Lyhyet naiset: miksi himoitsette pitkiä miehiä, ettekä itsellenne sopivia?
Miksi haluatte hankaloittaa elämäänne suurella pituuserolla?
Kommentit (52)
Mä rakastuin mieheeni, en hänen pituuteen.
Monta aloitusta tästä tulee vielä! T:156
Meillä kävi kuules niin, että pitkä jätkä himoitsi tällaista lyhyttä/keskipituista naista. En aluksi syttynyt mutta eipä ollut rakkautta ensi silmäyksellä mun osalta. Lapsikin on.
Ei hankaloita mitenkään. Vien kohta pienen ja siron 152cm kuningattareni kantaen kylpyyn, ja sen jälkeen harrastamme ketterää seksiä aamuyöhön. ;) Mitä ap meinasit itse tehdä? Pyyhkiä pölyjä alakatosta? T: M186cm
Hankaloittaa? Itselläni ei ole koskaan ollut minkäänlaista pituusrajaa miehelle. Ihan sama , vaikka ok 140 cm pitkä. Lyhyet miehet eivät vain jostain syystä kiinnostunu ikinä minusta
Jollain taitaa olla taas joku rasittava pakkomielle.
Kyllä on katkeraa... Voitko lopettaa, sinä säälittävä ihmiskirahvi. T: 153 cm, jonka mies 194 cm ;)
Himoitsen, koska minulla on varaa valita. ;) 154cm
Miten hankaloittaa? Minulla ei ole mitään ongelmaa 25cm pituuserolla. Pidemmät miehet nyt vaan sytyttää enemmän en tiedä miksi minkäs ihminen tunteilleen voi.
43cm pituusero on ihan passeli :)
Mitä nyt taas... Minä rakastun ihmiseen, en ulkonäköön. Minua ei yli 190-senttiset kyllä viehätä, mutta jos nyt mahtava tyyppi on, kai se menisi. Samoin kuin vähän pullakka tai muuten epäadonis. T. 153
Eniten olisin huolissani ap:n mt-ongelmista!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:09"]
Kyllä se on pojat niin että lyhyet naiset ovat kaikin puolin himottavimpia. Kehon mittasuhteet, sirous, liikeradat ja etenemiskyky, ilmanvastuksesta puhumattakaan.
[/quote]
Jos tuossa ensimmäisessä lauseessa ei olisi nimenomaan lukenut "lyhyt" olisin automaattisesti ajatellut sinun puhuvan hieman keskipituutta pidemmistä, noin 170cm pitkistä naisista. Monesti optimaaliset mittasuhteet, sirous ym. yhdistyvät parhaiten juuri sen pituisissa.
Lyhythän ei useinkaan tarkoita siroa, vaan varsinkin Suomessa usein ns. persjalkaista tappia ja kovin pitkät ovat helposti honkkeleita jos ovat kevytrakenteisia. Pahoittelen suoraa kielenkäyttöäni.
Koska pitkä ja harteikas mies nyt vain on itselleni vetovoimaisempi kuin lyhyt. Tietenkään pelkkä pituus ei ratkaise, edes ulkoisesti.
T: 160cm nainen. Mies 188cm/95kg
Haluan lipputangon siemeniä tieteskii :D