntää koko ilta ja masentua loppuelämäksi! Jos nyt ihan järjelläkin miettisi että onko se mies edes sen arvoinen vai haavekuvako siinä särkyy?

Jos on jo meikit naamassa ja "juhla"vaatteet päällä niin mikä estää soittamasta ystävälle ja lähtemästä viihteelle. Ja jos ei ole kaveria niin voi sitä yksinkin lähteä shoppailemaan, syömään ja parille!
[/quote]

Kaikki ihmiset eivät koe asioita samalla tavalla. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisi jotain vikaa jos kokee asian tunteissaan asti oikeasti. Pari kuukautta on oikeasti aika pitkä aika jos on nähty ja tapailtu ja tehty asioita ja avauduttu ja uskouduttu toiselle tai matkustettu vaikka viikonloppulomallekin. Miksi ihmisten pitäisi olla kertakäyttökamaa? Eikö itseäsi sureta narsistinen minä minä-maailma jossa tunteet eivät ole mitään jja voidaan olla kenen kanssa hyvänsä ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän