Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katkera opettajan sanoista monen vuoden takaa

Vierailija
04.11.2021 |

Olen väsenkätinen enkä osannut aikoinaan tehdä käsitöitä samalla tavoin kuin oikeakätiset. Opettaja mollasi minua muiden oppilaiden kuullen, kun en osannut kutoa. En saanut rohkaisua ja nyt vanhemmiten kun oon käynyt kouluvuosia läpi, niin tuo asia saa minut vihaiseksi. Tuo opettaja muutenkin mollasi minua, että ei ole ainut kerta. Miten osata antaa anteeksi tällainen katkeruus.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vasenkätinen ja opettaja ei osannut neuvoa minua tekemään käsitöitä toisinpäin kuin muut. En oppinut käsitöitä, mutta ei haittaa. Katkeruudesta kärsii vain katkera itse ja kouluaikojen muisteleminen vuosien jälkeen on kyllä ajanhukkaa oikein pahimmasta päästä. 

Vierailija
2/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo katkeruus ei vaurioita kuin sitä katkeroitunutta itseään eli yritä päästä menneestä yli. Loukkasin oikean käteni ja olisi ollut loistavaa osata käyttää vasentakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jää märehtimään arvostelua vuosikausiksi toiset kääntää arvostelun voimavaraksi ja jatkaa eteenpäin

Vierailija
4/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä opettajaa. Nämä nauttivat piinatessaan pieniä lapsia.

Vierailija
5/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, opettajasi on toiminut väärin ja ammattitaidottomasti. Tämä selvä asia.

Mutta olet varmaan itsekin joskus mokannut, yrittänyt parhaasi muttet ole tiennyt tarpeeksi tai osannut enempää. Sinunkin tekosi ja sanasi ovat jonkun muun kannalta katsottuna ihan takuu varmasti vääriä ja ammattitaidottomia.

Toivoisitko kuitenkin, että sinulle annettaisiin anteeksi?

Käytä tätä toivetta hyväksesi kun etsit sisältäsi kykyä antaa anteeksi muille.

Vierailija
6/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että soitan tolle opettajalle ja kysyn, että oliko kiva saada lapsen itsetunto vieläkin alemmas? Tiedän että kuulostaa tosi typerältä, mutta kun en muutakaan keksi. En ennen ollu näin vihainen edes, enemmänki nauratti, mutta nyt on tullu katkeruus.

Vierailija
7/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että soitan tolle opettajalle ja kysyn, että oliko kiva saada lapsen itsetunto vieläkin alemmas? Tiedän että kuulostaa tosi typerältä, mutta kun en muutakaan keksi. En ennen ollu näin vihainen edes, enemmänki nauratti, mutta nyt on tullu katkeruus.

Soita, ei ole typerää. Anna paskiaisen kuulla kunniansa teoistaan. Jätä myöskin mahdolliset anteeksipyynnöt omaan arvoonsa, eivät nämä saastat niillä mitään oikeasti tarkoita. Ei armoa kiusaajalle.

Vierailija
8/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli koko yläasteen luokanvalvoja joka oli avoimesti feministi ja lesbo ja hän avoimesti ilmoitti vihaavansa poikia/miehiä. Se oli huvittavaa eikä aiheuttanut katkeruutta

Vierailija
9/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita, ei ole typerää. Anna paskiaisen kuulla kunniansa teoistaan. Jätä myöskin mahdolliset anteeksipyynnöt omaan arvoonsa, eivät nämä saastat niillä mitään oikeasti tarkoita. Ei armoa kiusaajalle.

Opettajat kuulevat niin paljon paskaa niin oppilailta kuin vanhemmilta, että on pakko antaa sanojen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Voi olla, ettei opettaja edes muista sinua. Joku voi syyttää opettajan yhtä ainutta sanaa, että elämä on mennyt pieleen. Opettaja sanoi vuonna 1979, että nyt meni väärin, joka aiheutti 2015 avioeron, alkoholisoitumisen ja syrjäytymisen. Älkää oliko naurettavia.

Vierailija
10/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EI TÄSSÄ SIITÄ OO KYSE, ETTÄ MENIKÖ VÄÄRIN VAI EI, VAAN SIITÄ ETTÄ PITI ALKAA MORKKAAMAAN JULKISESTI TOISTEM EDESSÄ!

Vierailija
11/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset jää märehtimään arvostelua vuosikausiksi toiset kääntää arvostelun voimavaraksi ja jatkaa eteenpäin

Hienosti kirjotettu toiset kääntää arvostelun voimavaraksi ja jatkaa eteenpäin!

Vierailija
12/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kirjotettu.

Vierailija
13/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rauhoittua ja unohtaa asia täksi illaksi

Huomenna voit heti aamusta soittaa terveyskeskukseen ja pyytää hoitoyhteyttä esim. keskusteluavun muodossa.

Tunteet on ok, mutta niissä ei kannata jäädä lillumaan.

Ne on kuin meren aallot, aina tulee uusia ja kannattaa hypätä seuraavan kyytiin jos olo käy tukalaksi vanhalla

Päästä katkeruudesta irti ja suuntaa eteenpäin

Vierailija
14/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo saanu kokea vihaa ennen, niin nyt ryöpsähtänyt yli. Mua ärsyttää nyt nuo kommentit, että jatkaa eteenpäin. No kyllä haluaisin, mutta oon nyt just vihainen. Sit ku tää tunne on käsitelty, nikn voin taas ajatella fiksummin. Ap