16.5cm penikseni
Käsittääkseni se on lähes 3cm keskimääräistä pidempi, mutta silti kukaan nainen ei ole aktin yhteydessä sanonut mitään peniksestäni. Mistä johtuu. Onko tuo kuitenkin normaali koko, vaikka luin että vain joka 100. Miehellä on 16cm tai yli. Omasta mitastani olen täysin varma.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:39"]
Eipä tuo nyt niin kummoinen ole.. Terv. Mies 22,5cm
[/quote]
Haista jo vittu. Tiesitkö että penistä ei mitata kassien pohjalta vaan päältä? Joka 5000. omistaa 18cm tai yli.
Ihan hyvän kokonen vehje sulla on ap.
Tiesin kyllä. Kommenttia on tullut pariin otteeseen koska paksuuskin on kohdallaan.. " meinaatko mahtua ton kanssa johonkin" sanoi kerran yksi nainen.
Mulla on liian pieni :'(
T. 24,5 cm ja 6,5 cm
Sun ei varmaan tartte käydä tarpeilla kopissa vaan reteästi siinä laarilla vaan.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:39"]Eipä tuo nyt niin kummoinen ole..
Terv. Mies 22,5cm
[/quote]
Oletko se joka ensitreffeillä tarjosi naiselle 22cm pitkää tuuttiaan?
Viime yönä oli hyvä keskustelu täällä 16 vuotiaan 14-cm peniksestä :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:54"]En ole ;)
[/quote]
Älä selitä. Olet kuitenkin. Vain urpot mittailee kikkeliään ja kertoo mittojaan netissä.
Saman mittainen minulla. Yleensä aina sanotaan isoksi, mutta ei nyt mitään hirveetä suitsutusta, joten kyllä niissä on varmaan monessakin paikassa isompikin käynyt:)
No ei mikään kummoinen, melko normaali. Itse en ainekaan huomaisi "isoksi"
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:32"]Käsittääkseni se on lähes 3cm keskimääräistä pidempi, mutta silti kukaan nainen ei ole aktin yhteydessä sanonut mitään peniksestäni. Mistä johtuu. Onko tuo kuitenkin normaali koko, vaikka luin että vain joka 100. Miehellä on 16cm tai yli. Omasta mitastani olen täysin varma.
[/quote]
Se on tavallista isompi, mutta ei vielä iso. Suomessa keskimitta on 13,8, joten normaalit ovat sitten pari senttiä yli tai ali. Alle kolmen sentin ero keskiarvoon ei vielä tee peniksestä erityisen suurta, joten siksi eroa ei välttämättä huomaa. Ja harvoin kännipanot huomauttelee toistensa genitaaleista
Mulla on rehellisesti sanottuna 14-15cm eikä mikään paksukaan. Jokainen yhdenyön juttukin on kumminkin palannut 'muistelemaan'. Minulla on peniksen lisäksi aivot ja suu...
Ite oon 13.v ja kävin mittaamassa nii samoil pituuksil ollaa
Minulla on 13 senttiä, mutta todella paksu. Terskasta leveys 5,5 senttiä. Ovat naiset tykänneet, vaikka lyhyt onkin. Ei se pituus kaikille naisille ole se juttu, vaan paksuus.
Eipä tuo nyt niin kummoinen ole..
Terv. Mies 22,5cm