Miten olette kertoneet kissoillenne Paavo Lipposen jalan murtumisesta?
Kysyn ihan siksi, kun itse en ole saanut kerrottua, vaikka tapahtumasta uutisoitiin jo lähes vuorokausi sitten. Miten tätä nyt käsittelisi rehellisesti ja rakentavasti?
Kommentit (50)
Joku voisi linki[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:18"]Kerroin, että Jumala rankaisi Paavoa pakkoruotsin puolustamisesta.
[/quote] voisiko joku linkittää ketjun Paavolle? :D hulvaton
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:41"]Meillä meni tolkuttoman kauan sen selvittämiseen, että on olemassa useampia Paavo-nimisiä poliitikkoja, mutta että kaikki Paavot eivät ole poliitikkoja. *huoh* Joskus epäilyttää, että kissojen logiikka on erilaista kuin meidän ihmisten.
[/quote] kissasi ei taida olla se penaalin terävin kynä?
kissamme on aina pitänyt Lipposta mitättömänä,eipä juurikaan minään.Näin ollen sitä ei kiinnosta yhtään,mitä Lipposelle tapahtuu.Hän muistaa vielä ne ajat,miten huonosti Lipponen kansalaisia kohteli.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:27"]
Joku voisi linki[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:18"]Kerroin, että Jumala rankaisi Paavoa pakkoruotsin puolustamisesta. [/quote] voisiko joku linkittää ketjun Paavolle? :D hulvaton
[/quote]
Tämä ketju olisi kieltämättä hyvä testi Paavon huumorintajun testaamiseksi. Murjottaisiko seuraavat 10 vuotta vai saisiko edes vähän piristystä murtuneen jalkansa kanssa kinkatessaan?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:41"]Meillä meni tolkuttoman kauan sen selvittämiseen, että on olemassa useampia Paavo-nimisiä poliitikkoja, mutta että kaikki Paavot eivät ole poliitikkoja. *huoh* Joskus epäilyttää, että kissojen logiikka on erilaista kuin meidän ihmisten. [/quote] kissasi ei taida olla se penaalin terävin kynä?
[/quote]
Myönnän, että ovat ennemminkin sellaisia luonnonlapsia kuin mitään suuria teoreetikkoja. Toisaalta kyllä itsekin vaihdan kanavaa, jos ruutuun ilmestyy Lipposen tai Väyrysen pää. Olen perustellut sitä eläinsuojelulla, mutta oikeasti en vain itse kestä katsoa. 27.
Sanoin ihan suoraan että Paavo kaatus katuun mutta kukaan ei onneks jääny alle. Kissa oli ihan et okei.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:44"]
Meidän Nurri-kissa halusi askarrella Paavolle kortin mutta ei nyt suostu näyttämään sitä. Aikoo kuulemma postittaa sen. Voikohan tästä seurata jotain hankaluuksia?
[/quote]
Jos kortissa on kuvattu joukko ryhdikkäitä "hattivatteja", ongelmia voi tulla.
Meillækin kissa askartelee Paavolle jo Parane Pian-korttia! Uudet sormi(tassu)värit pääsi käyttöön!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 02:05"]Voi että kun olen kateellinen kaikille teille, joiden kissat sentään välittävät. :-/ Meillä kissa on syrjäytynyt yhteiskunnasta eikä sitä voisi vähempää kiinnostaa.
[/quote] monia syrjäytynritä kissoja on auttanut kehoterapia. Suosittelen lämpimästi.
Tästä on nyt puhuttu koko ilta ja kissat ovat edelleen aivan kummissaan. Äsken yksi kysyi, miksi heille alunperinkään kerrottiin tapauksesta. Mitä tuohon nyt olisi voinut vastata?