Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihojen lasten äidit!!

Vierailija
16.01.2015 |

Mistä te löydätte lapselle housuja, jotka pysyy päällä ja ovat hyvälaatuisia? Lindexit on kapeita, mutta kulahtavat heti. MoloKidsiin olen tähän mennessä ollut tyytyväinen, mutta suurin osa Molon kuoseista on ihan kamalia ja legginsien hinnat ovat aika naurettavia. Alesta olen ostanut useassa koossa niitä muutamaa kivan näköistä kuosia. Sama ongelma on myös pikkareissa. Mistään ei tunnu löytyvän pikkareita laivalle 1v5kk:lle. Apuja! :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Benettonia ja NameItiä siis ostamaan. :) H&M:kin housut ovat yleensä tytölle liian leveitä. KappAhlista en olekaan koskaan ostanut mitään.
Ap

Vierailija
22/28 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin löytyy hoikille housuja, kun vain jaksaa katsoa. Name it, esprit, lindexin tyttöjen ja kappahlin tyttöjen mallistoista löytyy kapeaa. Gugguulta ja osa nova starilta on myös kapeaa. Ketjuliukkeissä kuten kappahl ja lindex on poikien mallisto leveää. H&mn saa hoikka lapsi unohtaa. Zarassakin on tytöille kohtuullisen kapeaa. Pojille normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:stä löytyy.

Vierailija
24/28 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit patou? ja benetton ovat laihoille sopivat kalsarimerkit.

Vierailija
25/28 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:18"]Hyvin löytyy hoikille housuja, kun vain jaksaa katsoa. Name it, esprit, lindexin tyttöjen ja kappahlin tyttöjen mallistoista löytyy kapeaa. Gugguulta ja osa nova starilta on myös kapeaa. Ketjuliukkeissä kuten kappahl ja lindex on poikien mallisto leveää. H&mn saa hoikka lapsi unohtaa. Zarassakin on tytöille kohtuullisen kapeaa. Pojille normaalia.
[/quote]

Espritit eivät ole tarpeeksi kapeita. Juuri pistin pois housut, jotka jäivät pituudesta pieneksi, mutta ovat edelleen liian isot vyötäröltä. Zaran lastenvaatteet ovat vähän liian trendikkäitä mun makuun. Tykkään enemmän sellasista rehdeistä Lasten Vaatteista. :) ap

Vierailija
26/28 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:41"]

Mistä te löydätte lapselle housuja, jotka pysyy päällä ja ovat hyvälaatuisia? Lindexit on kapeita, mutta kulahtavat heti. MoloKidsiin olen tähän mennessä ollut tyytyväinen, mutta suurin osa Molon kuoseista on ihan kamalia ja legginsien hinnat ovat aika naurettavia. Alesta olen ostanut useassa koossa niitä muutamaa kivan näköistä kuosia. Sama ongelma on myös pikkareissa. Mistään ei tunnu löytyvän pikkareita laivalle 1v5kk:lle. Apuja! :)

[/quote]

Polarn o pyretillä on hyviä vaatteita hoikille lapsille. Housissa on säädettävä vyötärö ja alusvaatteet on hoikalle suunniteltuja etenkin jos ottaa yhtä kokoa pienemmän. Name it:llä on myös paljon hoikille sopivia vaatteita.

Vierailija
27/28 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:lta strechfarkuissa tosiaan skinny fit-malli 92 koosta ylöspäin. Se on toistaiseksi ollut kapein farkkumalli mitä on missään vastaan tullut. Mutta niitä ei ole joka hm-liikkeessä näkynyt. Netissä on. Niissä on lisäksi tuo "nappi-kuminauhalla" säädettävä vyötärö.

Tyttömme on siis tosi hoikka. Olen saanut ihan etsimällä etsiä istuvia housuja (ja hameita). Pitääpä itsekin tsekata nuo P.o.P:n alusvaatteet!

t.10

Vierailija
28/28 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh ja Vimma on tähän saakka olleet meidän laiheliinille ainoat tarpeeksi pitkät ja kapeat... Lindex, h&m, kappahl kaikki liian leveitä jos pituus sopiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän