Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita reumaa sairastavia ja säät ?

Vierailija
15.01.2015 |

Vähän tyhmä otsikko mutta mulla taas hirmuiset kivut alaselässä ja käsien nivelissä.Sairastan selkärankareumaa ja fidromyalgiaa.Mieheni säästää sähkössä joten kämppä aika viileä ja se tosiaan tuntuu.Kohta varmaan pitää ottaa särkylääke että saan nukuttua yön.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko olet kokeillut aiheuttaako ruoka-aineet sinulle reumaa? On nimittäin uskomattoman yleistä niin hullulta kuin se kuulostaakin. 

Viljat yleisimpiä. Kannattaa lukea Rauli Mäkelältä se Reuma kirja, mikä sen nimi nyt olikaan. Reuman luonnonmukainen hoito? 

http://terveyshymy.fi/artikkelit/laakari-rauli-makela-reumasairauksia-voi-hoitaa-luonnonmukaisesti

Minulla auttoi. 

Vierailija
2/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fibromyalgiassa varsinkin sää aiheuttaa oireita. Käske sen idioottimiehesi lämmittää asuntoa tai sanot että joudut kipujesi kanssa menemään hyvätasoiseen hotelliin asumaan ja lähetät laskun äijälle. Saa vapaasti valita kumpi vaihtoehto tulee halvemmaksi.

Johan on epäinhimillistä hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kylmä haittaa mitään, mutta kostea sää on kamalaa.

Vierailija
4/4 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä sää on paha, mutta kipuilen aina marras-, joulu- ja tammikuun pahiten. Kevät ja kesä menee hyvin, loppukesästä oireet palailevat hitaasti. Syksyllä otan jo satunnaisia kipulääkkeitä ja marraskuussa itken lääkärin vastaanotolla. Ja lääkitys ei ole tällä hetkellä kohdallaan, koska raskaus ja imetys sotkivat kuvioita.