Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet naiset: miksi himoitsette pitkiä miehiä, ettekä itsellenne sopivia?

Vierailija
16.01.2015 |

Miksi haluatte hankaloittaa elämäänne suurella pituuserolla?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on pojat niin että lyhyet naiset ovat kaikin puolin himottavimpia. Kehon mittasuhteet, sirous, liikeradat ja etenemiskyky, ilmanvastuksesta puhumattakaan.

Vierailija
22/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin 177 cm kääpiömiehenä pohtinut tätä. Av-palstan ja suomi24:n perusteella arviolta 75% naisista näyttää ajattelevan, että 180 cm on ehdoton alaraja miehen pituudelle, ja vielä suurempi osa ajattelee, että mitä pidempi, sen parempi. Ei ole siis minulla asiaa naismarkkinoille. Asiaa on tutkittu ihan tieteellisesti ja esimerkiksi englanninkielisessä wikipediassa on artikkeli (physical attractiveness muistaakseni), jossa selitetään naisten kiintymystä pitkiin miehiin. Onnekseni löysin mielenkiintoisen tutkimustuloksen: top-homomiehet suosivat lyhyempiä miehiä kumppaneikseen, joten näyttää siltä, että meillekin on jotain käyttöä tässä maailmassa. Enää ei tarvitse pohtia, onko kannattavampaa ryhtyä homoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmaan pitempiä lapsia.

Vierailija
24/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: Sinä tuskin kovin ketterä olet tuon pituisena.

Vierailija
25/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan boikotidaan näitä hujoppi-hullun ketjuja?

Vierailija
26/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku hukkapala kussut jonkun gasellisäären muroihin? Näitä "lyhytnainenpitkämieshyihuikauheepedobear!!!1" aloituksia alkaa olla enemmän kuin läskialoituksia, ja se on jo aika paljon se! 

Minusta pitkät miehet on ihania. Minulla on vain vähän laajempi haitari kuin pitkillä naisilla, koska pidän lähestulkoon minkä mittaista miestä tahansa pitkänä. :) Hyvin minä sujahdan alle 170-senttisenkin kainaloon. Omani on 185, ja myönnän kyllä, että välillä on niska kipeänä ja joskus saa kavuta tuolin päälle. Mutta en koe olevani hänen lapsensa, enkä yhtään vähemmän nainen kuin joku pidempi. Ihan aikuinen minä olen, vaikka vähän pienemmässä paketissa.

Vierailija
27/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"]

Jos vaan boikotidaan näitä hujoppi-hullun ketjuja?

[/quote]

Hujoppi-hullu. :D Toimii!

Vierailija
28/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:09"]Olen itsekin 177 cm kääpiömiehenä pohtinut tätä. Av-palstan ja suomi24:n perusteella arviolta 75% naisista näyttää ajattelevan, että 180 cm on ehdoton alaraja miehen pituudelle, ja vielä suurempi osa ajattelee, että mitä pidempi, sen parempi. Ei ole siis minulla asiaa naismarkkinoille. Asiaa on tutkittu ihan tieteellisesti ja esimerkiksi englanninkielisessä wikipediassa on artikkeli (physical attractiveness muistaakseni), jossa selitetään naisten kiintymystä pitkiin miehiin. Onnekseni löysin mielenkiintoisen tutkimustuloksen: top-homomiehet suosivat lyhyempiä miehiä kumppaneikseen, joten näyttää siltä, että meillekin on jotain käyttöä tässä maailmassa. Enää ei tarvitse pohtia, onko kannattavampaa ryhtyä homoksi.
[/quote]

Älä turhaa murehdi. Naiset kuolaa kyllä lyhyitäkin miehiä esim. huippufutareita. Silloin ei näytä pituus vaikuttavan. Tänäänkin oli maailman komein mies -ketju, jossa suurin osa "komistuksista" on n.175cm.

Vierailija
29/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:09"]

Olen itsekin 177 cm kääpiömiehenä pohtinut tätä. Av-palstan ja suomi24:n perusteella arviolta 75% naisista näyttää ajattelevan, että 180 cm on ehdoton alaraja miehen pituudelle, ja vielä suurempi osa ajattelee, että mitä pidempi, sen parempi. Ei ole siis minulla asiaa naismarkkinoille. Asiaa on tutkittu ihan tieteellisesti ja esimerkiksi englanninkielisessä wikipediassa on artikkeli (physical attractiveness muistaakseni), jossa selitetään naisten kiintymystä pitkiin miehiin. Onnekseni löysin mielenkiintoisen tutkimustuloksen: top-homomiehet suosivat lyhyempiä miehiä kumppaneikseen, joten näyttää siltä, että meillekin on jotain käyttöä tässä maailmassa. Enää ei tarvitse pohtia, onko kannattavampaa ryhtyä homoksi.

[/quote]

Veikkaan, että on samaa luokkaa kuin että kukaan ei huoli ylipainoista naista ikinä, koskaan, ei mistään hinnasta eikä voisi harrastaa tämän kanssa seksiä kuin säälistä, jos saa laittaa pussin päähän ja purra aamulla kätensä poikki, jos se läski on sen päälle nukahtanut. Ja todellisessa elämässä ylipainoisetkin ovat parisuhteissa, menevät naimisiin, saavat lapsia ja ovat onnellisia. Jopa komeiden/kauniiden kumppanien kanssa. Niin kuin minä. 

En nyt halua tästä väittelyä, kumpi on nyt oikeutetumpaa, olla ylipainoinen nainen vai lyhyt mies. Tarkoitan vain sitä, että hyvin ne alle 180-senttisetkin menevät "kaupan", vaikka naiset netissä sanoisivat mitä. On helppo kirjoittaa vaatimuksia, mutta oikea elämä on loppujen lopuksi ihan muuta kuin ominaisuusluetteloja hyvän ihmisen prototyypille. 

Sitäpaitsi minun silmissäni muuten olet pitkä. 

Terv. 24

Vierailija
30/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tasan himoitse. Kyllä ne on ihan muualla ne pituudet mitä himoitaan. Eikä senkään väliä. Miksi mieheni, joka pitää minua itselleen täydellisen pituisen 158, ei voi sietää että käytän koskaan korkkareita? No se kuulemma häiritsee hänen vallantunnetta. Mies 175. Sekö normaalia?

Vierailija
31/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen muutaman sentin yli kaksimetristä miestäni, koska hän on hyväkroppainen, atleettinen, söpö kasvoista, huomaavainen, huumorintajuinen..... uskoisin himoitsevani häntä, vaikka olisi yli komekymmentä senttiä lyhyempikin.

t.N 160cm

Vierailija
32/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hujoppi-hullu iskee jälleen :D

Vierailija
33/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:03"]43cm pituusero on ihan passeli :)
[/quote]
hyyi. Näyttää naurettavalta. :D

Vierailija
34/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen, miksi vahdit sitä, minkä pituinen nainen minulta löytyy? m25

Vierailija
35/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko ettei sulle sitten jää pitkiä miehiä? :D Mulla ei oo muulla väliä, kuin että mies on mua pitempi. Ja ei ole kummoinen vaatimus alle 160 senttiseltä... Älkääkä nyt tuohon tarttuko, että miskei lyhyempi kelpaa.

Vierailija
36/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:01"]

Hujoppi-hullu iskee jälleen :D

[/quote]

Tuntuupa vaan jälleen kerran keskustelua kirvoittavan. Jos (ja kun) on niin kulahtanut aihe, jättäkää vastaamatta. 

Vierailija
37/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:49"]

Himoitsen muutaman sentin yli kaksimetristä miestäni, koska hän on hyväkroppainen, atleettinen, söpö kasvoista, huomaavainen, huumorintajuinen..... uskoisin himoitsevani häntä, vaikka olisi yli komekymmentä senttiä lyhyempikin.

t.N 160cm

[/quote]

Ja sitähän sä et mistään voi tietää, koska alitajuisesti olet saattanut etsiä pitkää miestä ja pidät sellaista komeampana kuin lyhyempää. Ellei sinulla sitten ole seitsemän exää, jotka on kaikki olleet 170-180- senttisiä tai sitä luokkaa ja olet rakastanut palavasti heitäkin. 

Vierailija
38/52 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ja miehet vois jättää lisääntymättä niin saadaan lyhyet pois maailman kartalta. Ei tarvi miettiä tälläsiä enää.
180cm nainen + 193cm mies

Vierailija
39/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:49"]

t.N 160cm

[/quote]

Ja sitähän sä et mistään voi tietää, koska alitajuisesti olet saattanut etsiä pitkää miestä ja pidät sellaista komeampana kuin lyhyempää. Ellei sinulla sitten ole seitsemän exää, jotka on kaikki olleet 170-180- senttisiä tai sitä luokkaa ja olet rakastanut palavasti heitäkin. 

[/quote]

Kolme edellistä exää olivat 170cm-175cm...

t.N 160cm

Vierailija
40/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan jalostusta! Voihan lyhyt nainenkin olla söpö ja haluttava myös useimmiten on! Risteytys lyhyt-pitkä=normaali  joten miksi yrittää muuttaa sitä? M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä