Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle kumpi on "oikeessa", minä vai mies?

Vierailija
16.01.2015 |

Otsikko vähän häämäävä, ennemminkin kaipaisin vinkkejä tähän tilanteeseen. Mies on jo pidemmän aikaa käyttäytynyt epäkunnioittavasti, haukkuu mua pahasti kun riidellään, myöhemmin itkee ja pyytää anteeksi. Eniten mua kuitenkin on alkanut häiritsemään sanojen syömiset, usein tekee sitä että suunnitellaan yhteistä viikonloppua (ei asuta yhdessä) ja sitten perjantaina sanookin että ainiin, pakko mennä baariin. Mulle toi baariin meno ois ihan ok, jos mies ilmoittaisi siitä mulle siten, että itsekin kerkeisin tehdä omia suunnitelmia sille illalle eikä siten, että ensin ollaan suunniteltu yhdessä ja sitten mies tekee oharit. Kun puhun tästä harmituksesta miehelle, hän vain inttää että kun ei saa IKINÄ nähdä ketään kavereita, eikä millään ymmärrä että mun harmitus koskee juurikin noita ohareiden tekoa. Ollaan viimeksi nähty miehen kanssa maanantaina, koska kummallakin on ollut kiireitä. Ei mikään pitkä ero, tiedän, mutta meille pitkä aika erossa. Ollaan pitkin viikkoa puhuttu siitä, kuinka pidetään tänään (pe) kiva leffailta yhdessä, halitaan ja annetaan paljon läheisyyyttä. Nyt mies kuitenkin ilmoitti lähtevänsä huomenaamulla aikaisin, seiskan aikoihin, kavereiden kanssa mökille. La-su yö siis kolmen hengen poikaporukalla yhden heistä "kesämökillä" joka siis on ympäri vuoden käytössä. Asia olisi taas ihan ok, mutta mies mainitsi asiasta n.viikko sitten, myönnyin tietenkin, mutta sitten mies sanoikin ettö reissu peruuntui, ja sitten alettiin suunnitella sitä yhteistä viikonloppua. NYT mies kuitenkin ilmoitti, että on menossa sinne mökille. Musta vaan tuntuu niin epäreilulta, miksi mies menee lupailemaan minulle jos on kuitenkin menossa sinne mökille? Tai miksi ei voi tämän kerran jättää sitä reissua väliin, jos on minulle luvannut viettävänsä illan kanssani? Ei ole iso juttu, mutta tämän hetkisessä suhteessamme tuntuu siltä, kun ottaa huomioon kaikki muut oharit, tuntuu että kaikki menee mun edelle, sillä mulle voi tehdä oharit, mutta muuta menoa ei voi perua. Alkaa noiden haukkumisten myötä tuntua siltä, ettei mies välitä miten kohtelee.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä, että sillä miehellä on ongelma - joko joku henkilökohtainen tai sitten teihin liittyvä, mutta ei saa sitä sanottua... Ensin tuli mieleen, että onko hän alkoholisti, kun luin tarinaasi. Mulla oli miehenä alkoholisti, joka valehteli jatkuvasti ja jotenkin itse syyllistyin kaikesta, vaikka näin jälkeenpäin ymmärrän, että hänhän se syyllinen tilanteeseen oli. Minä vaan mahdollistin sen syyllistymällä... Hän suunnitteli kaikki menonsa sen mukaan, että pääsee juomaan mahdollisimman usein/paljon. Tekosyitä kyllä riitti, mutta totuus on tuo...

Oli ongelma mikä tahansa, niin toivottavasti saat siihen selvyyttä ja älä syyllistä itseäsi. Miehellä voi olla eri näkökanta asioihin kuin sulla, mutta sekään ei tarkoita, että kaikki olisi sun vikasi.

Vierailija
42/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:58"]

Mullakin oli tollainen ohari"poikaystävä", 15-vuotiaana. Ei sellaista kukaan jaksa. Nykyinen poikaystävä ei ole koskaan tehnyt mulle ohareita, ei kertaakaan. Ollaan seurusteltu kohta 6 vuotta.

Ei kai kukaan vertaa jotain 15 vuotiaan poikakaveria... ja ikää oli nyt?

[/quote]

No sehän se juuri pointtini olikin, että 15-vuotiailta voi odottaa tuollaista käytöstä, mutta aikuisilta ei. 

33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko mies mielellään liikaa? Se toinen nainen voi olla alkoholi.

Vierailija
44/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

R

Vierailija
45/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan, mies vaikuttaa teiniltä, mutta näitä tapaa ihan kaikissa ikäluokissa. Etsi itsellesi parempaa seuraa ja tekemistä. Tuo ei tuosta muuta. Ja yhtä oikeassa varmasti olette molemmat, saahan sitä jokainen arvojärjestyksensä itse päättää, mutta arvosta sinä itseäsi sen verran että et moista loputtomiin katsele.

Vierailija
46/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies opi ellet kerran tee kylmästi hänelle samoin.

Eli anna miehen sopia tapaaminen ja vakuuttele monta kertaa että se käy sinulle. Järjestä salassa kuitenkin jokin meno just samaan aikaan kaveriesi kanssa. Ja sitten viime hetkellä menet ulos kaveriesi kanssa ja laitat vaan samanlaisen viestin kuin miehesi, että "sori, tuli nyt muuta tärkeämpää menoa".

Tee tämä täysin kylmäverisesti suunnittelen. Sitten näet mikä miehen reaktio on ja päätät sen jälkeen onko suhteella tulevaisuutta.

Oletettavasti mies rupeaa raivoamaan, jolloin sanot että teit juuri samoin kuin hän. Eli samat säännöt kummallakin, mitä mies mölisee?

Jos ei siitä tajua pyytää anteeksi ja että korjaa tapansa, sitten se on bye bye baby. Selität juntille että parisuhde perustuu aina sopimuksille, joten jos hän ei osaa sopmuksia ja omia lupauksiaan pitää, ei ole valmis suhteeseen. Son moro.

Vierailija
47/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teillä ei ole vielä lapsia niin älä väkisin yritä tuon miehen kanssa. Se ehkä pitää sinusta, muttet ole mikään elämää suurempi rakkaus. Valitettavasti. Mies nostaa kytkintä heti kun sellainen kävelee vastaan. Sorry.

Vierailija
48/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:50"]No mietipäs, oletko tyytyväinen ja onnellinen? Ahaa, no miksi sitten tuhlaat aikaa mieheen, joka ei tosiaankaan näytä olevan vähääkään sinusta kiinnostunut? Ehkä silloin tällöin haluaa seksiä? Just. Onkohan ne tosiaan pelkällä jätkäporukalla siellä mökillä? [/quote] On kyllä! Sen tiedän.

[/quote]

Mistäs sen niin varmaksi tiedät? Ja onko  ne edes missään mökillä? Olet kyllä aika helposti höynäytettävä, sori vaan.

Vierailija
49/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA! No, jos totta puhutaan niin en katsoisi kauaa miehesi käytöstä. Todella epäkunnoittavaa pomputtelemista ja hänen ehtojensa mukaan elämistä. Rakastava ihminen huomioi rakastettunsa ja toimivassa parisuhteessa tehdään kompromisseja. Suosittelen harkinta-aikaa suhteeseen, jos tuossa vaiheessa jo esiintyy moista piittaamattomuutta. Eikä tämä ole sukupuolellisesti epäneutraali asia, sama se kumpi käyttäytyy noin niin yhtä tuomittavaa se on. 

Vierailija
50/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:50"]No mietipäs, oletko tyytyväinen ja onnellinen? Ahaa, no miksi sitten tuhlaat aikaa mieheen, joka ei tosiaankaan näytä olevan vähääkään sinusta kiinnostunut? Ehkä silloin tällöin haluaa seksiä? Just. Onkohan ne tosiaan pelkällä jätkäporukalla siellä mökillä? [/quote] On kyllä! Sen tiedän.

[/quote]

Mistäs sen niin varmaksi tiedät? Ja onko  ne edes missään mökillä? Olet kyllä aika helposti höynäytettävä, sori vaan.
[/quote]

Ei, vaan en ole kertonut tähän aivan kaikkea:) tiedän kyllä sen verran!

Vierailija
51/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voin sanoa kun kokemusta pettämisestä on (pettänyt/petetty) että et voi koskaan sanoa varmaksi että kumppani ei petä! Mut älä kysy mieheltä suoraan vaan seuraile vielä, kieltää kuitenkin jos ei kärähdä rysän päältä. Jo tuo että teet seksiin aloitteen nykyään, niin tulee heti mieleen että kassit on tyhjennetty muualla. Älä vaivu kuitenkaan synkkyyteen.

Vierailija
52/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista.. Mä itseasiassa linkkasin tän ketjun miehelle, ihan sillä tarkoituksella että jospa tämä vähän avaisi hänen silmiään, mutta kieltäytyipä lukemasta. Mä en vaan voi ymmärtää, miten tuo mies ei ymmärrä käytöksessään mitään väärää, en ymmärrä miten voi olla mulle niin kylmä??

Vierailija
53/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oharit aivan hanurista. Tarkoittavat sitä, ettei toinen pidä arvossa. Pane se häiskä kuriin tai anna suhteen hiipua hänen menoihinsa. Kuuntele, jos löytyy hyvä selitys käytökselle, mutta jos ei, niin sou not. Vaikutat mukavalta ihmiseltä ja ansaitset parempaa kohtelua - tai paremman miehen.

T. Mies

Vierailija
54/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:14"]Sen verran voin sanoa kun kokemusta pettämisestä on (pettänyt/petetty) että et voi koskaan sanoa varmaksi että kumppani ei petä! Mut älä kysy mieheltä suoraan vaan seuraile vielä, kieltää kuitenkin jos ei kärähdä rysän päältä. Jo tuo että teet seksiin aloitteen nykyään, niin tulee heti mieleen että kassit on tyhjennetty muualla. Älä vaivu kuitenkaan synkkyyteen.
[/quote]

Ei petä. Meilläkin on kyllä ollut pettämistä tässä, pari vuotta sitten. Itseasiassa mä olin se joka petti ensin, ja sitten mies yllätysyllätys kosti. Mutta nyt ei ole pettäminen kyseessä

Vierailija
55/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta puhua rauhanomaisesti ennaltaehkäisevästi neuvotellen. Suora uhkaus tai toiminta on ainoa pureva ase. Tällöin et ole enää itsestäänselvyys ja miehen on joko saalistettava tai luovutettava.

Vierailija
56/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:15"]Oharit aivan hanurista. Tarkoittavat sitä, ettei toinen pidä arvossa. Pane se häiskä kuriin tai anna suhteen hiipua hänen menoihinsa. Kuuntele, jos löytyy hyvä selitys käytökselle, mutta jos ei, niin sou not. Vaikutat mukavalta ihmiseltä ja ansaitset parempaa kohtelua - tai paremman miehen.

T. Mies
[/quote]

Kiitos! Pakko sanoa että olipa hyvin piristävästi poikkeavaa ajattelua näiden mun miehen aivoitusten jälkeen..

Vierailija
57/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sano sille tosiaan, että oharit eivät ole ok. Ne eivät yksinkertaisesti kuulu arvostavaan ihmissuhteeseen. Siis oharit = no go, faux pas, jne.

T. Mies

Vierailija
58/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisat viimeiset sanat..Ei mun mies petä!

Vierailija
59/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan viihdy sun kanssa, yksinkertaisesti. Kavereiden kanssa on kivempaa.

Vierailija
60/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:48"]Mua ihan oikeesti alkaa itkettää, kun mä olen luullut että se olen mä joka on niin saatanan itsekeskeinen ja paska naisystävä

[/quote]

Sulla lienee todella huono itsetunto. Joudut kyllä opettelemaan itsekunnioituksen ihan nollasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi