Erehdyin vieraan kanssa sänkyyn, mies ollut tosi ilkeä
Mies ollut mulle tosi ilkeä vuosia. Ilkeillyt, ollut vihainen, ei anna läheisyyttä, tiuskii ja on haluton jne jne. Olen ollut surullinen ja ahdistunut suhteessa. En kai itsekään ole paras vaimo mutta... Rakastanut kyllä miestäni kaikesta huolimatta. Nyt viime aikoina olen huomannut, että olen alitajuisesti katsellut muita ja halunnut jutella mm. töissä muiden kanssa erilailla kuin ennen. Ehkä hakien sosiaalisia suhteita, ehkä hyväksyntää.
Laivamatkalla työporukan tosi kiva mies jutteli mulle kuin sydämestään olisi puhunut. Olin jotenkin onnellinen kaikesta lämpimyydestä. Loppuillasta ajauduimme sänkyyn ja sain pitkästä aikaa kestävää ja lempeää seksiä. Toki oloni on tuskainen ja syyllinen, mutta toisaalta koin olevani haluttu nainen. Kurja olo. Noh taas on arki edessä kotona, kylmää ja tiuskintaa. :(
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:08"]
Ei millään pahalla, mutta et sinäkään ainakaan henkisesti tasapainoiselta vaikuta :)
[/quote]
Ai koska vaadin ihmisilä selkärankaa ja kykyä ratkaista ongelmat kasvotusten ja suoraan? Ja jos ne eivät ratkea sitä kautta, sitten ruotoa tehdä se kipeäkin päätös erota. Tuollainen seläntakana nyyhkiminen, nurkissa luimuilu ja marttyyrin esittäminen on vain omasta mielestäni jotain niin kuvottavaa, etten voi millään kunnioittaa sellaista ihmistä. Ihan sama pätee kaikilla elämänalueilla. En voi kunnioittaa selkärangattomia ihmisiä.
[/quote]
Tuskinpa monikaan on sinun kunnioitustasi vailla. Vaikutat ihmiseltä, jonka kunnioitus olisi loukkaus jo sinänsä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:08"]
Ei millään pahalla, mutta et sinäkään ainakaan henkisesti tasapainoiselta vaikuta :)
[/quote]
Ai koska vaadin ihmisilä selkärankaa ja kykyä ratkaista ongelmat kasvotusten ja suoraan? Ja jos ne eivät ratkea sitä kautta, sitten ruotoa tehdä se kipeäkin päätös erota. Tuollainen seläntakana nyyhkiminen, nurkissa luimuilu ja marttyyrin esittäminen on vain omasta mielestäni jotain niin kuvottavaa, etten voi millään kunnioittaa sellaista ihmistä. Ihan sama pätee kaikilla elämänalueilla. En voi kunnioittaa selkärangattomia ihmisiä.
[/quote]
Kuka sä olet mitään vaatimaan? Katkeroitunut ikisinkku...
Hiukan on vastauksissa erilainen tyyli vrt. mies kirjottaa, että vaimo on kiukutteleva ämmä joten paninpa duuniristeilyllä toimiston Liisaa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:03"]
Hiukan on vastauksissa erilainen tyyli vrt. mies kirjottaa, että vaimo on kiukutteleva ämmä joten paninpa duuniristeilyllä toimiston Liisaa.
[/quote]
Joo ja jatkaa, että parisuhde pelastui kertaheitolla, kun vaimoni tajusi minkälaisen kultakimpaleen oli menettämässä ja sänkyynkin tuli uutta vipinää kun on vielä Liisan kyydit tuoreessa muistissa.
hah hah..
[/quote]
Ai lassukka löysi taas sukupuolibiaksen? Onneksi olkoon. Se on kuitenkin vain omassa päässäsi ja siitä pääsee eroon.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:13"]"Tietenkin ihminen haluaa olla suhteessa jossa kokee olevansa rakastettu ja haluttava. "
No tämä koskee lähinnä naisia, kaikki pitää hoitaa tunteiden kautta. Miehet ovat keskimäärin tyytyväisiä suhteessa, mutta on seksiä, muija ei nalkuta koko ajan ja asiat hoidetaan käytännön läheisesti. Ja että mies saa päättää omista rahoistaan ja säästää vaikka osakkeisiin sen sijaan, että niiillä ostellaan jotain hemmetin rumia sohvia tms. täysin turhaa.
Kyllä (nalle)homoilla on helpompaa.
[/quote]
Saatat olla oikeassa siinä että naiset haikailevat enemmän romanttisen rakkauden perään. On sellaisia kyllä miehissäkin. Itse pidän tätä enemmän aikakauteen kuin sukupuoleen sidottuna ilmiönä. Mutta ei kai sellaisessakaan liitossa joka perustuu sopimukseen ja käytännöllisyyteen saa toiselle olla ilkeä ja epäkunnioittava?
Itse muistan täältä kyllä montakin ketjua, joissa sympatiaa on sadellut myös miehille, jotka esim eivät saa kotona seksiä tai läheisyyttä. En usko muistavani väärin.
[/quote]
Eikö vain.
Ja sitten, jos joku ei hyväksy jotain revan levittelyä jokaiselle vastaantulijalle, kun "mies ei kehunut mun sukkia", niin on joku katkera ikisinkku, koska kyllähän jokainen tietää, että parisuhteessa kuuluu levittää revaa vähän joka toiselle joka katsoo suhun päin :D
Pettäjillä on aina joku ihmeellinen luulo siitä, että kaikki on samanlaisia säälittäviä alapäällään eläviä sukupuolitautisia luusereita, vähän niin kuin kaikki raiskaajat selittää muidenkin miesten olevan salaisesti raiskaajia jne.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:06"]
[/quote]
Joo ja jatkaa, että parisuhde pelastui kertaheitolla, kun vaimoni tajusi minkälaisen kultakimpaleen oli menettämässä ja sänkyynkin tuli uutta vipinää kun on vielä Liisan kyydit tuoreessa muistissa.
hah hah..
[/quote]
Kyllä se voi näinkin mennä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:08"]
[/quote]
Eikö vain.
Ja sitten, jos joku ei hyväksy jotain revan levittelyä jokaiselle vastaantulijalle, kun "mies ei kehunut mun sukkia", niin on joku katkera ikisinkku, koska kyllähän jokainen tietää, että parisuhteessa kuuluu levittää revaa vähän joka toiselle joka katsoo suhun päin :D
Pettäjillä on aina joku ihmeellinen luulo siitä, että kaikki on samanlaisia säälittäviä alapäällään eläviä sukupuolitautisia luusereita, vähän niin kuin kaikki raiskaajat selittää muidenkin miesten olevan salaisesti raiskaajia jne.
[/quote]
Omasta puolestani voin sanoa, että minä ainakaan en ole ollut mikään alapäälläni eläjä tai sukupuolitautinen. Ihan päinvastoin. Olen vaan herkkä ihminen ja minua loukkaa aggressiivinen ja kylmä käytös varsinkin sen jatkuessa vuosia. Seksi nyt vaan on pieni osa parisuhdetta, joka on ainakin omalla kohdallani toiminut aina niin pitkään kun henkistä lämpöä on ollut saatavilla. Itse voisin helposti olla ilmankin jos vaan kokisin tulevani rakastetuksi ja saisin läheisyyttä. Mutta tuskinpa tämä sinua kiinnostaa, koska olet jo päättänyt millaisia ihmisiä kaikki pettäjät ovat. Tuollaisen itsevarmuuden voi saavuttaa ainoastaan täydellisen tietämättömyyden kautta.
Mä petän henkisesti koko ajan, ajattelen seksin aikana toista miestä. Ja tää on täysin oikeutettua koska mieheni on fucking despootti.
Onneksi olkoon. Kylvit epäluottamuksen siemenen parisuhteeseenne. Kun huono omatunto helpottaa huomaat ajattelevasi tätä työkaveriasi ja seksiä hänen kanssaan...ja sitten petät uudestaan. Kannattaisiko erota jos kerta suhteesi on huono ja jatkunut sellaisena jo vuosia.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:06"]
[/quote]
Ai lassukka löysi taas sukupuolibiaksen? Onneksi olkoon. Se on kuitenkin vain omassa päässäsi ja siitä pääsee eroon.
[/quote]
Hei, äläpäs femakko lässytä. Minä AP tässä, keksin tämän tarinan päästäni koska halusin nähdä kuin paljon naiset kaivelevat positiivisia puolia siitä, että tulipa petettyä ja "löydettyä nainen" itsestään uudemman kerran. :) jos mies kertoisi pettäneensä kun oli pettynyt vaimoonsa, niin armoa sialle ei annettaisi ei minkään vertaa. Että se siitä tasa-arvosta. Kukaan ei saa pettää. Paitsi nainen jos ei ole mieheensä tyytyväinen :D Naiset kannattavat tasa-arvoa niin kauan kun se naista eniten palvelee, jopa miehen aseman kustannuksella.
T. "Lassukka-AP"
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:08"]
[/quote]
Eikö vain.
[/quote]
Omasta puolestani voin sanoa, että minä ainakaan en ole ollut mikään alapäälläni eläjä tai sukupuolitautinen. Ihan päinvastoin. Olen vaan herkkä ihminen ja minua loukkaa aggressiivinen ja kylmä käytös varsinkin sen jatkuessa vuosia. Seksi nyt vaan on pieni osa parisuhdetta, joka on ainakin omalla kohdallani toiminut aina niin pitkään kun henkistä lämpöä on ollut saatavilla. Itse voisin helposti olla ilmankin jos vaan kokisin tulevani rakastetuksi ja saisin läheisyyttä. Mutta tuskinpa tämä sinua kiinnostaa, koska olet jo päättänyt millaisia ihmisiä kaikki pettäjät ovat. Tuollaisen itsevarmuuden voi saavuttaa ainoastaan täydellisen tietämättömyyden kautta.
[/quote]
Hommaa koira. Saat läheisyyttä ja varmasti koirasi rakastaa omistajaansa. Kukaan terve mies ei rakasta naista "joka voisi olla ilmankin".
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:05"]
Mieheni on ollut minulle ilkeä. Menin sitten ja mottasin naapurin ukkoa. Kyllä tuli hyvä olo.
[/quote]
tämä sai mut nauramaan ekan kerran tänään :D kiitos :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:04"]
Kerrot miehellesi pettäneesi häntä ja hän tekee sitten ratkaisunsa.
[/quote]
Ei. Siinä sysätään vain päätöksenteko toiselle. Pitää itse päättää haluaako jatkaa vai ei.