Mulla on pitkäikäinen isä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että sä osaat nyt ottaa tämän kanssa rennosti. Muistan hyvin, kuinka taannoin panikoit siitä, että nuorempi poika saisi tietää veljestään.
Miksi en ottaisi? Vanhempi ei nuorempaa halua tavata. Saa toki tavata, jos haluaa.
Aattelin vaan... Kun sä äitis hautajaisten alla pelkäsit ihan hysteerisesti, että pojat näkee toisensa ja nuorempi tajuaa, kuka se toinen on.
Mutta sä oletkin sitten muuttanut mieles.
Mulla on pitkäikäiset vanhemmat myös, yli yhdeksänkymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin vaan... Kun sä äitis hautajaisten alla pelkäsit ihan hysteerisesti, että pojat näkee toisensa ja nuorempi tajuaa, kuka se toinen on.
Mutta sä oletkin sitten muuttanut mieles.
Eihän he silloin edes tavanneet toisiaan, koska vanhempi ei halunnut nuorempaa tavata. Nuorempi oli sen päivän appivanhempieni luona, kun he silloin vielä elivät. Ei muutenkaan lapsen ole siinä vihamielisessä ilmapiirissä olla mukana. ap
Saahan se nuorempi veli totuuden selville siitä kirjastakin, jonka Valis kirjoitti. Kunhan siis lukee sen.
Vierailija kirjoitti:
Saahan se nuorempi veli totuuden selville siitä kirjastakin, jonka Valis kirjoitti. Kunhan siis lukee sen.
Kyllä hän velipuolestaan tietää.
Mun isä oli sitten lyhytikäinen. Kuoli sairaskohtaukseen muutaman vuoden yli kuusikymppisenä. Ehähti kuitenkin silloisen eläkelain puitteissa viettää edes muutaman ansaitun eläkevuotensa ennen kuin pumppu sanoi piuhat irti.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä oli sitten lyhytikäinen. Kuoli sairaskohtaukseen muutaman vuoden yli kuusikymppisenä. Ehähti kuitenkin silloisen eläkelain puitteissa viettää edes muutaman ansaitun eläkevuotensa ennen kuin pumppu sanoi piuhat irti.
Surullista. Otan osaa. ap
Hienoa että sä osaat nyt ottaa tämän kanssa rennosti. Muistan hyvin, kuinka taannoin panikoit siitä, että nuorempi poika saisi tietää veljestään.