Poikien äidit
Onko noi tiktok-videot jonkun mielestä hauskoja? Mun mielestä noi kasvatuskeinot on kyseenalaisia vaikka ilmeisesti ovat olevinaan huumoria.. En tykkää yhtään tuollaisesta uhkailusta ja tylyttämisestä.
Kommentit (24)
En ole ikinä katsellut mitään tiktok juttuja, joten en tiedä mitä kasvatuskeinoja tarkoitat.
Jotain videoita tuli katseltua facebookin kautta ja järkytti se kuinka vanhemmat kohtelivat lapsiaan. Esim itkevän vauvan päälle heitettiin juusto. Itkevän vauvan suuhun laitettiin kermavaahtoa..
Ei mitään käsitystä mistä puhe, kolmen pojan äiti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käsitystä mistä puhe, kolmen pojan äiti kuitenkin.
Kyseessä Tiktok-tili nimeltä Poikien äidit...
Kyseessä siis ig-käyttäjä/yhteisö poikien äidit (johon ei ole asiaa, jos sinulla on tyttäriä?).
Ap
"itkevän vauvan päälle heitettiin juusto"? 😆 Siis siivu vai kokonainen kimpale?
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä siis ig-käyttäjä/yhteisö poikien äidit (johon ei ole asiaa, jos sinulla on tyttäriä?).
Ap
Ja tiktok-käyttäjä ja bloggaaja jne.
Vierailija kirjoitti:
Siivu 😂
Kyllähän se vauva hiljentyi, mutta mielestäni ei ollut yhtään hauskaa, eikä millään tavalla oikea tapa toimia
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä noin päättelit? Onko se VAIN poikien äidit? Jotkut voivat olla kuules molempien äitejä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivu 😂
Kyllähän se vauva hiljentyi, mutta mielestäni ei ollut yhtään hauskaa, eikä millään tavalla oikea tapa toimia
Ok, eli ei vaaraa. Jostain syystä mä olen räkättänyt tuolle mielikuvalle jo hetken 😂
Ei mitään käsitystä mistä puhut? Olen 1 pojan äitinä ja 1 yhden tyttären! Mutta poika onkin jo 49v.tytär 45v.
No ei kuulosta yhtään hauskalta. Muutenkin oon onnellinen että lapseni on jo aikuinen, ja hänen lapsudessaan netin käyttö oli vielä aika pientä.
kaikenmaailman roskan ulottuvilla ovat noiden tiktokien , tuben ja muiden kanssa . Suuri vastuu vanhemmilla koittaa valvoa tuota käyttöä ja kuunnella marinin lailla herkällä korvalla jos jotain erityisen paskaa sattuvat näkemään.
Olkaa onnellisia. Poikien rakkaus äitiään kohtaan kestää eliniän. Tyttäret eivät voi puolestaan sietää enää aikuisina äitejään.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa onnellisia. Poikien rakkaus äitiään kohtaan kestää eliniän. Tyttäret eivät voi puolestaan sietää enää aikuisina äitejään.
Heh, tajusin juuri että nuorena aikuisena mulle tuli juuri tämmöinen reaktio äitiäni kohtaan. No se meni onneksi vuosien myötä ohi. Oma poika on nyt teini ja olen jotenkin alitajuisesti pelännyt, koska huomaan samaa hyljeksintää minua kohtaan hänen taholtaan... :D Jospa se ei tulisi. Tosin en ole yhtä takertuva kuin äitini oli, jota varmaan eniten protestoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä noin päättelit? Onko se VAIN poikien äidit? Jotkut voivat olla kuules molempien äitejä...
Pelkkien tyttöjen äitinä et voi tajuta noita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Onpa toksinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes se poika tapaa av-mamman, joka katkoo kaikki pojan kontaktit sukuunsa
"Ei mennä sinne!"
"Ei tehdä tätä!"
Kaikkea sontaa te viitsittekin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pelkkien tyttöjen äitinä et voi tajuta noita juttuja.
Minulla on edelleenkin molemmat.
Mielipiteitä? Olenko mä vaan tosikko? Esim. Video, jossa äiti vetää ovea kiinni, kun lapsi pyrkii sisälle, on karmea.