Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vielä 18v jälkeenkin aivan rakastunut mieheeni.

Vierailija
15.01.2015 |

ja kyllä hirvittää lukea tältäkin palstalta tapauksista kun puolisoa kohdellaan kuin saastaa. Miksi ihmeessä ihminen on sellaisessa suhteessa, jossa ei tunne toista kohtaan rakkautta, kunnioitusta ja arvostusta?? Onko niin läheisriippuvainen että "joku" on vain oltava ettei tarvi olla yksin? Säälittävää minusta.

Me vietämme ensi kesänä 17 v hääpäivää, vähän yli 18v ollaan oltu yhdessä. Mentiin vielä tosi nuorina naimisiin suht nopean tuttavuuden jälkeen ja kaikki povasi meille nopeaa eroa. Toisin kävi. Meillä edelleen halitaan ja suukotellaan päivittäin, ollaan rakastuneita ja kerrotaan se ääneen. Silti meidän ei tarvitse olla 24/7 yhdessä, luottamusta riittää välillä olla vaikka reissussa kavereiden kesken.

Jos teillä on hyvä kumppani, kertokaa se ja älkää pitäkö toista itsestäänselvyytenä. Jos taas ette arvosta häntä tarpeeksi, lähtekää meneen, joku toinen saattaa arvostaa. 

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu etsinyt tota muijaa 18 vuotta ihan turhaa. On kokeiltu jo kiinalaisetkin väärennökset kotimaisista puhumattakaan. Sniff

Vierailija
82/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:58"]Voi kuule toi sun stooris ei auta ketään sellaista, jolla asiat ei suju. [/quote] Ja jos joku on onnellinen parisuhteessaan, sitä ei saa sano kenellekään koska kaikki ei oo onnellisia? Kyllä minä taas mieleni pahoitin. Niin säälittävää ajatella, että ei saa olla onnellinen jos muutkaan ei ole. [/quote] Lue säkin inisijä kommentti nro 64.  [/quote] vaikutat niin tasapainoiselta aikuiselta, että sulla on varmasti onnellinen parisuhde.

[/quote]

Joo mun miehen mielestä on, itse voisin vaihtaa, mutta en ole jättäjätyyppiä.
[/quote]
ja päivän hyvän ihmisen palkinto menee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:12"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:58"]Voi kuule toi sun stooris ei auta ketään sellaista, jolla asiat ei suju. [/quote] Ja jos joku on onnellinen parisuhteessaan, sitä ei saa sano kenellekään koska kaikki ei oo onnellisia? Kyllä minä taas mieleni pahoitin. Niin säälittävää ajatella, että ei saa olla onnellinen jos muutkaan ei ole. [/quote] Lue säkin inisijä kommentti nro 64.  [/quote] vaikutat niin tasapainoiselta aikuiselta, että sulla on varmasti onnellinen parisuhde. [/quote] Joo mun miehen mielestä on, itse voisin vaihtaa, mutta en ole jättäjätyyppiä. [/quote] ja päivän hyvän ihmisen palkinto menee...

[/quote]

Sori, aloittaja!

Vierailija
84/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää tämä viesti. En mitään muuta ole elämässäni toivonut ja sitä en saa. Ole onnellinen.

Vierailija
85/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:19"]

Itkettää tämä viesti. En mitään muuta ole elämässäni toivonut ja sitä en saa. Ole onnellinen.

[/quote]

Miksi et saa? Oletko koskaan miettinyt, missä vika? Miksi itkeä, kun se on selkeästi sinussa itsessäsi. Huomasitko, ettei ap:kään ollut sattumalta saanut ihastunutta olotilaa itselleen, vaan oli päättänyt jo nuorena, että yrittää olla toiselle se oikea? Minusta vaikutti sille, että ap on tehnyt kaiken oikein ja kaikki johtuu hyvästä ap:stä. Ei sellaisilla, joiden minässä tai muussa on jotain suhteeseen johtamatonta vikaa ole tuohon mahkuja.

Vierailija
86/97 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:11"] Odota vaan kun on 20 vuotta lasissa, sitten ne ongelmat alkaa.. nauti nyt vielä kun voit. [/quote] Ihana, tyypillinen av-vastaus =) Nautin, kiitos -ap [/quote] Piti kommentoida ihan samalla tavalla :-) En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka vastaavat toisen onneen vastaavanlaisilla kommenteilla. Kun itse aikoinaan aloin seurustelemaan mieheni kanssa (ja olin todella onnellinen), jaksoivat pari kaveria kommentoida onneeni lauseilla: "odota vain kun tuo alkuhuuma loppuu ja arki alkaa", "alussa onkin noin ihanaa mutta kohta se loppuu" ym ym. Siis hitsit että otti hermoon jo silloin!! Kun toinen on onnellinen, joku kehtaa kuitata sen yllämainituilla lauseilla. Ja kyseessä ei siis ollut mikään minun hehkutukseni, vaan normaali "olen löytänyt ihanan miehen, uskon että tämä on se " oikea" ja meillä on hyvä olla yhdessä" - keskustelu kavereiden kanssa. No, alkuhuuma on kai loppunut(?), arki alkanut vuosia sitten ja edelleen joku kommentoi: " odota kun olette olleet yhdessä 15 vuotta/20 vuotta/kun saatte lapsia/kun mummo kuolee....." Koko ajanko tässä pitäisi odottaa, että rakkaus loppuu ja suhde hiipuu? Eikö voisi nauttia tästä nykyhetkestä kun on (edelleen) maailman onnellisin nainen tuon miehen rinnalla Huh, anteeksi avautuminen. Näköjään pieniä patoumia :-) [/quote] No mulla kans sama homma. Kaveri on on-off -avioliitossa renttumiehensä kanssa. Erossaoloaikana hän iskee aina uuden väliaikaisen miehen. Mua kosittiin viime vuonna niin tämä kaverini oli että "Oi ku ihanaa". Niin muutamien lauseiden jälkeen puhe kääntyi taas hänen aviokriisiin. Niin sitten hän tokaisi että "Kyllä sinäkin tulet huomaan että KAIKKI miehet on todellisuudessa ihan perseestä. Juovat, passauttavat ja pettävät. Nekin jotka muka välittää naisestaan, esittää" Hän itse on vielä yhden pojan äiti ja myös ns. "isänsä tyttö". Eli onko ne KAIKKI miehet sittenkään niin perseestä. Kaverini on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että naisellakin on vastuu parisuhdeasioissa. Tyypillinen miesten syyttelijä vaikka itsekin saisi katsoa peiliin.

[/quote]

Kaikki ei ole onnellisia vaikka tuon tajuaisivatkin. Miten vaikeaa se on tajuta? 
[/quote]

Olen tuon ensimmäisen lainauksen kirjoittaja. Ei varmaan olisikaan kaikki onnellisia, mutta tärkeää on mielestäni myös koittaa selvittää se, mitä itse elämältään haluaa. Minä olen aina haaveillut pitkästä, vakaasta ja turvallisesta parisuhteesta ja hitto en todellakaan ottanut ensimmäistä vastaantulijaa puolisokseni. Kaverit ympärillä seurusteli, minä " odotin sitä oikeaa". Alusta saakka on tuntunut, että odottaminen kannatti ja olen nyt (ollut jo vuosia) sellaisessa suhteessa ja sellaisen miehen kanssa kun haaveilinkin.
Jollain toisella voi olla erilaiset haaveet ja niiden eteen pitää tehdä töitä. Joku ei haluakaan esim olla saman ihmisen kanssa koko loppu elämää, se on fine. Minä olen aina halunnut vanheta yhden ihmisen kanssa. Siksi "kelpuutin" rinnalleni miehen, jolla samat arvot,toiveet,ajatukset ym.
Äh,ei tässä mun kirjoituksessa ole päätä eikä häntää. Pointti kai se, että toki elämässä voi tapahtua mitä vaan, mies pettää, kuolee tai sairastuu vaikka mieleltään ja muuttuu sen seurauksena, mutta jos tekee hyvin pohjatyön, pitäisi olla aika hyvät mahdollisuudet pitkäaikaiseen suhteeseen ja onneen jos sellaista on halunnut.

Vierailija
87/97 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, en ole ensimmäisen lainauksen kirjoittaja vaan tuo, jonka lainaus alkaa: "piti kommentoida ihan samalla tavalla".

Vierailija
88/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41-vuotias, kaunis, älykäs, varakas ja onnellinen. Mieheni rakastaa minua ja lapseni tuottavat minulle ylpeyttä joka päivä. Kyllä, taidan olla aika paljon parempi ihminen kuin te muut, ap varsinkin. Halusin vaan jakaa.

Vierailija
89/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos joku kertoo täällä olevansa onnellisessa parisuhteessa, niin tulee näitä kateellisia ilonpilaajia: "Teillä loppuu kohta seksi, mies etsii nuoren tytsyn. Kyllä te vielä eroatte. Niin kävi meillekkin"
Onko se niin hankala uskoa että KAIKKI parisuhteet ei ole samanlaisia?! Hankkikaa elämä! AP:lle ja miehelle toivon monia monia, onnellisia vuosia! :)

Vierailija
90/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta mitä täällä taas räyhätään ja dissataan..huh huh. Tälle palstalle ei kyllä kannata onnestaan kirjoittaa,on meinaa kohtuullisen katkeraa porukkaa täällä.

No mut ap oli ihana lukee sun aloitus :) ! Itse olen 26 vuotta ja ollut 7vuotta mieheni kanssa. Meilläkin tuntuu että vasta oltaisiin tavattu. Seksiä on lähes joka päivä ja se on aina upeaa ;) tuntuu kuin joka päivä rakastaisin vain enemmän miestäni. Olen miettinyt voiko se vaan jatkua näin mahtavana kun ympärillä vaan erotaan. Meilläkin saa olla omia menoja. Ollaan mustasukkaisia mut luotetaan toisiimme. Meillä kohta 2vuotias lapsi ♡

Kaikkea hyvää teille myös jatkossa ♡♡

Vierailija
91/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:44"]

Minä olen 41-vuotias, kaunis, älykäs, varakas ja onnellinen. Mieheni rakastaa minua ja lapseni tuottavat minulle ylpeyttä joka päivä. Kyllä, taidan olla aika paljon parempi ihminen kuin te muut, ap varsinkin. Halusin vaan jakaa.

[/quote]

Sama muutes mulla. Halusin vain sanoa, että kaikki te, joilla on köyhä elämä, oletteko köyhiä vain, koska teillä on hikipajassa tehtävä, pienipalkkainen työ? Ei siinä ole pakko olla, lähtekää menee ja kouluttakaa itseänne, tää on vain tämä yksi elämä. Mä oon niin onnellinen mun työstä, johon haki 5000 ja mut valittiin ja palkka on 6 tonnia kuussa! Halusin vain jakaa.

Vierailija
92/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:54"]

Kauheeta mitä täällä taas räyhätään ja dissataan..huh huh. Tälle palstalle ei kyllä kannata onnestaan kirjoittaa,on meinaa kohtuullisen katkeraa porukkaa täällä. No mut ap oli ihana lukee sun aloitus :) ! Itse olen 26 vuotta ja ollut 7vuotta mieheni kanssa. Meilläkin tuntuu että vasta oltaisiin tavattu. Seksiä on lähes joka päivä ja se on aina upeaa ;) tuntuu kuin joka päivä rakastaisin vain enemmän miestäni. Olen miettinyt voiko se vaan jatkua näin mahtavana kun ympärillä vaan erotaan. Meilläkin saa olla omia menoja. Ollaan mustasukkaisia mut luotetaan toisiimme. Meillä kohta 2vuotias lapsi ♡ Kaikkea hyvää teille myös jatkossa ♡♡

[/quote]

Säkään et raukka parka tajua mitään muiden murheista.

Vierailija
93/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:44"]

[/quote]

Sama muutes mulla. Halusin vain sanoa, että kaikki te, joilla on köyhä elämä, oletteko köyhiä vain, koska teillä on hikipajassa tehtävä, pienipalkkainen työ? Ei siinä ole pakko olla, lähtekää menee ja kouluttakaa itseänne, tää on vain tämä yksi elämä. Mä oon niin onnellinen mun työstä, johon haki 5000 ja mut valittiin ja palkka on 6 tonnia kuussa! Halusin vain jakaa.

[/quote]

Ja mulla on muuten sellainen tilanne, että olen aivan upeannäköinen ja mahtavassa kunnossa. Terveys on aivan mahtava. Halusin vaan sanoa kaikille teille sairaille ja vammaisille, että teette vaan hommia niin kyllä teistäkin tulee kasvoiltanne kauniita, 176-senttisiä, 56-kiloisia povipommeja. Miehet rakastaa minua!

Vierailija
94/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:11"]

Odota vaan kun on 20 vuotta lasissa, sitten ne ongelmat alkaa.. nauti nyt vielä kun voit.

[/quote]

Ihana, tyypillinen av-vastaus =) Nautin, kiitos -ap
[/quote]

Piti kommentoida ihan samalla tavalla :-) En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka vastaavat toisen onneen vastaavanlaisilla kommenteilla. Kun itse aikoinaan aloin seurustelemaan mieheni kanssa (ja olin todella onnellinen), jaksoivat pari kaveria kommentoida onneeni lauseilla: "odota vain kun tuo alkuhuuma loppuu ja arki alkaa", "alussa onkin noin ihanaa mutta kohta se loppuu" ym ym. Siis hitsit että otti hermoon jo silloin!! Kun toinen on onnellinen, joku kehtaa kuitata sen yllämainituilla lauseilla. Ja kyseessä ei siis ollut mikään minun hehkutukseni, vaan normaali "olen löytänyt ihanan miehen, uskon että tämä on se " oikea" ja meillä on hyvä olla yhdessä" - keskustelu kavereiden kanssa.
No, alkuhuuma on kai loppunut(?), arki alkanut vuosia sitten ja edelleen joku kommentoi: " odota kun olette olleet yhdessä 15 vuotta/20 vuotta/kun saatte lapsia/kun mummo kuolee....."
Koko ajanko tässä pitäisi odottaa, että rakkaus loppuu ja suhde hiipuu? Eikö voisi nauttia tästä nykyhetkestä kun on (edelleen) maailman onnellisin nainen tuon miehen rinnalla

Huh, anteeksi avautuminen. Näköjään pieniä patoumia :-)
[/quote]
No mulla kans sama homma. Kaveri on on-off -avioliitossa renttumiehensä kanssa. Erossaoloaikana hän iskee aina uuden väliaikaisen miehen. Mua kosittiin viime vuonna niin tämä kaverini oli että "Oi ku ihanaa". Niin muutamien lauseiden jälkeen puhe kääntyi taas hänen aviokriisiin. Niin sitten hän tokaisi että "Kyllä sinäkin tulet huomaan että KAIKKI miehet on todellisuudessa ihan perseestä. Juovat, passauttavat ja pettävät. Nekin jotka muka välittää naisestaan, esittää" Hän itse on vielä yhden pojan äiti ja myös ns. "isänsä tyttö". Eli onko ne KAIKKI miehet sittenkään niin perseestä.

Kaverini on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että naisellakin on vastuu parisuhdeasioissa. Tyypillinen miesten syyttelijä vaikka itsekin saisi katsoa peiliin.

Vierailija
95/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:22"]

Ihanaa, onnea teille:) nykyään aika harvinaista ettå noin kauan ollaan yhdessä ja vielä rakastuneesti yhdessä. Ihmiset luulee, että aina pitää parisuhteessa olla onnellista ja heti kun tulee vaikeuksia, erotaan. Juuri tuollaista "koko elämän mittaista" parisuhdetta toivon itsellenikin. :)

[/quote]

Minä toivon 7 oikein lotosta itselleni, mutta toiveensa kullakin....

Vierailija
96/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee välillä noita kausia kun olen niiiin rakastunut . Mut elä huoli apua, se menee kyllä ohi.

-aviossa 24 vuotta

Vierailija
97/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:11"] Odota vaan kun on 20 vuotta lasissa, sitten ne ongelmat alkaa.. nauti nyt vielä kun voit. [/quote] Ihana, tyypillinen av-vastaus =) Nautin, kiitos -ap [/quote] Piti kommentoida ihan samalla tavalla :-) En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka vastaavat toisen onneen vastaavanlaisilla kommenteilla. Kun itse aikoinaan aloin seurustelemaan mieheni kanssa (ja olin todella onnellinen), jaksoivat pari kaveria kommentoida onneeni lauseilla: "odota vain kun tuo alkuhuuma loppuu ja arki alkaa", "alussa onkin noin ihanaa mutta kohta se loppuu" ym ym. Siis hitsit että otti hermoon jo silloin!! Kun toinen on onnellinen, joku kehtaa kuitata sen yllämainituilla lauseilla. Ja kyseessä ei siis ollut mikään minun hehkutukseni, vaan normaali "olen löytänyt ihanan miehen, uskon että tämä on se " oikea" ja meillä on hyvä olla yhdessä" - keskustelu kavereiden kanssa. No, alkuhuuma on kai loppunut(?), arki alkanut vuosia sitten ja edelleen joku kommentoi: " odota kun olette olleet yhdessä 15 vuotta/20 vuotta/kun saatte lapsia/kun mummo kuolee....." Koko ajanko tässä pitäisi odottaa, että rakkaus loppuu ja suhde hiipuu? Eikö voisi nauttia tästä nykyhetkestä kun on (edelleen) maailman onnellisin nainen tuon miehen rinnalla Huh, anteeksi avautuminen. Näköjään pieniä patoumia :-) [/quote] No mulla kans sama homma. Kaveri on on-off -avioliitossa renttumiehensä kanssa. Erossaoloaikana hän iskee aina uuden väliaikaisen miehen. Mua kosittiin viime vuonna niin tämä kaverini oli että "Oi ku ihanaa". Niin muutamien lauseiden jälkeen puhe kääntyi taas hänen aviokriisiin. Niin sitten hän tokaisi että "Kyllä sinäkin tulet huomaan että KAIKKI miehet on todellisuudessa ihan perseestä. Juovat, passauttavat ja pettävät. Nekin jotka muka välittää naisestaan, esittää" Hän itse on vielä yhden pojan äiti ja myös ns. "isänsä tyttö". Eli onko ne KAIKKI miehet sittenkään niin perseestä. Kaverini on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että naisellakin on vastuu parisuhdeasioissa. Tyypillinen miesten syyttelijä vaikka itsekin saisi katsoa peiliin.

[/quote]

Kaikki ei ole onnellisia vaikka tuon tajuaisivatkin. Miten vaikeaa se on tajuta?