whatsapp apua!?
Ostin eilen ensimmäisen älykännykkäni sonyn z3(?) ja latasin tähän whatsappin jotta voisin viestitellä perheelle, kavereille yms. Mutta kun joku laittaa mulle kuvaviestin tuonne, niin kuva latautuu samalla kännykkään! Saako sitä pois niin että kuva ei latautuisi kännykän kuviin? Teinillä on iphone eikä osaa auttaa ja miehellä on nokian kapulamalli.
Kommentit (9)
Miksi se ei saisi latautua kännykkääsi? Voihan ne sieltä sitten jälkeenpäin poistaa.
Mulla on samsung. Kaikki watsapin kuvat latautuu automaattisesti galleriassa olevaan automaattisesti luotuun watsappkansioon.
Mitä haittaa siitä on että kuvat latauvat kännyysi?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:19"]Ei saa. Tottakai se latautuu kännykkääsi, miten muuten näkisit sen vaikka huomenna.
[/quote] saa sen pois!!! Olen itsekin ottanut pois
MENET WHATSAPIN ASETUKSIIN SIT JOSTAKI SIELTÄ ETIT SEN ETTÄ EI TALLENNA NIITÄ KAMERAAN!!! :)
Kyllä toiminnon saa pois WhatsAppin omista asetuksista. Niin, että kuvat kyllä ovat siellä kun avaat wa, mutta eivät missään puhelimen kansiossa erikseen. Asetuksista median automaattinen tallennus tmv pois käytöstä. Itsellä samsung niin en osaa tarkalleen neuvoa, lapsesi varmasti osaa kun pistät puhelimen käteen :-D
Hei,
Apuva ja kiitos. Auttakkee kun olen kehitysvammainen. Kiitos sulle
Saako huomiotahakevan wattsapp soittajan kuvan pois jotenkin kun se näkyy siis hänen soittaessa siinä puhelimessa isona? saako pois tai pienennettyä
kun lähettää kuvia teksitä wattsapilla nin pitääkö kaikki viestit erikseen poistaa aina esim tekstit jotta häviäisi vai poistuuko ne ite jonkin ajan kuluessa?
- voiko estää teksitttelyn watsapilla ja pitää puhelimen niin että vain soitot tullee ja vaikka estää joidenkin tiettyjen tekstiviestit
voiko Skypellä soittaa 2017 ihan ilmaiseksi ulkomailta lankapuhelimeen
voiko wattsapilla soittaa maksutta lankapuhelimeen
Ei saa. Tottakai se latautuu kännykkääsi, miten muuten näkisit sen vaikka huomenna.