sanokaapa mitä herkkua haen kaupasta?
Saa olla reilummastikin. :)
Olen tänään siivonnut yksin 18 hevosen tallin, lappanut paskaa niin urakalla että silmissä vilisi. Olen hoitanut myös heppojen aamu- ja päivätallit yksin. Olen liikuttanut 4 hevosta.
Lisäksi toivun vasta norosta, ja elimistö huutaa epäterveellisiäkin aineita. :F
Ehdotuksia tulemaan arvon ladyt!
Kommentit (22)
Hapankorppuja ja erilaisia juustoja. Jälkkäriksi Fazerin sininen levy. Näihin tulee himo.
Ostat mitä tahansa niin osta ginger alea juomaksi, se on niiiiiin hyvää <3
Tee tacoja tai juustodippiä, salsaa ja maissilastuja.
Mä möisin vaikka mummoni nyt just, kunhan vaihdossa saisin klementtiinejä ja päärynää! Burr...liian kylmä lähtee kauppaan!
Mä ostaisin aurajuuston, kaupan kokolihampurilaisen, salaatiksi kiinankaali+kurkku+tomaatti.
Ja juomaksi maito+vesi.
Jos haluttaisi makeaa ostaisin suklaakaurakeksejä ja persikkarahkaa.
Mä ostaisin Jumbojuustonaksuja, jonkun maustetun vissyn ja Lontoorae-suklaalevyn tai B&J jätskiä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 19:20"]
Metwurstia.
[/quote]
tämä
Proteiinipatukka tai Skyr, hedelmiä. Mun ei onneksi koskaan edes tee mieli mitään epäterveellistä :D
jugurtticashewpähkinöitä, lion-suklaapatukka, battery, amerikan pastilleja mulle. jos suolasta niin punkkua ja muutama hyvä juusto, suolakeksiä ja hunajameloonia.
Ostat juuri sitä mitä tekee mieli. Kysy itseltäsi tekeekö mieli suolaista vai makeaa, lämmintä vai kylmää, ja etenet sitten siitä. Minun tekisi juuri nyt mieli jäätelöä, mutta tiedän että jos syön sitä, minua alkaa palella eikä se ole kivaa.