Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen katkera opettajan sanoista monen vuoden takaa

Vierailija
04.11.2021 |

Olen väsenkätinen enkä osannut aikoinaan tehdä käsitöitä samalla tavoin kuin oikeakätiset. Opettaja mollasi minua muiden oppilaiden kuullen, kun en osannut kutoa. En saanut rohkaisua ja nyt vanhemmiten kun oon käynyt kouluvuosia läpi, niin tuo asia saa minut vihaiseksi. Tuo opettaja muutenkin mollasi minua, että ei ole ainut kerta. Miten osata antaa anteeksi tällainen katkeruus.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vasenkätinen ja opettaja ei osannut neuvoa minua tekemään käsitöitä toisinpäin kuin muut. En oppinut käsitöitä, mutta ei haittaa. Katkeruudesta kärsii vain katkera itse ja kouluaikojen muisteleminen vuosien jälkeen on kyllä ajanhukkaa oikein pahimmasta päästä. 

Vierailija
2/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuo katkeruus ei vaurioita kuin sitä katkeroitunutta itseään eli yritä päästä menneestä yli. Loukkasin oikean käteni ja olisi ollut loistavaa osata käyttää vasentakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jää märehtimään arvostelua vuosikausiksi toiset kääntää arvostelun voimavaraksi ja jatkaa eteenpäin

Vierailija
4/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä opettajaa. Nämä nauttivat piinatessaan pieniä lapsia.

Vierailija
5/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, opettajasi on toiminut väärin ja ammattitaidottomasti. Tämä selvä asia.

Mutta olet varmaan itsekin joskus mokannut, yrittänyt parhaasi muttet ole tiennyt tarpeeksi tai osannut enempää. Sinunkin tekosi ja sanasi ovat jonkun muun kannalta katsottuna ihan takuu varmasti vääriä ja ammattitaidottomia.