Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähteäkö reissuun vai ei?

Vierailija
16.01.2015 |

Matkakuume vaivaa ja rahaa olisi säästössä. Päänvaivaa kuitenkin aiheuttaa lapsi, joka olisi reissun aikaan reilu 2-vuotias. Lähtisimme siis alkusyksystä, kun mies ei aikaisemmin pysty lähtemään. Ollaan matkusteltu lapsen kanssa aiemmin aika paljonkin, mutta nyt viimeisen puolen vuoden aikana ei. Aiemmat reissut ovat menneet mahtavasti, mutta lapsi on silloin ollut vauva. 

Jotenkin järki sanoo, että kaksivuotias on juuri pahimman ikäinen matkakumppani ja kannattaisi odottaa ainakin vuosi ennen reissua. Mitä mieltä olette? Ja millä tavalla teidän kaksivuotiaiden lennot ovat menneet? Mulle ei siis ole ok, että oma lapseni karjuu/kiljuu koneessa tai potkii toisten penkkejä jne. Voimmeko jotenkin opettaa lapsen ennen reissua kunnon lentomatkustajaksi, joka häiritsee mahdollisimman vähän muita? 

Lapsi on kyllä melko rauhallinen ja kiltti, ja viihtyy hyvin iPadin kanssa, jos vaan antaa pelailla. Lennot kuitenkin kestäisivät sen 3-5h ainakin... Hmmmmm.... Mielipiteitä? 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tyttäreni kanssa viikon lomalla, kun hän oli 1v10kk, reissu meni kyllä todella hyvin, ei käytöshäiriöitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla