Raskaana ja miehen pomo lapsen isä...
Mokasin miehen firman pikkujouluissa ja menin reippaassa hiprakassa nusasemaan miehen pomoa ravintolan veskissä, sillä aikaa kun muut pitivät hauskaa baarin puolella. Meillä on ollu miehen pomon kanssa aiemminkin pientä flirttiä ja mies sai sen ansiosta ylenneksen ja palkankorotuksen keväällä ja tavallaan siitä palkkioksi lupasin miehen pomolle tanssin aikana suikkarin veskissä. Tilanne meni kuitenkin sen verta kiimaiseksi, että rynkytettiin lopulta kunnolla altaan reunalla. Mulla oli pilsuista tauko, eikä siinä hötäkässä kortsuakaan löytynyt, joten annettiin mennä paljaalla. Ja ilmeisesti ton tulos, olen paksuna. Karmeinta tässä on se, että mun oli tarkoitus jättää mies, koska aloitin suhteen miehen bestikseen pari viikkoa sitten ja ollaan tosi rakastuneita. Aborttiakaan en voi tehdä, koska mies huomasi mun menkkojen loppuneen ja arvasi mun olevan paksuna ja hehkuttaa juttua nyt ikionnellisena jokaiselle tutulle. Eli olen pahassa kusessa...paksuna miehen pomolle (ei voi olla miehen, koska meillä oli parin viikon tauko just tohon väliin), rakastunut miehen bestikseen ja nyt mieheltä salattava tän lapsen todellinen siittäjä. Voisko enää elämä kurjemmaksi mennä. :( Pakko oli avautua jonnekin, kun ei tätä voi kertoo edes tyttökavereille...
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:05"]
Onkohan tällaiset provot teinien kirjoittamia..? Tai sit jollai vaan on helvetin tylsää!
[/quote]
On varmaan ihan reilua, että pomon vaimokin saa tietää ja pomo ottaa myös vastuun lapsesta. Miettikööt sitten yhdessä, jatkavatko yhteistä perhe-elämää. Lapsi tarvitsee isän.
Mä voin alkaa olemaan sun kanssa. Oon itsekki sössinyt asiani lähes pahemmin. Joten oltais toistemme vertaistukena ja osaisimme olla rehellisiä toisillemme, kun lähtökohdat olis samat.;)
Vastahan se oli syssin mies