Miten olette kertoneet kissoillenne Paavo Lipposen jalan murtumisesta?
Kysyn ihan siksi, kun itse en ole saanut kerrottua, vaikka tapahtumasta uutisoitiin jo lähes vuorokausi sitten. Miten tätä nyt käsittelisi rehellisesti ja rakentavasti?
Kommentit (50)
Koira kuuli kun puhuttiin miehen kanssa. Se ryökäle päätti sitten valistaa kissoja. Tämän episodin seurauksena toinen kissoistamme on nyt terapiassa ja toinen on alkoholisoitunut.
Sadutus toimii nuorimpien kissojen kanssa. "Olipa kerran iso ja kiukkuinen mies, jolla oli pieni ja suloinen koira..."
Kissamme haluaisivat nyt lähteä käymään Paavon luona, kun ovat kuulleet onnettomuudesta. He eivät usko, että koiran tassuterapia riittää noin vaikeassa tapauksessa.
Minä en jaksanut silotella tätäkään asiaa, ei ole hyvä kasvattaa kissaa pumpulissa. Otin lattialta kissan leluhiiren ja naksautin sen jalan niks naks nurin. Kissa tietenkin parkumaan, johon totesin, että kuulepas, Paavollakin murtui jalka eikä hän itkenyt ollenkaan! Nyt ei auta miukumiset eikä maukumiset. Että revi siitä. Eämä on.
Sitten toki selitin, että murtuneet raajat yleensä saadaan parannettua ja yhdessä askarreltiin hiiren jalkaan kipsi.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 02:05"]
Voi että kun olen kateellinen kaikille teille, joiden kissat sentään välittävät. :-/ Meillä kissa on syrjäytynyt yhteiskunnasta eikä sitä voisi vähempää kiinnostaa.
[/quote]
Tavallaan on aika rasittavaakin, kun kissa alkoi heti pohtia Lipposen uran vaiheita ja kommentoida sitä hänen kirjaansa. Minulle riittäisi jutteleminen leluhiiristä, raksuista ja turkin kiillosta.
Meidän mirrin mielestä, Paavo olis saanut nyrjäyttää keskijalkansa. Mirriä on aina inhottanut miehet, jotka jättää vaimonsa ja lähtee nuoremman matkaan.
Kissani tuntuu kieltävän kaikki ikävät asiat tai pitävän ne sisällään :( Taas näytti käyvän niin ens'alkuun, mutta helpotuksekseni huomasin äsken kissan linkittäneen fb-seinälleen artikkelin Lipposen kaatumisesta ja kommentoineen rohkaisevan toiveikkaasti tapahtunutta. Kavereiltakin sateli tsemppi-kommentteja ja jaxuhaleja. Nyt olen tosi tyytväinen, että kerroin tosi pian asiasta ja että kissa sai kuulla uutisen ensimmäiseksi minulta.
Kerroin, että Jumala rankaisi Paavoa pakkoruotsin puolustamisesta.
Kerroin kissalle ja kissa kysyi, onko tämä se kaveri, joka sai presidentinvaaleissa 6,7% äänistä. Vastasin myöntävästi ja kissa ilmoitti ettei vaivaudu edes kusemaan Lipposen kintuille. Nyt pelkään kaunaista kostoa.
Meidän Pave-kissa luki uutisen itse lehdestä, harmistuneena ripuloi lehden päälle.
En uskalla kertoa meidän Karva-Pallerolle että noin on käynyt, koska hän voisi kieltäytyä käymästä lenkillä kanssani kun pelkää kaatuvansa liukkaalla ja murtavansa raajan, eikä enää hyppäisi tuolille kun pelkäisi että jalka menee!
Meillä meni tolkuttoman kauan sen selvittämiseen, että on olemassa useampia Paavo-nimisiä poliitikkoja, mutta että kaikki Paavot eivät ole poliitikkoja. *huoh* Joskus epäilyttää, että kissojen logiikka on erilaista kuin meidän ihmisten.
No kun ei ole omia kissoja, mutta lainasin megafonin ja karjuin siihen niin naapurin kissa kuuli ja ilmeisesti järkyttyi aika tavalla. Ainakin näytti tosi pelästyneeltä.
Kissa sanoi, ettei kannattaisi mennä pusikoihin tyrkyttämään itseään.
Kissa oli muuttanut facebookissa profiilikuvakseen Je suis Paavo. Kun syytä siihen kyselin, kissa kertoi minulle silmin nähden vaivautuneena tämän järkyttävän uutisen Lipposen nilkasta. Näin päin meillä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:50"]
Kissa oli muuttanut facebookissa profiilikuvakseen Je suis Paavo. Kun syytä siihen kyselin, kissa kertoi minulle silmin nähden vaivautuneena tämän järkyttävän uutisen Lipposen nilkasta. Näin päin meillä.
[/quote]
Meillä taas kissa kysyi, joko perussuomalaisia syytetään tästäkin.
En ole kertomut. Olen töissä, ja mietin, että voiskihan kertoa puhelumessa???
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:02"]
En ole kertomut. Olen töissä, ja mietin, että voiskihan kertoa puhelumessa???
[/quote]
Herättäisit kissan ja alkaisit yhtäkkiä kertoa tuollaista juttua? Ehkä olisi parempi olla paikalla ja samalla silitellä kissaa, kun kerrot?
Meidän Nurri-kissa halusi askarrella Paavolle kortin mutta ei nyt suostu näyttämään sitä. Aikoo kuulemma postittaa sen. Voikohan tästä seurata jotain hankaluuksia?