Miehellä homonhoukutin naamassa
Miks? Tulee aina mieleen jotenki neitimäinen tai muutenvaan vajaa poikanen?
Kommentit (16)
Mikä on sun mielestä homonhoukutin? Kun mä olin lapsi 80-90-luvuilla) niin homonhoukutin oli sellainen hiustupsu otsalla. Pojalla siis.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:28"]
Tuuheat viikset vai pieni huoliteltu pujoparta?
[/quote]
Ei kun homonhoukutin. Rautaa siis.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:28"]
[/quote]
Ei kun homonhoukutin. Rautaa siis.
[/quote]
Esim kulmassa. Ap
Homonhoukutin on miehellä esim korvikset, tai esim kulmakoru naamassa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:35"]
[/quote]
Eikä ole. Homohoukutin on pitkä hiustupsu niskassa, muuten lyhyissä hiuksissa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:29"]
Mikä on sun mielestä homonhoukutin? Kun mä olin lapsi 80-90-luvuilla) niin homonhoukutin oli sellainen hiustupsu otsalla. Pojalla siis.
[/quote]
Meillä ainaki 80-90 luvun lapsena oli homo jos oli pojalla koruja pään alueella. Ei kaulakoru vaan lävistykset. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
Ei, se on tukistus tupsu.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
Ei, se on tukistus tupsu.
[/quote]
No eikä ole, sellanen takapiiska on takis. Kavereiden takiksista kuului napata kiinni ja huutaa "OOOOO TAKIIIISHHH". Ettäs tiedätte.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:29"]
[/quote]
Meillä ainaki 80-90 luvun lapsena oli homo jos oli pojalla koruja pään alueella. Ei kaulakoru vaan lävistykset. Ap
[/quote]
80-luvulla ei vielä mitään muita lävistyksiä ollut kuin korvissa, ei varsinkaan alkupuoliskolla, ei edes naisilla. Nimenomaan 70-luvulla ja vielä 80-luvun alkupuoliskolla nimenomaan miehen korvakorua toisessa korvassa pidettiin homon merkkinä. Siitä kummassa korvassa sen piti olla, on pikaisella googletuksella erimielisyyttä. Oman muistini mukaan homoilla se oli vasemmassa, mutta moni väittää se olleen oikeassa, tosin vasen korvakin tuntui saavan kannatusta. Saattaahan se olla, että muistan asian juuri päinvastoin, että heteromieheillä olikin nimenomaan vasen.
No 90 luvulla niitä alko olemaan ja homoja olivat jos naamassa lävistys. Vieläki sanotaan homonhoukuttimiksi. Kai siks että se on niin neitimäistä...
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:04"]
No 90 luvulla niitä alko olemaan ja homoja olivat jos naamassa lävistys. Vieläki sanotaan homonhoukuttimiksi. Kai siks että se on niin neitimäistä...
[/quote]
Asia saattaa böndellä näin ollakin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:25"]
Miks? Tulee aina mieleen jotenki neitimäinen tai muutenvaan vajaa poikanen?
[/quote]
Kyl tää kertoo vain mielipiteen esittäjän vajaudesta joidenkin ominaisuuksien suhteen.
Junttimaisuus on vahva meissä suomalaisissa. Toivoisinkin, että kaikki lapset pääsisivät näkemään maailmaa vanhempiensa kanssa. Se avartaa ja tekee ihmisistä avarakatseisempia. Se tekee joillekin vanhemmile varmasti hyvää myös. Enkä nyt tarkoita alanyaa, kanariaa tai muita kestosuosikkeja. Sellaisiin paikkoihin, joissa ollaan jo suvaitsevaisuuden kanssa pidemmällä. Homo ja neekeri jutut on niin kuluneita ja vanhoja, ettei ne kuulu nykyaikaan. Lävistyksetkin jonkun toisen lärvissä, luulisi olevan pienimpiä murheita näinä aikoina.