Mulla on pitkäikäinen isä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
ja sitten...MITÄ??????
No sitä, että käy aika pitkäksi perintöä odotellessa.
Niinhän se on. Tämä onkin vasta noin viideskymmenes kerta, kun tämänkin asian täällä ilmoitat.
Vierailija kirjoitti:
Tekisikö jo mieli perintöä?
Isältäni ei jää yhtään perintöä. ap
Mulla täytti tänä vuonna 88 vee, eikä meinaa vaan kuolla millään saatana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sitten...MITÄ??????
No sitä, että käy aika pitkäksi perintöä odotellessa.
Ei ole tulossa yhtään euroa perintöä. ap
Eikös se ole aikamoinen peluri. Mistäs sitä tietää vaikka olisi voittanut jotain, ei vain ole kertonut teille.
Mun äiti on 94v ja isä 92v. Asuvat edelleen kotonaan eikä heillä käy edes viikkosiivooja, muusta kotipalvelusta tai kotihoidosta puhumattakaan.
No kun ikävuosista kerran puhutaan, minkäs ikäinen se sun esikoispoika nyt onkaan? Tulee lämmin kohtaaminen, kun pojat - sitten joskus aikanaan tietysti - pääsevät tutustumaan toisiinsa vaarin hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole aikamoinen peluri. Mistäs sitä tietää vaikka olisi voittanut jotain, ei vain ole kertonut teille.
Ei se mitään ole voittanut.
Vierailija kirjoitti:
No kun ikävuosista kerran puhutaan, minkäs ikäinen se sun esikoispoika nyt onkaan? Tulee lämmin kohtaaminen, kun pojat - sitten joskus aikanaan tietysti - pääsevät tutustumaan toisiinsa vaarin hautajaisissa.
Mitä se sulle kuuluu? En vielä edes tiedä menenkö hautajaisiin. Luultavasti en, koska sisarten kanssa kitkaa.
Voihan se olla Valis, joka lähtee ensin. Isäukko vaikuttaa olevan paljon sitkeämpää tekoa.
Jos mun isä eläisi niin hän täyttäisi kahden viikon päästä 100 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla Valis, joka lähtee ensin. Isäukko vaikuttaa olevan paljon sitkeämpää tekoa.
Se olisi hyvä asia. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu? En vielä edes tiedä menenkö hautajaisiin. Luultavasti en, koska sisarten kanssa kitkaa.
Eihän sinne sun tarvitse mennäkään. Isot pojat osaa mennä ihan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinne sun tarvitse mennäkään. Isot pojat osaa mennä ihan itsekseen.
Niin. Voihan sitä vaikka bussilla mennä. Eihän siihen tarvita kuin 2 eri bussia. ap
Hmmm.... no ei se bussilla matkustaminen ihan rakettitiedettä ole... :)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... no ei se bussilla matkustaminen ihan rakettitiedettä ole... :)
Niin. Saavat tavata jos haluavat.
ja sitten...MITÄ??????