Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vielä 18v jälkeenkin aivan rakastunut mieheeni.

Vierailija
15.01.2015 |

ja kyllä hirvittää lukea tältäkin palstalta tapauksista kun puolisoa kohdellaan kuin saastaa. Miksi ihmeessä ihminen on sellaisessa suhteessa, jossa ei tunne toista kohtaan rakkautta, kunnioitusta ja arvostusta?? Onko niin läheisriippuvainen että "joku" on vain oltava ettei tarvi olla yksin? Säälittävää minusta.

Me vietämme ensi kesänä 17 v hääpäivää, vähän yli 18v ollaan oltu yhdessä. Mentiin vielä tosi nuorina naimisiin suht nopean tuttavuuden jälkeen ja kaikki povasi meille nopeaa eroa. Toisin kävi. Meillä edelleen halitaan ja suukotellaan päivittäin, ollaan rakastuneita ja kerrotaan se ääneen. Silti meidän ei tarvitse olla 24/7 yhdessä, luottamusta riittää välillä olla vaikka reissussa kavereiden kesken.

Jos teillä on hyvä kumppani, kertokaa se ja älkää pitäkö toista itsestäänselvyytenä. Jos taas ette arvosta häntä tarpeeksi, lähtekää meneen, joku toinen saattaa arvostaa. 

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista =) onnekkaaksi tunnekin oloni parisuhteessani.
Varmaan omien vanhiempieni ruma parisuhde ja sotkuinen ero teinivuosinani on jättänyt muhun jonkin sellaisen kipinän että mä ainakin haluan tosissasi yrittää olla "se oikea" jollekin jota voin sanoa rakastavani, enkä luovuta helpolla. Töitähän parisuhde vaatii niin kuin jokainen pitkässä suhteessa ollut tietää, mutta jo pelkästään huumorilla pääsee pitkälle. Ja se tietysti auttaa jos omaat samanlaisen huumorin kuin kumppani. On helpottavaa pystyä nauramaan yhdessä. Myös yhteisen ajan ottaminen etenkin silloin kun lapset oli pieniä vaati töitä, mutta nekin ponnistelut kannatti. 

Ikinähän en voi tietää mitä huominen tuo tullessaan. Voi tuoda vaikka ikäviäkin asioita, esim. sairautta tai kuolemaa. Mutta ei kannata etukäteen murehtia sellaista mihin ei voi vaikuttaa, keskittää vain tarmonsa niihin asioihin, joihin voi. Sillä jo kantaa pitkälle. -ap

Vierailija
62/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä aikaa kun sä yrität olla se oikea miehes viis veisaa sinusta ja kusaisee sua vielä silmiisi. Haha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule toi sun stooris ei auta ketään sellaista, jolla asiat ei suju.

Vierailija
64/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:57"]

Sillä aikaa kun sä yrität olla se oikea miehes viis veisaa sinusta ja kusaisee sua vielä silmiisi. Haha

[/quote]

No sitäkin murehdin vasta sitten, jos näin tapahtuu. -ap

Vierailija
65/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä vaan rakastat, mutta sua ei ehkä yritetä rakastaa niinkään?

Vierailija
66/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:58"]

[/quote]

[/quote]

Eli et ole meitä muita parempi.

Vierailija
67/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:59"]

[/quote]

Ehkä muakin kuitenkin, empä varmaan muuten onnellinen olisi. Mutta mun mielestä onnellinen parisuhde lähtee siitä ettei odota siltä toiselta "ihmeitä" vaan yrittää itse olla toiselle juuri se oikea. Kohtelee toista juuri niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan. Ja kun molemmat suhteessa hiffaa tämän, ollaan jo voiton puolella. -ap  

Vierailija
68/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
69/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sesse Koivistokin vaikutti niin onnelliselta avioliitossaan Ilkka Koiviston kanssa ja yritti selvästi miellyttää miestään tiettyyn rajaan asti, kuten aloittajakin. Niin vain Ilkka kyllästyi häneen ja vaihtoi nuorempaan ja hyvä, ettei Sesseltä lähtenyt henki siinä murheessa (souti jo järvelle kivi narussa). Eli sen siitä nainen saa kun oikein koittaa olla mukava ja se oikea rakastamalleen miehelle.

Vierailija
70/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, av:n viisaan raadin mukaan munhan pitäisi nyt alkaa vetämään ranteita auki ettei tää kuitenkaan kestä. Ei siis saisi olla onnellinen suhteestaan. On täällä hassua ja katkeraa porukkaa. -ap

Vierailija
71/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ap sua. Mulla oli sama tavoite. Vanhempani olleet yhdessä jo 50 vuotta ja rakastavat toisiaan. Itsellä oli sama tavoite, mutta 25 vuoden kohdalla mies päätti toisin ja vaihtoi minut toiseen, vanhempaan vielä. Mitäpä sille ite sitten tekemään, vaikka en ole ylipainoinen ja luulin toimivani kaikessa niinkuin pitäisi eli annoin seksiä, rakastin, huomioin, välitin...:(

Vierailija
72/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:59"]

[/quote]

Ehkä muakin kuitenkin, empä varmaan muuten onnellinen olisi. Mutta mun mielestä onnellinen parisuhde lähtee siitä ettei odota siltä toiselta "ihmeitä" vaan yrittää itse olla toiselle juuri se oikea. Kohtelee toista juuri niin kuin toivoisi itseään kohdeltavan. Ja kun molemmat suhteessa hiffaa tämän, ollaan jo voiton puolella. -ap  

[/quote]

Joo mutta aloituksessa koitat olla niin muita parempi, että ihan oksettaa.

Vierailija
73/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:27"]

Eikö tällä palstalla tosiaan ole ketään muuta ap:n lisäksi kellä voisi olla hyvä kumppani? Vaikka teille on tullut huonot kortit niin ei todellakaan kaikille!

[/quote]

No ei tartte tulla haukkumaan tänne heitä, joilla ei ole ja lesoamaan omalla suhteellaan rakkaudettomasti kanssaihmisiä kohtaan.
[/quote]

Mitä lesoamista tässä oli? Oliko pakko avata ja lukea? Ketään ei ole haukuttu, otit vain itseesi kun iski kateus. Kyllä siitä saa täällä iloita jos on kumppani, ei tänne tartte avautua vain silloin kun pettäjäsika on taas käynyt naapurissa ja lapset kolmannella isällä :) huhhuh.

Vierailija
74/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:58"]Voi kuule toi sun stooris ei auta ketään sellaista, jolla asiat ei suju.
[/quote]
Ja jos joku on onnellinen parisuhteessaan, sitä ei saa sano kenellekään koska kaikki ei oo onnellisia? Kyllä minä taas mieleni pahoitin. Niin säälittävää ajatella, että ei saa olla onnellinen jos muutkaan ei ole.

Vierailija
75/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin, av:n viisaan raadin mukaan munhan pitäisi nyt alkaa vetämään ranteita auki ettei tää kuitenkaan kestä. Ei siis saisi olla onnellinen suhteestaan. On täällä hassua ja katkeraa porukkaa. -ap

[/quote]

Miksi sun pitäis vetää ranteita auki, onko jotain merkkejä ilmassa siitä, ettei se kestä? Sanoin sulle pahasti vain siksi, että koitit olla muita parempi. En siksi, että toivoisin liittosi hajoavan ja sinun olevan onneton.

Vierailija
76/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:59"]

[/quote]

[/quote]

:D Mua vaan naurattaa kun jotkut ei voi uskoa, että mies voi oikeasti välittää ja rakastaa! On se kyllä periaatteessa surullista, kaikki ansaitsevat tuntea rakkautta. Mutta noloa on yrittää vaan toitotottaa, että ei se voi olla hyvä mies...

Vierailija
77/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:58"]Voi kuule toi sun stooris ei auta ketään sellaista, jolla asiat ei suju. [/quote] Ja jos joku on onnellinen parisuhteessaan, sitä ei saa sano kenellekään koska kaikki ei oo onnellisia? Kyllä minä taas mieleni pahoitin. Niin säälittävää ajatella, että ei saa olla onnellinen jos muutkaan ei ole.

[/quote]

Lue säkin inisijä kommentti nro 64. 

Vierailija
78/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:58"]Voi kuule toi sun stooris ei auta ketään sellaista, jolla asiat ei suju. [/quote] Ja jos joku on onnellinen parisuhteessaan, sitä ei saa sano kenellekään koska kaikki ei oo onnellisia? Kyllä minä taas mieleni pahoitin. Niin säälittävää ajatella, että ei saa olla onnellinen jos muutkaan ei ole.

[/quote]

Lue säkin inisijä kommentti nro 64. 
[/quote]
vaikutat niin tasapainoiselta aikuiselta, että sulla on varmasti onnellinen parisuhde.

Vierailija
79/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sille, että ap vain yrittää olla onnellinen suhteestaan, ei oikeasti ole. Sen verran katkeraa on aloituksen sanavalinnoissa ja kommenteissa sen jälkeen. Oikeasti ja varmalla pohjalla onnellinen ei kirjoittaisi näin. En ymmärtänyt koko aloituksen pointtia. 

Vierailija
80/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:06"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:58"]Voi kuule toi sun stooris ei auta ketään sellaista, jolla asiat ei suju. [/quote] Ja jos joku on onnellinen parisuhteessaan, sitä ei saa sano kenellekään koska kaikki ei oo onnellisia? Kyllä minä taas mieleni pahoitin. Niin säälittävää ajatella, että ei saa olla onnellinen jos muutkaan ei ole. [/quote] Lue säkin inisijä kommentti nro 64.  [/quote] vaikutat niin tasapainoiselta aikuiselta, että sulla on varmasti onnellinen parisuhde.

[/quote]

Joo mun miehen mielestä on, itse voisin vaihtaa, mutta en ole jättäjätyyppiä.