Hyvät välit exän nykyiseen
En ole ex-mieheni kanssa missään tekemissä: lasten asiat sovitaan spostilla ja vaihdot koulun kautta. Emme ole tavanneet tai puhuneet vuosiin enkä halua muuttaa sitä. Mutta...
Kesän nykyisen naisystävän kanssa tulen hyvin toimeen. Ilmoitin miehelle, että naisystävä saa tuoda lapsia meille kotiin, jos haluaa, koska häntä minua ei haittaa tavata, mutta exää en vain halua enää missään määrin elämään, oli lapsia tai ei.
Nykyinen kävi sitten kerran tuomassa lapset ovelle ja kutsuin sisään kahville. Nykyään sovin monista lasten asioista suoraan hänen kanssaan ja lapset pitävät hänestä kovasti.
Itseäni tämä kuvio ei haittaa, mutta joistain se on outoa. Onko kellään muulla samalla tavalla?
Kommentit (6)
Miten mua lähinnä kiinnostaa miten noin pahaan tilanteeseen edes on jouduttu?
Vierailija kirjoitti:
Miten mua lähinnä kiinnostaa miten noin pahaan tilanteeseen edes on jouduttu?
Suhteemme oli hyvin myrkyllinen ka molemmat otimme siipeemme todella rankasti. Minä sairastuin masennukseen miehen valheiden, manipuloinnin ja syyttelyiden jälkeen ja miehestä tuli katkera, kun kostin hänen ruman käytöksensä ja valheensa huonolla käytöksellä.
En ole katkera tai vihainen miehelle enää, enkä usko, että hänkään minulle, mutta joskus on parempi jättää asiat kokonaan menneeseen eikä enää kaivaa niitä esille. En vain koe tarpeelliseksi, enkä halua, tavata miestä yhtään ylimääräistä. Lasten juhlissa sitten joskus.
Tuohan kuulostaa hyvältä. Helpottaa asioita. Toivotaan nyt, että tuo nykyinen pysyy suhteessa eksäsi kanssa.
Itse olen myös tutustunut mieheni eksään ja kahvittelemme välillä kaksinkin. Lapsia miehelläni ja hänen eksällään ei ole.
Jos toimii, niin mikä ettei. Ymmärrän täysin, että joskus ei haluaisi olla exän kanssa tekemisissä edes lasten takia. Tuommoinen voisi ollakin hyvä
Kosta exällesi ja viettele exän nykyinen.