Taas tuo Crister ja Anna telkkarissa
Kommentit (64)
Ei ole kyllä naisella tarve laihduttaa. Kaksi raskautta vielä ihan peräjälkeen ja pieni vauva jota kenties imettää.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:39"]Ei jumalauta. Täällä läskit mammat tietokoneen ääressä sohvalla sipsejä mässäten haukkuu normaalivartaloista naista läskiksi.
[/quote]
Ei kun mulla on suklaata, bmi 22.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:32"]No nainen on kyllä ihan normaalipainoinen.
[/quote]
Voiko olla näin vääristynyt käsitys normaalipainoisesta kropasta
[/quote]
Niimpä. Normaalipainoinen ei ole synonyymi langanlaihalle. ;)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:42"]Ei ole kyllä naisella tarve laihduttaa. Kaksi raskautta vielä ihan peräjälkeen ja pieni vauva jota kenties imettää.
[/quote]
Ja mulla kaksi lasta samalla ikäerolla. Paino oli ennallaan heti pari kuukautta toisen syntymän jälkeen. Kropassa ei muita jälkiä kun jokunen raskausarpi ensimmäisestä lapsesta.
17
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:39"]Ei jumalauta. Täällä läskit mammat tietokoneen ääressä sohvalla sipsejä mässäten haukkuu normaalivartaloista naista läskiksi.
[/quote]
Ei kun mulla on suklaata, bmi 22.
[/quote]
Ei vittu paljoakaan kiinnosta sun bmi. Sun maksas voi silti olla rasvan peitossa. Peilissä voit näyttää laihalta, mutta sisältä olet todennäköisesti kuin hesen lavuaari.
Ai ärsyttäviä, mun mielestä taas jotenkin ihanan oloinen pari! Ja kaunis nainen :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:42"]Ei ole kyllä naisella tarve laihduttaa. Kaksi raskautta vielä ihan peräjälkeen ja pieni vauva jota kenties imettää.
[/quote]
Sisäpaitsi tosi kaunis vartalo mielestäni. Naisellinen.
Mikäs kommentti täältä on poistettu
Tosi onnellisia ja kivoja tyyppejä :) Mikä noissa voi ärsyttää? Mä ainakin haluisin ton Christerin kaa vähän kyykkää ;)
Katkerat luikkuperseet täällä avautuu.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:45"]
Ai ärsyttäviä, mun mielestä taas jotenkin ihanan oloinen pari! Ja kaunis nainen :)
[/quote]
Joo ja sellanen klassisen tyylikäs ja kaunis. Juuri tuollaisia olen aina kuvitellutkin Eliittikumppaneissa olevan. Ei wt.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:48"]Tosi onnellisia ja kivoja tyyppejä :) Mikä noissa voi ärsyttää? Mä ainakin haluisin ton Christerin kaa vähän kyykkää ;)
[/quote]
no mä en!! :D
No tuo niiden puhetyyli ainakin ärsyttää. "siis tosi kiva bonari ja niinku silleen".
seuraava pariskunta näytti olevankin sit vähän toista luokkaa. :D kun näytettiin tossa lopussa. :D
Mies on todella ihana. Olisi ihanaa saada tuollainen mies.
Eivät minusta mitenkään erityisen ihania, että olisin tuntenut vetoa, mutta ihanaa, miten olivat onnellisen ja rakastuneen oloisia yhdessä. Toivon onnea heille. :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:39"]Ei jumalauta. Täällä läskit mammat tietokoneen ääressä sohvalla sipsejä mässäten haukkuu normaalivartaloista naista läskiksi.
[/quote]
On se normaalivartaloinen suomen mittapuulla ja yleisellä tasolla, mutta painoindeksi yli 25 joka tarkoittaa ylipainoa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:32"]No nainen on kyllä ihan normaalipainoinen.
[/quote]
Voiko olla näin vääristynyt käsitys normaalipainoisesta kropasta