Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja naama kukkii kuin voikukkapelto...

Vierailija
08.01.2015 |

Kolmatta lasta (poika) odotan, viimeinen kolmannes käynnissä. Alusta asti on nenänpielet kukkineet ihan päivittäin. Aiemmissa raskauksissa (2 x tyttö) iho on ollut ihan tavallinen. Aiheuttavatko pojan hormonit tällaista vai mistä ihmeestä johtuu? Tosi ihnhottavaa, kun koko ajan kasvoissa tykyttää joku alkava finni. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erilaisia kokemuksia monilla. En tiedä sitten, mistä tämä kukkiminen johtuu, mutta ikävä on olla kipeiden nenänpielten kanssa koko ajan. Toivottavasti iho palautuu normaaliksi synnytyksen jälkeen. Lähinnä siis kokemuksia halusin kuulla, mutta toki otan miellelläni vastaan neuvoja tilanteen helpottamiseksi. T. AP

Vierailija
2/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kukki tyttöä odottaessa naama, selkä ylhäältä alas, hartiat ja kyljet... hyvä kun ei mahassa asti ollut finnejä. Olin aika karmea ilmestys...

Poikaa ei ainakaan vielä ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei taas ollut pojan odotuksessa (x2) finnin finniä, eikä epäpuhtauksia ollut ihossa. Riippuu henkilöstä?

Vierailija
4/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tytöt aiheutti järkyttävästi finnejä, nyt kolmannen kanssa iho on oikeesti kaunis, sikiön sukupuolesta tosin ei tietoa..

Vierailija
5/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi poika ja odotusajalla nenän ja suun ympärillä oli punertavaa, finni/ihottuma-aluetta. Luulisin että hormoneista johtuu, lähti aika pian synnytyksen jälkeen pois

Vierailija
6/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan tod. näk. kolmatta poikaani ja alusta asti leuka ja kaula ja selkä näppylöillä. Pysyy kurissa kun pesen aloe vera palasaippualla ja kosteutan meine base suolalla eli pidän ihon ph-n emäksisenä.

Vierailija
7/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kokemusta kuin tytöistä ja iho on ollut tosi hyvä. Samoin hiukset ei rasvoittunu niin nopeasti. Eikä muuten karvojakaan tarvinu paljoa sheivailla! :)

Vierailija
8/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla poikaraskaudessa iho oli todella hyvässä kunnossa, oikein sädehti. Nyt sama juttu, mutta vauvan sukupuolesta ei vielä tietoa (jos näitä vanhan kansan merkkejä lukee niin pahoinvointi ennusti tyttöä, mahan muoto ennustaa poikaa... Kuitenkin sikiöitä vain yksi).

Vierailija
9/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lärvin kukkia, miksi valitat?

Vierailija
10/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunympärykseen tulee koko ajan pieniä finnejä. Poikaa odotan.

Vierailija
11/11 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä luulin et halusit neuvoja niiden finnien hoitoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi