Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet naiset: miksi himoitsette pitkiä miehiä, ettekä itsellenne sopivia?

Vierailija
16.01.2015 |

Miksi haluatte hankaloittaa elämäänne suurella pituuserolla?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuo 193 senttinen mies on mulle täydellisen sopiva!

n 162cm

Vierailija
42/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:09"]Olen itsekin 177 cm kääpiömiehenä pohtinut tätä. Av-palstan ja suomi24:n perusteella arviolta 75% naisista näyttää ajattelevan, että 180 cm on ehdoton alaraja miehen pituudelle, ja vielä suurempi osa ajattelee, että mitä pidempi, sen parempi. Ei ole siis minulla asiaa naismarkkinoille. Asiaa on tutkittu ihan tieteellisesti ja esimerkiksi englanninkielisessä wikipediassa on artikkeli (physical attractiveness muistaakseni), jossa selitetään naisten kiintymystä pitkiin miehiin. Onnekseni löysin mielenkiintoisen tutkimustuloksen: top-homomiehet suosivat lyhyempiä miehiä kumppaneikseen, joten näyttää siltä, että meillekin on jotain käyttöä tässä maailmassa. Enää ei tarvitse pohtia, onko kannattavampaa ryhtyä homoksi. [/quote] Älä turhaa murehdi. Naiset kuolaa kyllä lyhyitäkin miehiä esim. huippufutareita. Silloin ei näytä pituus vaikuttavan. Tänäänkin oli maailman komein mies -ketju, jossa suurin osa "komistuksista" on n.175cm.

[/quote]

Minun pitkäaikainen avoimieheni on 172cm, eka kihlattu  200cm. Ei pituudella ole vaikutusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:59"]

Kauneus on katsojan silmässä

[/quote]

Sanoo pedofiilikin.
[/quote] taidat olla erittäin katkera pituudestas.

Vierailija
44/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:09"]Olen itsekin 177 cm kääpiömiehenä pohtinut tätä. Av-palstan ja suomi24:n perusteella arviolta 75% naisista näyttää ajattelevan, että 180 cm on ehdoton alaraja miehen pituudelle, ja vielä suurempi osa ajattelee, että mitä pidempi, sen parempi. Ei ole siis minulla asiaa naismarkkinoille. Asiaa on tutkittu ihan tieteellisesti ja esimerkiksi englanninkielisessä wikipediassa on artikkeli (physical attractiveness muistaakseni), jossa selitetään naisten kiintymystä pitkiin miehiin. Onnekseni löysin mielenkiintoisen tutkimustuloksen: top-homomiehet suosivat lyhyempiä miehiä kumppaneikseen, joten näyttää siltä, että meillekin on jotain käyttöä tässä maailmassa. Enää ei tarvitse pohtia, onko kannattavampaa ryhtyä homoksi.
[/quote] mä pidän lyhyistä miehistä

Vierailija
45/52 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin pitäisi kysyä, miksi pitkät miehet himoitsevat lasten kokoisia naisia? Kun tarjolla on näyttävämpiäkin missi ja mallityttöjä.

Vierailija
46/52 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään suunnilleen oman pituisista, eli mulle mieluisin 165 cm +/- 10 cm,

Vierailija
47/52 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt mies. Eihän se seksikästä ole, mutta kun kerran tuollainen pätkä tuli otettua, niin turha valittaa.

Pitkä mies saa aikaan turvallisen olon. Ihana katsoa ylöspäin niskat kenossa.

Vierailija
48/52 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:03"]

Ennemminkin pitäisi kysyä, miksi pitkät miehet himoitsevat lasten kokoisia naisia? Kun tarjolla on näyttävämpiäkin missi ja mallityttöjä.

[/quote]

Minkäs sitä pituudelleen mahtaa. Ja edelleen: vaikka olen lyhyt, minulla on aikuisen kehittynyt äly, ruumiinrakenne (pienemmässä paketissa) ja vastuu. En ole pikkulapsi, jota pedofiilit himoitsee, vaan ihan tavallinen nainen. En mitenkään parempi tai huonompi tai kukaan pidempikään. 

Veikkaan, että se, jolle tämä on iso ongelma, ei ole sinut oman pituutensa kanssa. Ja se on perin juurin ikävää. Itse en koe pituuttani millään tavalla merkittäväksi tekijäksi omassa olemisessani ja viehättävyydessäni.

Vierailija
49/52 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 00:03"]

[/quote] Itse olen lyhyt, ja sen lisäksi siro ja suhteellisen pienirintainen. Siltikin minä kutsuisin itseäni naiseksi. Minulla kuitenkin on rinnat, olen läpikäynyt puberteetin yms. Olen varmasti tuollaisten sinun kaltaistesi ämmien unelmien piikittelyn kohde. Mutta minä ainakin todennäköisesti tulen näyttämään nuorekkaalta pitkään. :)

Vierailija
50/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? :D

Vierailija
51/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:53"]

No kyllä tuo 193 senttinen mies on mulle täydellisen sopiva!

n 162cm

[/quote]

Mä olen myös 162cm ja koin 193cm pitkän miehen kanssa seurustelun hankalaksi. Olin aivan kääpiö mieheen verrattuna, näytti kuin olisimme aivan eri lajia. Seksikin oli ongelmallista, oikeastaan mikään asento ei sujunut. Lähestyssaarnaajassa lonkkani olivat vääntyä sijoiltaan ja pääni jäi miehen rintakehän alle. Doggystyle ei onnistunut sillä miehen reisiluu nyt vain oli niin paljon pitempi kuin omani että mun olisi pitänyt olla jalat aivan yhdessä ja hänen taas ketarat äärilevällään. Päälläkin oli vaikea olla, koska vääntöä lonkkiin tuli niin paljon, pitkällä miehellähän on myös luonnollisesti selvästi leveämpi lantio kuin lyhyellä naisella.

Eli tässä ainakin yksi lyhyt nainen, joka jatkossa jättää +180cm miehet ihan muille. Haluan kokea, että olemme miehen kanssa pariskunta emmekä isi ja tytär tai posetiivari ja hänen pieni hihassa roikkuva marakattinsa.

Vierailija
52/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt usko että kukaan päättää että "hei, minä ihastun nyt tuohon mieheen koska se on minua paljon pidempi!". Itse olen alle 160 cm pitkä, ja en pidä pituutta minkäänlaisena ihastumiskriteerinä, vaan kokonaisuutta. Mitä jos minun kokoiseni ihastuu yli 180 cm pitkään mieheen? Pitäisikö silloin vaan koittaa unohtaa koko mies joistain typeristä syistä kuten että pituusero ei ole käytännöllinen, tai että pitkät naiset suuttuvat koska lyhyt nainen hurmaa pitkän miehen? Viimeisin ihastus on minua aika paljon pidempi, mutta en minä tosiaan sen takia häneen ihastunut. Vaan siksi, koska hän on niin huomaavainen, syvällinen ja ihana. Ja sen lisäksi komea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän