Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vielä 18v jälkeenkin aivan rakastunut mieheeni.

Vierailija
15.01.2015 |

ja kyllä hirvittää lukea tältäkin palstalta tapauksista kun puolisoa kohdellaan kuin saastaa. Miksi ihmeessä ihminen on sellaisessa suhteessa, jossa ei tunne toista kohtaan rakkautta, kunnioitusta ja arvostusta?? Onko niin läheisriippuvainen että "joku" on vain oltava ettei tarvi olla yksin? Säälittävää minusta.

Me vietämme ensi kesänä 17 v hääpäivää, vähän yli 18v ollaan oltu yhdessä. Mentiin vielä tosi nuorina naimisiin suht nopean tuttavuuden jälkeen ja kaikki povasi meille nopeaa eroa. Toisin kävi. Meillä edelleen halitaan ja suukotellaan päivittäin, ollaan rakastuneita ja kerrotaan se ääneen. Silti meidän ei tarvitse olla 24/7 yhdessä, luottamusta riittää välillä olla vaikka reissussa kavereiden kesken.

Jos teillä on hyvä kumppani, kertokaa se ja älkää pitäkö toista itsestäänselvyytenä. Jos taas ette arvosta häntä tarpeeksi, lähtekää meneen, joku toinen saattaa arvostaa. 

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan kunnollinen, mutta en ole enää ihastunut häneen ja mietin rakastanko häntä. Hyvä mies on. En ole mitenkään onnellinen, mutta en usko, että olisin yksin enkä usko, että olisin sen onnellisempi kenenkään toisenkaan kanssa, tuskin löytäisin ketään, joka mua kestää. Mulla on aika paljon vaikeuksia, eikä kukaan ole halunnut tsempata mua tässä ketjussa, mutta ei se mitään, kun haluatte tsempata aloittajaa ja muita onnellisia. 

Vierailija
2/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:22"]

Ihanaa, onnea teille:) nykyään aika harvinaista ettå noin kauan ollaan yhdessä ja vielä rakastuneesti yhdessä. Ihmiset luulee, että aina pitää parisuhteessa olla onnellista ja heti kun tulee vaikeuksia, erotaan. Juuri tuollaista "koko elämän mittaista" parisuhdetta toivon itsellenikin. :)

[/quote]

Minä toivon 7 oikein lotosta itselleni, mutta toiveensa kullakin....
[/quote]
ai kiitos, itse kyllä uskon, että tulen tuon saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap.kirjotit että ihmettelet naisia jotka ovat suhteessa missä eivät rakasta ja kunnioita miestä minä taas kun olen tätä palstaa lukennu ihmettelen vielä enemmän naisia jotka elävät suhteessa missä mies ei rakasta tai kunnioita naista.luulisi että silloin on parempi olla vaikka yksin.tai sitte ne on ollu pelkkiä satuja.

Vierailija
4/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä voitin Eurojackpotista 3 miljoonaa. Ei se muuta vaatinut kuin sen, että vuosikausia piti täyttää kuponki joka viikko. Ei pidä antaa periksi, rikastuminen on kuitenkin kovaa työtä ja kun tietää, että haluaa sen jättipotin, niin kyllähän sitä pitää itsekin jotain tehdä asian eteen. Nykyään annetaan niin helposti periksi :( Halusin vaan jakaa.

Vierailija
5/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:54"]

Kauheeta mitä täällä taas räyhätään ja dissataan..huh huh. Tälle palstalle ei kyllä kannata onnestaan kirjoittaa,on meinaa kohtuullisen katkeraa porukkaa täällä. No mut ap oli ihana lukee sun aloitus :) ! Itse olen 26 vuotta ja ollut 7vuotta mieheni kanssa. Meilläkin tuntuu että vasta oltaisiin tavattu. Seksiä on lähes joka päivä ja se on aina upeaa ;) tuntuu kuin joka päivä rakastaisin vain enemmän miestäni. Olen miettinyt voiko se vaan jatkua näin mahtavana kun ympärillä vaan erotaan. Meilläkin saa olla omia menoja. Ollaan mustasukkaisia mut luotetaan toisiimme. Meillä kohta 2vuotias lapsi ♡ Kaikkea hyvää teille myös jatkossa ♡♡

[/quote]

Säkään et raukka parka tajua mitään muiden murheista.
[/quote]

Ei mun "raukka paran" varmaan tarvitse kantaa kaikkien av-mammojen murheita harteillani :DD onko se kamalan vaikeeta hyväksyä jos joku on onnellinen? On minullakin ollut esim.rankka lapsuus ja muitakin murheita omassa ja läheisten sairastamisissa. Mutta on sentään hyvä parisuhde josta saan olla kiitollinen. Mut kuten sanoinkin :olisinpa vaan ollut hiljaa.

Vierailija
6/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:22"] Ihanaa, onnea teille:) nykyään aika harvinaista ettå noin kauan ollaan yhdessä ja vielä rakastuneesti yhdessä. Ihmiset luulee, että aina pitää parisuhteessa olla onnellista ja heti kun tulee vaikeuksia, erotaan. Juuri tuollaista "koko elämän mittaista" parisuhdetta toivon itsellenikin. :) [/quote] Minä toivon 7 oikein lotosta itselleni, mutta toiveensa kullakin.... [/quote] ai kiitos, itse kyllä uskon, että tulen tuon saamaan.

[/quote]

Täh? Eihän sitä voi etukäteen tietää.

Vierailija
7/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:22"] Ihanaa, onnea teille:) nykyään aika harvinaista ettå noin kauan ollaan yhdessä ja vielä rakastuneesti yhdessä. Ihmiset luulee, että aina pitää parisuhteessa olla onnellista ja heti kun tulee vaikeuksia, erotaan. Juuri tuollaista "koko elämän mittaista" parisuhdetta toivon itsellenikin. :) [/quote] Minä toivon 7 oikein lotosta itselleni, mutta toiveensa kullakin.... [/quote] ai kiitos, itse kyllä uskon, että tulen tuon saamaan.

[/quote]

Täh? Eihän sitä voi etukäteen tietää.
[/quote]
eikä sitä, että en tule sitä saamaan. Miksi siis märehtisin etukäteen että voivoi kun en ikinä löydä elämäni miestä. Mut pessimisti ei pety yms.

Vierailija
8/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on aika pitkälti tahdon asia. Rakkaus laimenee, muuttaa muotoaan. Välillä kytee pienellä liekillä, joskus roihuaa. Mutta kyllä pitkä suhde vaatii aivan jotain muuta kuin valtavaa rakkaudentunnetta vuodesta toiseen. Joka muuta väittää, puhuu paskaa.

Vierailija
9/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:54"] Kauheeta mitä täällä taas räyhätään ja dissataan..huh huh. Tälle palstalle ei kyllä kannata onnestaan kirjoittaa,on meinaa kohtuullisen katkeraa porukkaa täällä. No mut ap oli ihana lukee sun aloitus :) ! Itse olen 26 vuotta ja ollut 7vuotta mieheni kanssa. Meilläkin tuntuu että vasta oltaisiin tavattu. Seksiä on lähes joka päivä ja se on aina upeaa ;) tuntuu kuin joka päivä rakastaisin vain enemmän miestäni. Olen miettinyt voiko se vaan jatkua näin mahtavana kun ympärillä vaan erotaan. Meilläkin saa olla omia menoja. Ollaan mustasukkaisia mut luotetaan toisiimme. Meillä kohta 2vuotias lapsi ♡ Kaikkea hyvää teille myös jatkossa ♡♡ [/quote] Säkään et raukka parka tajua mitään muiden murheista. [/quote] Ei mun "raukka paran" varmaan tarvitse kantaa kaikkien av-mammojen murheita harteillani :DD onko se kamalan vaikeeta hyväksyä jos joku on onnellinen? On minullakin ollut esim.rankka lapsuus ja muitakin murheita omassa ja läheisten sairastamisissa. Mutta on sentään hyvä parisuhde josta saan olla kiitollinen. Mut kuten sanoinkin :olisinpa vaan ollut hiljaa.

[/quote]

Joo, no älä sitten sano muita katkeriksi, niin et lisää kenenkään pahaa mieltä. Asioista voi kertoa niin monella tapaa, mulla ei ole mitään aloittajan onnea vastaan, mutta väheksyä ja alentaa muita, joilla ei onnea ole oli pahaa mieltä aiheuttavaa.

Vierailija
10/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 21:54"]Kauheeta mitä täällä taas räyhätään ja dissataan..huh huh. Tälle palstalle ei kyllä kannata onnestaan kirjoittaa,on meinaa kohtuullisen katkeraa porukkaa täällä.

No mut ap oli ihana lukee sun aloitus :) ! Itse olen 26 vuotta ja ollut 7vuotta mieheni kanssa. Meilläkin tuntuu että vasta oltaisiin tavattu. Seksiä on lähes joka päivä ja se on aina upeaa ;) tuntuu kuin joka päivä rakastaisin vain enemmän miestäni. Olen miettinyt voiko se vaan jatkua näin mahtavana kun ympärillä vaan erotaan. Meilläkin saa olla omia menoja. Ollaan mustasukkaisia mut luotetaan toisiimme. Meillä kohta 2vuotias lapsi ♡

Kaikkea hyvää teille myös jatkossa ♡♡
[/quote]

Vai kohtuullisen, ei edes kohtalaisen, törkeän katkeraa porukkaa olisi oikeampi nimitys..sori kielipoliisius!

Vierailija
11/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä ole yhtään onneton suhteessani vaikken valtaisaa rakkautta tunnekaan all the time. Onni tulee minusta itsestä ja rakkaus merkitsee minulle turvaa. Peruskalliota. Suhteemme on luja. Se on mun koti.

Vierailija
12/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks olkoon ap !!

Vierailija
13/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:27"]Enkä minä ole yhtään onneton suhteessani vaikken valtaisaa rakkautta tunnekaan all the time. Onni tulee minusta itsestä ja rakkaus merkitsee minulle turvaa. Peruskalliota. Suhteemme on luja. Se on mun koti.
[/quote]

Toki se kuulostaisi kadehdittavammalta kun muotoilisin sen kuten ap.

Vierailija
14/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:27"]Enkä minä ole yhtään onneton suhteessani vaikken valtaisaa rakkautta tunnekaan all the time. Onni tulee minusta itsestä ja rakkaus merkitsee minulle turvaa. Peruskalliota. Suhteemme on luja. Se on mun koti. [/quote] Toki se kuulostaisi kadehdittavammalta kun muotoilisin sen kuten ap.

[/quote]

Niin juuri. Siksi varmaan moni nousi heti takajaloilleen. Ei siksi, että ap on onnellinen. What a jerk.

Vierailija
15/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille vaan ahkerasti pillua ja imet munaa, niin se pysyy tyytyväisenä.

Vierailija
16/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se omana tietonasi vaan.

Vierailija
17/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:56"]

Annat sille vaan ahkerasti pillua ja imet munaa, niin se pysyy tyytyväisenä.

[/quote]

No sekin kuuluu asiaan. Pysyn siinä minäkin tyytyväisenä kun saan. En koe pelkästään antavani. -ap

Vierailija
18/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on kommentit mammoilla:)

Vierailija
19/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisat viimeiset sanat ennen kuin puoliso kertoo että hänellä on ollut jo jonkin aikaa toinen :) (ja siksi piristynyt kotonakin)

Vierailija
20/97 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:54"]

ja kyllä hirvittää lukea tältäkin palstalta tapauksista kun puolisoa kohdellaan kuin saastaa. Miksi ihmeessä ihminen on sellaisessa suhteessa, jossa ei tunne toista kohtaan rakkautta, kunnioitusta ja arvostusta?? Onko niin läheisriippuvainen että "joku" on vain oltava ettei tarvi olla yksin? Säälittävää minusta.

Me vietämme ensi kesänä 17 v hääpäivää, vähän yli 18v ollaan oltu yhdessä. Mentiin vielä tosi nuorina naimisiin suht nopean tuttavuuden jälkeen ja kaikki povasi meille nopeaa eroa. Toisin kävi. Meillä edelleen halitaan ja suukotellaan päivittäin, ollaan rakastuneita ja kerrotaan se ääneen. Silti meidän ei tarvitse olla 24/7 yhdessä, luottamusta riittää välillä olla vaikka reissussa kavereiden kesken.

Jos teillä on hyvä kumppani, kertokaa se ja älkää pitäkö toista itsestäänselvyytenä. Jos taas ette arvosta häntä tarpeeksi, lähtekää meneen, joku toinen saattaa arvostaa. 

[/quote]

Kirjoitat niin inhottavasti sellaisista, joiden on vaikea löytää rakkautta, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.