Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet enemmän luonnollisesta vai laitetusta?

Vierailija
09.04.2015 |

http://aijaa.com/A4RWrQ

Näytä oheinen kuva jollekulle kaksilahkeiselle lähipiirissäsi ja kysy, kumpi naistyyppi viehättää miestä enemmän ja kerro tulos tänne. Tämä on tärkeä empiirinen tutkimus, inspiraationa toiminut ajankohtaisesti neiti M. Torppa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole reilu vertaus, koska Emma Watson on täydellinen 10. Panisin häntä ripulireikään ja heittäisin mällit naamalle <3<3<3

Vierailija
2/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi sama nainen laitettuna ja luonnollisena. Tuon kuvan laitettu on muutenkin todennäköisesti hirveän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on ansainnut miljoonia ja näyttää siltä, toinen taas kävelevältä sukupuolitautikokoelmalta.

ei tarvinne tarkentaa.
-m35

Vierailija
4/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ehdottomasti vastaa mun 37v mies.

Vierailija
5/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin pitää Emma Watsonia seksikkäänä.. Ehkä tavallisella naisella joku välimuoto noista kahdesta olisi paras, eli kevyt meikki joka korostaa parhaita piirteitä mutta ei mitään vahvoja rajauksia tai värejä.

Vierailija
6/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein puolimmainen on enemmän nätti mun mielestä.

Vierailija
7/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanovat, että luonnollisesta. Mutta kyllä me kaikki tiedämme, millaisilla naisilla on eniten vientiä ja ketä kuolataan.

Vierailija
8/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:40"]Parempi olisi sama nainen laitettuna ja luonnollisena. Tuon kuvan laitettu on muutenkin todennäköisesti hirveän näköinen.
[/quote]

Ideana oli varmaan ap:llä laittaa silikonibimbo vastaan luonnollinen pienitissinen nainen (Torpan tissijuttujen innoittamana). Ei vertailla onko nainen kaunis meikillä vai ilman.

Vierailija
9/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan aivopierujen mukaan hänen pitäisi saada jo pelkästään tissipojoja niin paljon, että kasvot ovat täysin toissijaisia.

Vierailija
10/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kauneimmillaan laitettuna niin ettei näytä siltä. Eli kevyt luonnollinen meikki mikä ei erotu hirveän räikeästi ja muuten aika luonnollinen olemus. Sillä pääsee jo pitkälle, itse asiassa pidemmälle kuin 80% muista, suurin osa sortuu ylimeikkaamiseen / laittautumiseen tai sitten pieni osa joka ei vaivaudu ollenkaan.

Tässä tämän miehen mielipide....

Vierailija
11/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:45"]

Yleensä sanovat, että luonnollisesta. Mutta kyllä me kaikki tiedämme, millaisilla naisilla on eniten vientiä ja ketä kuolataan.

[/quote]

sillä mitään väliä ole. torppa on käyttöesine. kerran kakkoseen ja kolmannella ovesta ulos.
watson sentään näyttää täyspäiseltä, ja se on kova sana nykyaikana.

Vierailija
12/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:45"]

[/quote]Joka ainoassa kauneuskyselyssä luomut pärjää paremmin kuin silikonibimbot. Naiset eivät ymmärrä, että melkein kaikille naisille on ottajansa ja kysyntää, mutta jos miehellä olisi ihan aito mahdollisuus valita, niin suurin osa ottaisi luonnollisen.

M35v

Vierailija
14/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään luonnollisista.

Vierailija
15/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun muuten mietin asiaa, niin clooneyn eukko on arkkityyppi siitä miten kaikki tehdään oikein.
vahva, jumalattoman kaunis ja täyspäinen nainen. mulla ei ole hajuakaan missä sillä on meikkiä ja missä ei :D
oh yes, yes i would.

-m35

Vierailija
16/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, valinta keski-ikäisen silikonibimbon ja nuoren sekä rikkaan näyttelijattären välillä...

Voi kauheeta kuin meni vaikeaksi :D

Vierailija
17/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies tykkää ainakin luonnollisista naisista eniten. Olen kuulemma tosi kaunis kun olen laittautunut, mutta että kaikista kaunein olen kun on ihan vähän meikkiä tai ei yhtään.

Vierailija
18/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:57"]

Siis, valinta keski-ikäisen silikonibimbon ja nuoren sekä rikkaan näyttelijattären välillä...

[/quote]

Tyypillinen AV-mamman näkemys tasavertaisesta vertailusta. Kun nyt niitä kauneusleikkauksia vastustaa, niin laittaisi edes hieman paremmat vertailukohdat.

Vastaava kun kysyisi miehiltä kumman ottaisit sänkyyn---> http://www.returnofkings.com

Vierailija
19/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:45"]Yleensä sanovat, että luonnollisesta. Mutta kyllä me kaikki tiedämme, millaisilla naisilla on eniten vientiä ja ketä kuolataan.
[/quote]

Bi-seksuaalina naisena voisin sanoa että pidän Maisan tyylisiä naisia periaattessa seksikkäänä ja viettäisin hänen kanssaan yön ihan mielelläni, mutta ei hän silti ole mielestäni kovin kaunis, suloinen tai kiinnostava, mitä taas tyttöystävältä "vaatisin". Uskoisin että monilla heteromiehillä on sama juttu.

En tietysti tunne Maisaa joten en tiedä onko hän oikeassa elämässä suloinen ja kiva, mutta ainakin näiden juttujen perusteella ei vaikuta kiinnostavalta tai kivalta tyypiltä.

Vierailija
20/28 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 20:57"]Siis, valinta keski-ikäisen silikonibimbon ja nuoren sekä rikkaan näyttelijattären välillä...

[/quote]

Emma Watson on kyllä vuoden tai pari vanhempi kuin tuo "keski-ikäinen silikonibimbo"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän