Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetyssaarnaajasta

Vierailija
29.07.2012 |

Tukeutuuko mies käsiinsä ja katselee naista/ vetämistään vai röhnääkö koko painollaan naisen päällä? Miten teillä ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa vaikka välillä röhnäisikin. Lähetyssaarnaaja on lempparini.

Vierailija
2/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukeudun käsiini ja katselen naistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmettelen miten kädet kestävät sellaisen touhun. Naisena kun omissa käsissä ei niin paljon voimaa ole että jaksaisin niihin nojailla ja punnertaa ja samalla pumpata. Hyvä miehet!

Vierailija
4/12 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakin. Se "röhnmääninen" tuntuu välillä ihanan läheiseltä plus tuntuu hiton hyvältä g-pisteessä. Diggailen molempia asentoja hirveästi.

N37

Vierailija
5/12 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pitää lähetyssaarnaaja-asennossa toista kättä perseessäni ja toisella hiplaa nisiäni. Sängyn päädystä potkottaa vauhtia.

Vierailija
6/12 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olen minä, siis nainen, päällä. Kun kalu on saatu sisään, vedän reidet tiukasti yhteen.

Vierailija
7/12 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieskin tykkää kovasti.

Vierailija
8/12 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä panen naistani päällä ollen hyväilen huulilla hänen kaulaa ja näykin korvaa, nainen puristelee pakaroitani käsillään ja reisillään sekä nostelee peppuaan työntöjäni vasten.Siemensyöksyn (orgasmin) jälkeen jään vielä päälle makaamaan siitin sisällä ja hyväilemme toisiamme. Näin me tykkäämme lähetyssaarnaaja-asennosta.

Vierailija
9/12 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAT on kyllä aina mukava asento.

Ihanaa se, kun mies on ihollani kirjaimellisesti.

Vierailija
10/12 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat tuntuu hyvältä ja näitten lisäks mies toisinaan vetää polvet koukkuun ja on tavallaan polvistuneena jalkojeni välissä, joten saa myös molemmat kädet vapaiksi ja hyväilee rintoja, reisiä, vatsaa, kylkiä tai klittaa.

Mua kiihottaa jo sekin että mies katselee kun kyrpä liikkuu pillussa... harmi ettei nainen näe sitä yhtä hyvin.. onneks mies kuvailee hyvin ja se kiihottaa vielä lisää ;)

Vierailija
11/12 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nylkyttää vatsallani välillä hieman nostaen itseään käsiensä varaan. Sitten hän toisinaan kankeaa pilluani mulkullaan aivan kuin tekisi rautakangella reikää nurmikkoon. Se tekee taivaallista. Sitten vielä kirnuaa sellaisia pitkiä työntöjä väliin ja sekä nylkyttää niin nopeasti kuin ikinä pystyy ja puhuu rumia. Kyllä lähetyssaarnaaja-asento on ihana.

Vierailija
12/12 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä panen naistani päällä ollen hyväilen huulilla hänen kaulaa ja näykin korvaa, nainen puristelee pakaroitani käsillään ja reisillään sekä nostelee peppuaan työntöjäni vasten.Siemensyöksyn (orgasmin) jälkeen jään vielä päälle makaamaan siitin sisällä ja hyväilemme toisiamme. Näin me tykkäämme lähetyssaarnaaja-asennosta.

Tosta mäkin nauttisinaltavastaajana;)).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi