Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erehdyin vieraan kanssa sänkyyn, mies ollut tosi ilkeä

Vierailija
15.01.2015 |

Mies ollut mulle tosi ilkeä vuosia. Ilkeillyt, ollut vihainen, ei anna läheisyyttä, tiuskii ja on haluton jne jne. Olen ollut surullinen ja ahdistunut suhteessa. En kai itsekään ole paras vaimo mutta... Rakastanut kyllä miestäni kaikesta huolimatta. Nyt viime aikoina olen huomannut, että olen alitajuisesti katsellut muita ja halunnut jutella mm. töissä muiden kanssa erilailla kuin ennen. Ehkä hakien sosiaalisia suhteita, ehkä hyväksyntää.

Laivamatkalla työporukan tosi kiva mies jutteli mulle kuin sydämestään olisi puhunut. Olin jotenkin onnellinen kaikesta lämpimyydestä. Loppuillasta ajauduimme sänkyyn ja sain pitkästä aikaa kestävää ja lempeää seksiä. Toki oloni on tuskainen ja syyllinen, mutta toisaalta koin olevani haluttu nainen. Kurja olo. Noh taas on arki edessä kotona, kylmää ja tiuskintaa. :(

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole erehdys, tai vahinko, se on päätös laittaa koko oma suhteensa vaakalaudalle.

Vierailija
62/62 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietenkin ihminen haluaa olla suhteessa jossa kokee olevansa rakastettu ja haluttava. "

No tämä koskee lähinnä naisia, kaikki pitää hoitaa tunteiden kautta. Miehet ovat keskimäärin tyytyväisiä suhteessa, mutta on seksiä, muija ei nalkuta koko ajan ja asiat hoidetaan käytännön läheisesti. Ja että mies saa päättää omista rahoistaan ja säästää vaikka osakkeisiin sen sijaan, että niiillä ostellaan jotain hemmetin rumia sohvia tms. täysin turhaa. 

Kyllä (nalle)homoilla on helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla