Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vielä 18v jälkeenkin aivan rakastunut mieheeni.

Vierailija
15.01.2015 |

ja kyllä hirvittää lukea tältäkin palstalta tapauksista kun puolisoa kohdellaan kuin saastaa. Miksi ihmeessä ihminen on sellaisessa suhteessa, jossa ei tunne toista kohtaan rakkautta, kunnioitusta ja arvostusta?? Onko niin läheisriippuvainen että "joku" on vain oltava ettei tarvi olla yksin? Säälittävää minusta.

Me vietämme ensi kesänä 17 v hääpäivää, vähän yli 18v ollaan oltu yhdessä. Mentiin vielä tosi nuorina naimisiin suht nopean tuttavuuden jälkeen ja kaikki povasi meille nopeaa eroa. Toisin kävi. Meillä edelleen halitaan ja suukotellaan päivittäin, ollaan rakastuneita ja kerrotaan se ääneen. Silti meidän ei tarvitse olla 24/7 yhdessä, luottamusta riittää välillä olla vaikka reissussa kavereiden kesken.

Jos teillä on hyvä kumppani, kertokaa se ja älkää pitäkö toista itsestäänselvyytenä. Jos taas ette arvosta häntä tarpeeksi, lähtekää meneen, joku toinen saattaa arvostaa. 

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, millainen aloittaja. Miten kukaan voi kannustaa tällaista ilkiötä?

Vierailija
42/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Onnea teille. Puolet avioliitoista päättyy eroon, sen takia mamma täällä tanko otsassa povaa jo, että miehelläsi toinen, eroatte kohta tms. :D. Mutta 50% ei. Eli tämä sinun liittosi esimerkiksi. Ainakaan tähän mennessä ei ole. Itse olen vielä nuori ja ei ole potentiaalisia kumppaneita tullut vielä, mutta kun se tulee, en päästä irti. Mä veikkaan kanssa, että liitot päättyy siihen, että yritys loppuu, vaikka olisikin se oikea. Sitten kun löydän oman kumppanin, aion rakastaa joka päivä ja tehdä sen erittäin selväksi ja pitää hyvänä. <3 onnea sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:15"] Kyllä on taas niin helvetin katkeria ja kateellisia naisia liikkeellä :D :D Onnea ap :) [/quote] Tuollainen täysi lehmä ei ansaitse mitään onnitteluja, kun hän kehtaa mollata muita oman onnensa takia. [/quote] Ap käsittääkseni tarkoittaa että meillä on yksi elämä, miksi roikkua vain tavan vuoksi huonossa suhteessa

[/quote]

No mistähän sen onnen sitten löytää? Moni jää sitten yksin jos eroaa eikä ole sen onnellisempi. Päinvastoin. Ei kaikki ei-onnelliset suhteet ole väkivaltaisia tai alistavia, mutta eipä rakkauttakaan näy. Eikä kuulu, eikä ole näkynyt ennen suhdettakaan. 

Vierailija
44/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:25"]

Hyvä ap! Onnea teille. Puolet avioliitoista päättyy eroon, sen takia mamma täällä tanko otsassa povaa jo, että miehelläsi toinen, eroatte kohta tms. :D. Mutta 50% ei. Eli tämä sinun liittosi esimerkiksi. Ainakaan tähän mennessä ei ole. Itse olen vielä nuori ja ei ole potentiaalisia kumppaneita tullut vielä, mutta kun se tulee, en päästä irti. Mä veikkaan kanssa, että liitot päättyy siihen, että yritys loppuu, vaikka olisikin se oikea. Sitten kun löydän oman kumppanin, aion rakastaa joka päivä ja tehdä sen erittäin selväksi ja pitää hyvänä. <3 onnea sinulle!

[/quote]

No millaisiakohan vaikeuksia ap:llä ja miehellään on ollut? Kuulisin mielelläni. Veikkaanpa, ettei ole ollut juuri mitään. Helppoako se on sitten olla eroamatta. Mutta varmaan ap vastaa.

Vierailija
45/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä palstalla tosiaan ole ketään muuta ap:n lisäksi kellä voisi olla hyvä kumppani? Vaikka teille on tullut huonot kortit niin ei todellakaan kaikille!

Vierailija
46/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:27"]Eikö tällä palstalla tosiaan ole ketään muuta ap:n lisäksi kellä voisi olla hyvä kumppani? Vaikka teille on tullut huonot kortit niin ei todellakaan kaikille!
[/quote]

Niinpä.

Vierailija
48/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:11"]

Odota vaan kun on 20 vuotta lasissa, sitten ne ongelmat alkaa.. nauti nyt vielä kun voit.

[/quote]

Ihana, tyypillinen av-vastaus =) Nautin, kiitos -ap
[/quote]

Piti kommentoida ihan samalla tavalla :-) En muutenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka vastaavat toisen onneen vastaavanlaisilla kommenteilla. Kun itse aikoinaan aloin seurustelemaan mieheni kanssa (ja olin todella onnellinen), jaksoivat pari kaveria kommentoida onneeni lauseilla: "odota vain kun tuo alkuhuuma loppuu ja arki alkaa", "alussa onkin noin ihanaa mutta kohta se loppuu" ym ym. Siis hitsit että otti hermoon jo silloin!! Kun toinen on onnellinen, joku kehtaa kuitata sen yllämainituilla lauseilla. Ja kyseessä ei siis ollut mikään minun hehkutukseni, vaan normaali "olen löytänyt ihanan miehen, uskon että tämä on se " oikea" ja meillä on hyvä olla yhdessä" - keskustelu kavereiden kanssa.
No, alkuhuuma on kai loppunut(?), arki alkanut vuosia sitten ja edelleen joku kommentoi: " odota kun olette olleet yhdessä 15 vuotta/20 vuotta/kun saatte lapsia/kun mummo kuolee....."
Koko ajanko tässä pitäisi odottaa, että rakkaus loppuu ja suhde hiipuu? Eikö voisi nauttia tästä nykyhetkestä kun on (edelleen) maailman onnellisin nainen tuon miehen rinnalla

Huh, anteeksi avautuminen. Näköjään pieniä patoumia :-)

Vierailija
50/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kenenkään suhteet kestä yhtä kännipanoa kauemmin. Lopputuloksena palsta täynnä ylipainoisia yh-ämmiä.

Vierailija
51/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:23"]

Ootko sä ap hyvännäköinen? Paljon painat ja minkälainen pimpero sinulla on?

[/quote]

Mua on verrattu nuoreen Brigitte Bardotiin ja painan joka ilta miestäni sängyssä ;) 

Vierailija
52/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis onnea kovasti AP, ihana kuulla! :) Tuota minäkin tavoittelen. ( ei ihan vielä 18 vuotta pulkassa).
T. 38

Vierailija
54/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:27"]

Eikö tällä palstalla tosiaan ole ketään muuta ap:n lisäksi kellä voisi olla hyvä kumppani? Vaikka teille on tullut huonot kortit niin ei todellakaan kaikille!

[/quote]

No ei tartte tulla haukkumaan tänne heitä, joilla ei ole ja lesoamaan omalla suhteellaan rakkaudettomasti kanssaihmisiä kohtaan.

Vierailija
55/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkihan sitä lähtee tavoittelemaan, jos se niin helppoa olisi niin kaikki siihen pystyis.

Vierailija
56/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme akkoja täällä! Ihana kuulla et joku voi noinkin monen vuoden jälkeen olla noin onnelline. Naurettavaa kun täällä kateelliset paskat jauhaa et nauti vielä kun voit ja muuta negatiivista.

Vierailija
57/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kel onni on, se onnen kätkeköön.

Vierailija
58/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:44"]

Kel onni on, se onnen kätkeköön.

[/quote]

Joo, ainakin, kun ei osaa auttaa muita.

Vierailija
59/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:40"]

Ihme akkoja täällä! Ihana kuulla et joku voi noinkin monen vuoden jälkeen olla noin onnelline. Naurettavaa kun täällä kateelliset paskat jauhaa et nauti vielä kun voit ja muuta negatiivista.

[/quote]

Musta tuntuu, et oon valmis lähtemään. Miksen voisi jo lähteä? Elämä ei tunnu antavan mitään, tiedän, millaista sen pitäisi olla ainakin noin suunnilleen, mutta en kykene siihen. Ongelmat ovat lähinnä henkisellä puolella. En saa ystäviä, en saa orgasmia, (en ole ikinä saanut), en voi vaihtaa miestä, etten riko perhettä, en vain voi enää tehdä mitään muita kuin toisia rikkovia valintoja tai pystyynkuolla itse. Luonteeni on hyvin viallinen, äitini halveksii minua, käyn jo terapiassa, abortoin vähän aikaa sitten lapsen. Haluaisin seurata häntä taivaan rajan taa. Mutta lapseni jäisivät minua ikävöimään, eli en voi tehdä sitä. Inhoan itseäni ja elämääni.