Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle kumpi on "oikeessa", minä vai mies?

Vierailija
16.01.2015 |

Otsikko vähän häämäävä, ennemminkin kaipaisin vinkkejä tähän tilanteeseen. Mies on jo pidemmän aikaa käyttäytynyt epäkunnioittavasti, haukkuu mua pahasti kun riidellään, myöhemmin itkee ja pyytää anteeksi. Eniten mua kuitenkin on alkanut häiritsemään sanojen syömiset, usein tekee sitä että suunnitellaan yhteistä viikonloppua (ei asuta yhdessä) ja sitten perjantaina sanookin että ainiin, pakko mennä baariin. Mulle toi baariin meno ois ihan ok, jos mies ilmoittaisi siitä mulle siten, että itsekin kerkeisin tehdä omia suunnitelmia sille illalle eikä siten, että ensin ollaan suunniteltu yhdessä ja sitten mies tekee oharit. Kun puhun tästä harmituksesta miehelle, hän vain inttää että kun ei saa IKINÄ nähdä ketään kavereita, eikä millään ymmärrä että mun harmitus koskee juurikin noita ohareiden tekoa. Ollaan viimeksi nähty miehen kanssa maanantaina, koska kummallakin on ollut kiireitä. Ei mikään pitkä ero, tiedän, mutta meille pitkä aika erossa. Ollaan pitkin viikkoa puhuttu siitä, kuinka pidetään tänään (pe) kiva leffailta yhdessä, halitaan ja annetaan paljon läheisyyyttä. Nyt mies kuitenkin ilmoitti lähtevänsä huomenaamulla aikaisin, seiskan aikoihin, kavereiden kanssa mökille. La-su yö siis kolmen hengen poikaporukalla yhden heistä "kesämökillä" joka siis on ympäri vuoden käytössä. Asia olisi taas ihan ok, mutta mies mainitsi asiasta n.viikko sitten, myönnyin tietenkin, mutta sitten mies sanoikin ettö reissu peruuntui, ja sitten alettiin suunnitella sitä yhteistä viikonloppua. NYT mies kuitenkin ilmoitti, että on menossa sinne mökille. Musta vaan tuntuu niin epäreilulta, miksi mies menee lupailemaan minulle jos on kuitenkin menossa sinne mökille? Tai miksi ei voi tämän kerran jättää sitä reissua väliin, jos on minulle luvannut viettävänsä illan kanssani? Ei ole iso juttu, mutta tämän hetkisessä suhteessamme tuntuu siltä, kun ottaa huomioon kaikki muut oharit, tuntuu että kaikki menee mun edelle, sillä mulle voi tehdä oharit, mutta muuta menoa ei voi perua. Alkaa noiden haukkumisten myötä tuntua siltä, ettei mies välitä miten kohtelee.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipäs, oletko tyytyväinen ja onnellinen? Ahaa, no miksi sitten tuhlaat aikaa mieheen, joka ei tosiaankaan näytä olevan vähääkään sinusta kiinnostunut? Ehkä silloin tällöin haluaa seksiä? Just.

Onkohan ne tosiaan pelkällä jätkäporukalla siellä mökillä?

Vierailija
22/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:47"]Alkoiko nää oharit yhtä äkkiä? Voisko miehelläsi olla joku hoito?
[/quote]

Ei ole hoitoa. Tai näin uskoisin. Tai kyllä mä tiedän, ettei mies mua petä. Musta vaan tuntuu että hän pitää mua ihan itsestäänselvyytenä. usein olen nimittäin luvannut,että kun seuraavan kerran suutuksissaan sanoo mua maailman kamalimmaksi ihmiseksi, heitän saman tien ulos. vaan ikinäpä en ole heittänyt,en halua riidellä vaan olla sovinnossa. Ehkä mä vaan oon nössö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellolle tollanen mies. Älä anna alistaa ja haukkua itseäsi. Etenkään ei hänellä ole mitään oikeutta kiukutella sun menoistasi, jos kerran itsekin menee. Eikä sun pidä olla se, joka joutuu joustamaan, jos ei hänkään. Lapsellinen tyyppi, anna mennä kavereittensa kanssa tosi kauas sun elämää pilaamasta. Älä missään tapauksessa alennu roikkumaan tuollaisessa miehessä. Miehiä tulee ja menee kuin junia.

Vierailija
24/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:41"]Miehellä alkanut kiinnostus loppua sinua kohtaan, en ihmettelis jos hautoo eroa, niin mä tän asian näen. Tsemppiä! Teeppä miehelle joskus samanlainen ohari! [/quote] Voi ei.. Kovasti ollaan yritetty puhua, että ei erota, vaan koitetaan korjata asiat. Mä en vaan ole sellainen ihminen, että kun rakkaudessa on ryppy, niin erotaan. Tässä tapauksessa siis asiat olisi hyvin, jos mies lopettaisi tämän feidailun ja suutuspäissään haukkumisen. Ollaan tästä puhuttu ja on luvannut, mitään ei vain tapahdu. Missä menee raja?

[/quote]Miestäsi ei taida kiinnostaa asian selvittäminen enää.

Vierailija
25/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt tiiä onko tuo nyt mitenkään niin pieni ryppy rakkaudessa.. Se ei selvästikään arvosta ja kunnioita sua. Jos teidän suhde on tommosta jo nyt niin millainen kuvittelet sen olevan viiden vuoden päästä? Itellä ainakin alko hälytyskellot soimaan tuota tekstiä lukiessa. Jos miehelle ei kelpaa niin ei kelpaa. Kyllä sä ansaitset parempaa ja on tuolla olemassa joku semmone mies joka oikeasti haluaa viettää sun kans aikaa. Tsemppiä

Vierailija
26/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:41"]Miehellä alkanut kiinnostus loppua sinua kohtaan, en ihmettelis jos hautoo eroa, niin mä tän asian näen. Tsemppiä! Teeppä miehelle joskus samanlainen ohari!
[/quote]

Voi ei.. Kovasti ollaan yritetty puhua, että ei erota, vaan koitetaan korjata asiat. Mä en vaan ole sellainen ihminen, että kun rakkaudessa on ryppy, niin erotaan. Tässä tapauksessa siis asiat olisi hyvin, jos mies lopettaisi tämän feidailun ja suutuspäissään haukkumisen. Ollaan tästä puhuttu ja on luvannut, mitään ei vain tapahdu. Missä menee raja?
[/quote]
se raja sun pitää itse päättää. paljonko olet valmis kestämään ja ottamaan noita jatkuvia haukkumisia ja ohareita vastaan. älä alistu kynnysmatoksi ja kestä yli oman rajasi.

Vierailija
27/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:50"]No mietipäs, oletko tyytyväinen ja onnellinen? Ahaa, no miksi sitten tuhlaat aikaa mieheen, joka ei tosiaankaan näytä olevan vähääkään sinusta kiinnostunut? Ehkä silloin tällöin haluaa seksiä? Just.

Onkohan ne tosiaan pelkällä jätkäporukalla siellä mökillä?
[/quote]

On kyllä! Sen tiedän.

Vierailija
28/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red and black don't mix... forget him.

Vierailija
29/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu.. Ei voi olla todellists että tostakin miehestä tuli ihan samanlainen, kun mitä mä olen juurikin täälä palstalla ihmetellyt, että "kuka vittu seurustelee tollaisen kanssa??" mä en vaan YMMÄRRÄ, mikä vittu tohon on mennyt?

Vierailija
30/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin perusteella arvioituna näyttää siltä, että olisit hänelle pelkkä hätävara. Eli jos ei ole muuta kivaa menoa, on sitten sinun kanssasi.

Vierailija
31/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tollainen ohari"poikaystävä", 15-vuotiaana. Ei sellaista kukaan jaksa. Nykyinen poikaystävä ei ole koskaan tehnyt mulle ohareita, ei kertaakaan. Ollaan seurusteltu kohta 6 vuotta.

Jos tosiaan haluat jatkaa hänen kanssaan, teet nyt niin, ettet yritä oma-aloitteisesti sopia mitään yhteistä ajanviettoa hänen kanssaan, vaan alat sopia entistä enemmän ajanviettoa kavereidesi kanssa ja alat käymään harrastuksissa. Mies tavoitelkoot välillä sua. Jos hän kysyy edellisenä päivänä tai vaikka kaksikin päivää aikasemmin näettekö, sano että olet jo sopinut muuta menoa. Hänen pitää alkaa suunnittelemaan ajoissa tapaamisianne, siis hänen, ei sinun. Ja kun alat olla kiireinen ja vaikeasti tavoitettavissa, hän alkaa oikeasti panostaa enemmän ja odottamaan tapaamisianne, ja varmasti tulee paikalle kun kerrankin ehdit hänet tapaamaan. Jos ei tule, hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta. Siinä tapauksessa jätä se.

Vierailija
33/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:54"]Viestin perusteella arvioituna näyttää siltä, että olisit hänelle pelkkä hätävara. Eli jos ei ole muuta kivaa menoa, on sitten sinun kanssasi.

[/quote]

Toisaalta mä kyllä tiedän, ettei asiat nyt näinkään ole. Onhan toi mun aloitus tosi mustavalkoinen, ja on meillä ihaniakin hetkiä yhdessä. Mies esimerkiksi saattaa yhtäkkiä käskeä mut vatsalleen sängylle, ja antaa mulle ihanan, yli puolen tunnin hieronnan. Kehui myös mun ulkonäköä ja kroppaa usein, tosin seksiin teen nykyään aloitteet minä.

Vierailija
34/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tollainen ohari"poikaystävä", 15-vuotiaana. Ei sellaista kukaan jaksa. Nykyinen poikaystävä ei ole koskaan tehnyt mulle ohareita, ei kertaakaan. Ollaan seurusteltu kohta 6 vuotta.

Ei kai kukaan vertaa jotain 15 vuotiaan poikakaveria... ja ikää oli nyt?

Vierailija
35/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:54"]Viestin perusteella arvioituna näyttää siltä, että olisit hänelle pelkkä hätävara. Eli jos ei ole muuta kivaa menoa, on sitten sinun kanssasi.

[/quote]

Toisaalta mä kyllä tiedän, ettei asiat nyt näinkään ole. Onhan toi mun aloitus tosi mustavalkoinen, ja on meillä ihaniakin hetkiä yhdessä. Mies esimerkiksi saattaa yhtäkkiä käskeä mut vatsalleen sängylle, ja antaa mulle ihanan, yli puolen tunnin hieronnan. Kehui myös mun ulkonäköä ja kroppaa usein, tosin seksiin teen nykyään aloitteet minä.
[/quote]

Kehuu siis edelleen, tuli typo

Vierailija
36/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suvaitsisi yhtäkään tollasta oharia. Ottaa sut itsestään selvyytenä ja selvästi kyllästynyt. Mulle tuli myös heti mieleen että sillä on joku mimmi. Seuraile.

Vierailija
37/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:57"]Mullakin oli tollainen ohari"poikaystävä", 15-vuotiaana. Ei sellaista kukaan jaksa. Nykyinen poikaystävä ei ole koskaan tehnyt mulle ohareita, ei kertaakaan. Ollaan seurusteltu kohta 6 vuotta.

Jos tosiaan haluat jatkaa hänen kanssaan, teet nyt niin, ettet yritä oma-aloitteisesti sopia mitään yhteistä ajanviettoa hänen kanssaan, vaan alat sopia entistä enemmän ajanviettoa kavereidesi kanssa ja alat käymään harrastuksissa. Mies tavoitelkoot välillä sua. Jos hän kysyy edellisenä päivänä tai vaikka kaksikin päivää aikasemmin näettekö, sano että olet jo sopinut muuta menoa. Hänen pitää alkaa suunnittelemaan ajoissa tapaamisianne, siis hänen, ei sinun. Ja kun alat olla kiireinen ja vaikeasti tavoitettavissa, hän alkaa oikeasti panostaa enemmän ja odottamaan tapaamisianne, ja varmasti tulee paikalle kun kerrankin ehdit hänet tapaamaan. Jos ei tule, hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta. Siinä tapauksessa jätä se.
[/quote]

Hmm, näin mun ehkä täytyy alkaa tehdä!

Vierailija
38/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö sä sinne baariin voi mennä mukaan silloin kun mieskin menee? Muutoin kuulostaa siltä että jos tulee jotain parempaa tekemistä kuin sun kanssa olla niin mieshän menee. En mä ainakaan tollasta jaksais kauaa katella.

Vierailija
39/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:59"]Itse en suvaitsisi yhtäkään tollasta oharia. Ottaa sut itsestään selvyytenä ja selvästi kyllästynyt. Mulle tuli myös heti mieleen että sillä on joku mimmi. Seuraile.
[/quote]

Älkää pelotelko mua näillä toinen nainen-jutuilla. Olen meinaan varma ettei näin ole, mutta näiden viestien myötä alkaa kehittää tähän ympärille sitä klassista "Miehellä oli toinen nainen monta vuotta, enkä minä huomannut mitään" - keissiä..:D

Vierailija
40/78 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi