Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon elellyt yksin, löytänyt omat juttuni - pelkään muiden vaikutuksia muhun

Vierailija
04.11.2021 |

Oon siis vuosia elellyt yksin ilman kavereita. Kun oon viettänyt aikaa yksin niin oon myös löytänyt omat juttuni: tykkään aika rauhallisesta elämästä, ihonhoito on mun intohimo ja terveellinen ruoka. Oon lopettanut alkoholin kokonaan.

Nyt ajattelin alkaa löytää ihmisiä mun ympärille mutta miellyttämisen haluisena pelottaa että muut vaikuttaa siihen mitä oon, ajattelen tai teen. Kaipaan muita ihmisiä mutta tämä ahdistaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että kaipaisit jotain muuta ajateltavaa kuin oman navan ympärillä pyöriminen.

Tai sitten jatkat onnellista yksinoloa.

Vierailija
2/4 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttämisenhalu haittaa paljon ja estää sinua olemasta oma itsesi ihmissuhteissa. En tiedä miten siitä voisi päästä, itseltäni puuttuu täysin tuo osasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, itseni on vältettävä ihmisiä jotta pystyn olemaan oma itseni.

Vierailija
4/4 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama silleen, että olen tunnistanut etenkin pahimmat narskut lähelläni ja yrittänyt ottaa niihin välimatkaa ja hajurakoa. No tämähän on ainakin tuhannes kerta tätä, ei ne jätä oikeasti rauhaan ikinä:( Pelkään ,että kontollointi taas vain pahenee, jos olen yhtään tekemisissä, ja pelkään just uusissa tutuissa(jos sellaisia joskus saisi edes)että taas se kontrollointi ym.shaiba alkaa ja minä juoksen aina ja heti, kun käsky vaan käy, koska en osaa ja uskalla sanoa mihinkään ei vaikka oma jaksaminen, terveys ja koko elämä muutenkin kärsisivät siitä!:( Välillä toivon totaali-koronasulkua taas, että siasi olla rauhassa vaan. Mutta ei sekään pidättele pahimpia, ja puhelinlangat laulaa jne. silti ja toisaalta sitten omatkin menot karsiutuisi kaikki, huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän