Robin paljastelee taas instagramissaan
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:27"]Mukavaahan tuo nih.
t.mamma 48v.
[/quote]
Pedari hiljaa. Olet kuvottava.
"Don't skip the leg day". Järkyt kanapohkeet, kun taas yläkropassa ton ikäseks ihan hyvin lihasta :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:27"]
Nauroin ääneen.
[/quote]
Kuin myös. Ilme + kuinka iso on tuo pää :D
Mitkä nuo vatsalihakset ovat? :D:D Tuolla kropalla en kyllä laittaisi kuvia ilman paitaa.
Hei, älkää nyt naurako alottelevalle bodaajalle :D
Kun viela muistaisi treenata jalkojakin, aika kapean näköset. Mutta nuorihan hän vielä on:)
Siis mitä te "aikuiset" teette??? Kiusaatte jotain alaikäistä... :O
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:34"]
Siis mitä te "aikuiset" teette??? Kiusaatte jotain alaikäistä... :O
[/quote]
Niin..toinen oli sentään vasta ihan lapsonen pari vuotta sitten :)
Robin ei ole minun makuuni. Hän käyttäytyy hiukan kuin justin bieber eli itsekkäästi. Olen tuntenut robinin n.pian jo 6 vuotta. Hän on muuttunut niin paljon. Oli enne ystävällisempi...
Nyt äkkiä tänne joku syyllistämään alaikäisen perään kuolaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:39"]Robin ei ole minun makuuni. Hän käyttäytyy hiukan kuin justin bieber eli itsekkäästi. Olen tuntenut robinin n.pian jo 6 vuotta. Hän on muuttunut niin paljon. Oli enne ystävällisempi...
[/quote]
Sure you have
Ei jumalauta aikuiset naiset kuolaa 16(??) vuotiaan teinipojan perään....?
Itse 17v, eikä _todellakaan_ kiinnosta millään tasolla tuon ikäiset pojat, niin henkisesti alhaisella tasolla vielä. :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:45"]Ei jumalauta aikuiset naiset kuolaa 16(??) vuotiaan teinipojan perään....?
Itse 17v, eikä _todellakaan_ kiinnosta millään tasolla tuon ikäiset pojat, niin henkisesti alhaisella tasolla vielä. :)
[/quote] tuskin tässäkään ketjussa aikuisia on
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 18:45"]
Ei jumalauta aikuiset naiset kuolaa 16(??) vuotiaan teinipojan perään....? Itse 17v, eikä _todellakaan_ kiinnosta millään tasolla tuon ikäiset pojat, niin henkisesti alhaisella tasolla vielä. :)
[/quote]
:D
2